fotoverslag Classic Superbike Meeting 2014 - Noordeloos

...Ron...

MF veteraan
8 nov 2006
30.919
1.523
Facebook
Zaterdag 30 Augustus 2014.

Bijna de laatste dag van de maand alweer. En wat voor maand, want voor delen van het land de natste, en voor andere delen van het land de droogste Augustus maand ever.

En 'ons' komen uit dat laatst genoemde deel. Want een compleet verpieterde grasmat, en diverse vaste planten die inmiddels ernstig veel weg hebben van een overjarig en verlept droogboeket.

Zaterdag 30 Augustus 2014 dus, en dat is ook gelijk de dag van de al lang geleden, en met veel tromgeroffel aangekondigde Classic Superbike Meeting.
De vorige editie daarvan was alweer van 2010, en toentertijd gehouden op een dubieus en serieus achteraf gelegen grasveldje ergens in die negorij dat Almere heet.

De 2014 editie vandaag in Noordeloos. Totaal geen idee waar dat ligt, want nog nooit van dat hele Noordeloos gehoord.

Google maps en GARMIN bieden hulp.
Buienradar en Weerplaza ook.

En wordt het vandaag auto of wordt het motor ? Want de jongens en meisjes achter het altijd betrouwbare Weerplaza voorzien exact in onze rijrichting nogal stevige nattigheid.

Op het laatste moment kiezen we voor auto. Raar eigenlijk want in ons stukje Noorden gewoon 20 graden, zonnig, en (alweer) droog. Dus eigenwijs als ik ben : lichtgewicht stappers, kurze hose, t-shirtje.

Niet meer, niet minder. Dus 'rap wat' die auto in. Beetje onderuit gezakt, een lekker muziekje aan, en rollen en hobbelen maar. En tot aan iets voorbij Amersfoort blijft het ook fijn droog.
Wel behoorlijk bewolkt hier inmiddels, en wij rijden een nare grijze bewolking in de nabije verte tegemoet.

Bij Zeist ietwat spetterij. Mwha..., niet spannend. Als wij op de (toer)motor waren geweest, dan waren we daar geenszins van onder de indruk geweest.

De A28 verwisselen wij voor de A27, en in de verte doemt het silhouet van een youngtimer model fiets op.
Vrouwlief en ik doen een gokje, en ik denk hardop dat het wel eens een naked K100 kon zijn.

Vrouwlief zwijgt.

We komen dichterbij, want het silhouet rijdt rustig.

Niet veel later zitten we midden in die eerder genoemde nabije verte, en de grijze bewolking laat dikke regendruppels op de voorruit achter. De muziek speelt nog steeds, en de wissers wapperen zich een slag in de rondte om ons een prettig zicht door de voorruit te garanderen.

Kawasaki GPZ900R roep ik tegen vrouwlief, is geen K100.
Vrouwlief zwijgt nog steeds.

Ik meen de aan vorm van het achterlicht, en de hoogte van de knipperlichten die 900 te herkennen. Het silhouet heeft inmiddels het tempo er behoorlijk uit, en ik heb medelijden met de man op het moment dat wij hem een paar minuten en een paar kilometers later voorbij rijden.

Bakken met regen krijgt hij over zich heen, en hij zit volop in de spray van zijn automobiele voorganger.

Boudewijn de Groot's Eenzame Fietser borrelt naar boven.

Dus..., zo ziet motorrijden er in de stromende regen uit... :/

A propos regen..., dat vermaledijde Weerplaza had ons toegezegd dat het hier, daar waar we nu zijn, ontzettend droog zou zijn en vooral zo zou blijven...; foutje van de Sunweb denk ik..., nou..., bedankt Harry !

Ik voel de spreekwoordelijke nattigheid, en denk aan de persoonlijke zomerse schoenen, en optimistische witte korte broek. Want voordat je het weet loop je uit de toon, en uit de pas, zeg maar.

A27, afslag 25. Nog een paar kilometers varen en dan drijven we Noordeloos binnen. Het silhouet blijkt inderdaad een GPZ900R te zijn. Een rode. En het hoopje motorische nattigheid rijdt in de verte achter ons.

Een rode GPZ met superbike stuur. Altijd mooie machines gevonden. Toen die dingen in 1984 uit kwamen vond ik dat een verademing op het gebied van vormgeving. Want al stond zo'n ding stil, de snelheid straalde er van af.

Noordeloos. Links van de weg een paar jet-ski's. En met betrekking tot de aanwezigheid van die dingen dacht ik dat medeorganisator Chris in 1 van zijn geposte stukjes een grapje had gemaakt..., maar die verhipte waterbrommers liggen er dus echt !

Ik parkeer de automo-hobbeldoos rechts van de weg, half-half in het hoge gras.

Een klein plekje is genoeg.

De rode GPZ900R rolt inmiddels ook binnen. Het regenvocht drupt daar uit mouwen. En wij nemen nog even een fijn zacht wit bolletje met kip-kerriesalade... :9



nog met het witte bolletje in de mondhoek even een plaatje maken, want Buurman en Buurman zoeven binnen
Afbeelding%20001-XL.jpg




eh..., voor mijn gevoel hangen trouwens al die vlagen hier op de kop..., want ik lees ikasawaK...
Afbeelding%20002-X2.jpg




aan de binnenkant van het hek gelijk een relatief moderne naked ; serieus bepakt en bezakt
Afbeelding%20003%20zw-X2.jpg




Vanuit de vrolijk wit rood gestreepte soort van vierkante circus tent blaffen bij onze binnenkomst dikke geluiden naar buiten. En vanwege de nog steeds aanhoudende lichte spetterij, en vanwege die bijzonder klinkende geluiden in ongeveer gestrekte draf richting die overmaatse party-tent.

Wow..., staat daar toch een Van Veen OCR te draaien samen met een 'wankele' Norton !
Uiteraard ken ik het bestaan van beide wankelfietsen, maar nog nooit een Van Veen in 'het eggie' horen lopen.



...voor het eerst na al die jaren hoor ik een Van Veen in levende lijve !
Afbeelding%20015-X2.jpg




Zooow zeg, maar dat klinkt ! Een beetje dikke boxer klinkt mooi ( ;) ), maar het gehuil van die wankels is helemaal CD waardig !
Wel vraag ik mij af of het petsen in de uitlaten van die Norton wel helemaal organiek is..., ik twijfel.

Er wordt serieus aan het gas van de Norton gejengelt. De gashendel-operator kijkt er serieus bij, dus zal het ook wel een serieus iets zijn om zo'n stukje Britse bouwkunst aan de praat te krijgen, en vooral zo te houden.

Heb er verder geen verstand van, en geen kijk op. Wel weet ik dat de geproduceerde uitlaatdampen nogal kwalijk rieken, en nou niet echt prettig op de oogbollen aanvoelen.

... :/ ...



huilen, klappen, en petsen deze Norton wankelfiets ; wel impressive !
Afbeelding%20007-X2.jpg




Hoop 'ouwe koppen' trouwens in deze circus tent. Houdt de jonge garde niet van de Voorbije Dikke Fietsen ?
Ik zie mensen met bakjes friet rond lopen, een muntjes hok, en vooral motoren waar ik als tienerige puistekop van toen ernstig warm van kon worden.



'ouwe koppen', een muntjes hok, bakjes friet, en dikke fietsen. Fijn allemaal !
Afbeelding%20008-X2.jpg



Buurman & buurman hun beide glanzende bollen staan inmiddels keurig strak in het gelid, en dan valt op dat de FZ die ernaast staat qua kleur ongeveer hetzelfde is... ;)

En ik word inmiddels helemaal warm en opgewonden (nou ja..., beetje dan...) van een GS1000S in Wes Cooley Yoshimura snit.


Honda ; dubbel zo veel pret, zeg maar
Afbeelding%20009-X2.jpg




...later meer van dit lekkers !
Afbeelding%20010-X2.jpg



Buiten op het geïmproviseerde, en vooral tijdelijke grasland-showterrein is het trouwens 1 grote natte en zeldzaam zachte bende. Ik zie mensheid tot aan de teennagels in de blubber wegzakken, en vraag mij af waarom ik mijn gezellige groene rubber laarsjes niet heb meegenomen... :/



...oh jee..., dat worden natte voeten... :/
Afbeelding%20011-X2.jpg


Afbeelding%20012-X2.jpg



Inmiddels heb ik 'broeder Brouwer' een handje geschud, en heb ik een ferme tik op de schouder mogen ontvangen van 'Moriwaki-Chris'.
Allemaal goed, en allemaal gezellig.

En ik maak in de circus tent nog een paar plaatjes.
Later meer !



...zo mooi hè ?! :Y
Afbeelding%20013-X2.jpg


Afbeelding%20014-X2.jpg




(wordt vervolgd !)
 
Laatst bewerkt:
(vervolg)



Vrouwlief blieft inmiddels wel een bakje (gratis...) koffie, en stevent richting Nol Bikker's showroom. Ik volg, maar houd eerst halt bij een wit zadel.

Heb ik ook iets mee, met witte zadels. Zo ontzettend jaren 80, en zo jammer dat zoiets helemaal ongeveer verdwenen is... :/



jawel..., old skool wit zadel. Mooie fiets ook, en die GPZ met superbike stuur op de achtergrond
Afbeelding%20016-X2.jpg




Vooral veel groen, en veel wit in Bikker's motorwinkel. Beetje eenheidsworst. Waarom toch niet wat kleur bij dat Kawasaki...?! :+



...wel veel van dat groen en van dat wit hierzo...
Afbeelding%20017-X2.jpg


Afbeelding%20018-X2.jpg




We zijn ook nog niet in die showroom binnen of het begint nu toch echt wel gemeen nat te worden. Flinke hoeveelheden van het natte, terwijl ik toch echt begrepen had dat het aan deze kant van het land zonnig en vooral droog zou blijven... :/

Wat een sombere triestigheid zo zeg !

Ook somber & triest is de smaak van de choco-mel die uit Bikker's koffieautomaat komt. Allemaggies zeg..., mag het nix kosten ofzo ?

Jeetje..., wat een gore prut is dit !

Brrrr..., ook heel gauw dit halfvolle bekertje leeg kieperen, en vrouwlief gaat voor een bekertje koffie. Ik sla het helemaal maar FF over...; eerst maar even de maag rust gunnen, zeg maar.



...droog en zonnig lijkt plotseling wel heel ver weg !...
Afbeelding%20020-X2.jpg




...en terwijl het regent kan de Moriwaki-Chris jaloers worden op dit old-skool vet leren jasje... ;)
Afbeelding%20021-X2.jpg




...pfffffff..., zo lekker hè, als je natgeregend ergens binnen komt..., enne..., zonder handschoenen ?..
Afbeelding%20022-X2.jpg




...teentjes op de grond, en heel even 'bochtje achteruit' oefenen...
Afbeelding%20023-X2.jpg




En over handschoenen gesproken..., lekker laten drogen bij het romantisch knappend haardvuur is er vandaag waarschijnlijk niet bij...



...je kunt hier wachten tot Sint Juttemis voordat deze droog zijn...
Afbeelding%20024-X2.jpg




En omdat het toch blijft regenen dat 'andere' hokje binnen gelopen. Ik denk : hier wordt wat kleding en zooi verkocht...
Niet dus..., is het verdorie gewoon een soort van privé museum !



...maagdelijke Z1300 Injectie met nog geen 3800 kilometer op de vierkante klok...
Afbeelding%20026-X2.jpg




...tadeloze Z900...
Afbeelding%20027%20zw-X2.jpg




...'n fijne 3 pits twee-takt (en in het blauw wit !)...
Afbeelding%20028-X2.jpg




...old-skool, en vooral organisch vormgegeven (wat dat ook mag inhouden...) logo...
Afbeelding%20029-X2.jpg




Boven mij hoor iets gestommel. Nou kunnen dat een soort van overmaatse houtwormen zijn die langzaam het houten plafond aan het opknabbelen zijn, en anders zouden het voetstappen kunnen zijn.

Ik vermoed het laatste, loop een smalle houten trap op, en val bijna om van verbazing bij het zien van wat hier allemaal aan tweewielers achtergelaten is, en 'opgestapeld' staat.



...hallo zeg..., serieuze shit hier boven op zolder !
Afbeelding%20030-X2.jpg




...tsssssss...., en dit staat hier dan maar zo te staan...
Afbeelding%20031-X2.jpg




Inmiddels regent het 'cats and dogs', en wij besluiten onze droge kansen maar af te wachten...
'T ziet er niet naar uit dat gauw droog gaat worden..., want dikke druppels in dikke plassen water inmiddels... :r



...wie het grote niet eert, is het kleine..., enz.enz.enz....
Afbeelding%20032-X2.jpg




...Grace Jones - Walking In The Rain..., maar dan anders...
Afbeelding%20034-X2.jpg




...bedankt Harry !...
Afbeelding%20035-X2.jpg




...en dit is dan ook fijn binnenkomen..., terwijl het water ongeveer uit je helm binnenvoering drijft...
Afbeelding%20038-X2.jpg




We wagen de oversteek richting droge showroom, en vrouwlief grijpt nogmaals richting koffieautomaat. Ook grijpt ze een stoel, zoekt een plekje achter het 'glas', en checkt 'de berichten'.
En dat laatste doen wij nog fijn old-skool..., want aan ons gaat het hele smart-foon gebeuren compleet voorbij..., dat mag duidelijk zijn... ;)



...koffie, stoel, en vooral geen smartphone...
Afbeelding%20040-X2.jpg




Ik gluur wat door de vensters naar buiten...; hmmm..., mooie GPz wel ! Beetje 'opgedirkt', maar wel gedaan met stijl, en oog voor een origineel uiterlijk.

Mooie tijdgebonden Marshall Endurance 4-in-1 ook.

En het valt mij op dat er de demper op zit met het grote gat. Was destijds een optie, standaard kwam het ding met 'n demper met klein(er) gat, en die andere demper kon je er separaat bij kopen.

En dan kon je het geluid nog weer reguleren met een steltoestand in de demper. Pijpsleutel 10 als ik mij goed herinner.

Soort van dB-killer idee, maar dan compleet anders benaderd... ;)



...met Marshall Endurance 4-in-1 ; mooi hoor !...
Afbeelding%20039-X2.jpg




(wordt vervolgd)
 
mooi man, Nol neemt zelf geen choco uit zijn automaat denk ik... "zat dat er in dan? " :+
 
Prachtig verwoord en mooi pics! :} :} (doodzonde van al dat vocht........)
 
(vervolg)



Nou kan je natuurlijk de hele halve dag in die showroom blijven zitten..., maar..., ons zijn moedig, trekken de stoute natte schoenen aan, en gaan in een soort van looppas richting circus tent.

Want daar is het ook droog.



...kun je wel proberen zo..., maar of de plu is te klein, of de motor te groot...
Afbeelding%20041%20%28c%29-X2.jpg




Ik kan er nix aan doen, maar als een magneet word ik voor een tweede keer vandaag naar die zeldzaam fraaie GS1000S getrokken. Wat een akelig mooi apparaat zeg !

Ik zeg : duim omhoog, en een applaus.
Ook een paar plaatjes waard vind ik.



...ook mooi voor naast de schoorsteenmantel...
Afbeelding%20043-X2.jpg


Afbeelding%20044-X2.jpg


Afbeelding%20047-X2.jpg


Afbeelding%20048-X2.jpg


Afbeelding%20052-X2.jpg


Afbeelding%20053-X2.jpg




...oh..., en als ik ergens in doorsla, dan verneem ik dat graag... :/



En alsof de duvel er mee speelt, komt er nog zo'n kleurtje binnendruppelen... :Y
Maarten geeft aanwijzingen, en ik druk af... ;)



...een andere benadering van het origineel, maar ook errug fraai !...
Afbeelding%20045-X2.jpg


Afbeelding%20046-X2.jpg


Afbeelding%20049-X2.jpg




Hey..., en deze KZ1000 was er 4 jaar geleden ook bij. Tijd voor een vers plaatje, zeg ik... ;)



Afbeelding%20050-X2.jpg




Opeens weer luide geluiden. Veel petsen, veel toeren, veel onwelriekende benzinedampen, en weer die branderige ogen.

Wederom wordt er met zeer delicate hand aan het gas van de wankel-Norton gedraaid. Maar..., kweet het niet hoor..., maar hoort dat onronde draaien bij dit type motor, of loopt het ding gewoon niet helemaal zuiver ?



...slecht voor de ogen deze wankel...
Afbeelding%20055-X2.jpg




Buurman & Buurman's brommers staan nog keurig strak voor zich uit te kijken, als in : zoek de verschillen... ;)



...spel van de dag : zoek de verschillen...
Afbeelding%20056-X2.jpg




...en Schavemaker's bol ook gespot...
Afbeelding%20057-X2.jpg




Aan de andere kant van het zeildoek klaart het inmiddels iets op, en het lijkt zomaar droog te worden. Nog steeds niet zonnig..., maar wel betreedbaar, zeg maar.

Weer een paar buitenopname's... ;)



...had in de begin jaren 80 zelf het kleinere ketting broertje ; de GS750E...
Afbeelding%20058-X2.jpg




...druppels zover het oog rijkt... :/
Afbeelding%20059-X2.jpg




...hatseflats ! ; Katana time !... ;)
Afbeelding%20060-X2.jpg




Leuke fiets zo, met o.a dat andere blok er in... :Y



Afbeelding%20061-X2.jpg


Afbeelding%20064-X2.jpg




En sommige mensen maken er helemaal een lolletje van... :+
Ziet er wel grappig uit.

Dikke klappen trouwens uit die TRX !



...Sesamstraat...
Afbeelding%20062-X2.jpg




Maarten 'klaagde' zelf ergens in een post al een beetje dat hij wel druk was geweest ; nou..., bij deze het onomstotelijke, en hard te weerleggen bewijs... ;)



...go Maarten, go !...
Afbeelding%20066-X2.jpg


Afbeelding%20067-X2.jpg




...geinig detail aan de grijze Bol ; koplamp achter geperforeerde folie...
Afbeelding%20068-X2.jpg




Inmiddels regent het even helemaal niet meer, en ik sop daarom zo voorzichtig mogelijk richting weiland..., en dat is niet fijn. De nattigheid en blub-zooi krioelt mij tussen de tenen door, en dat voelt gewoon vies.

De schoenen zijn goor, en inmiddels zit ik tot kniehoogte onder de niet fris ruikende derrie.



...maar alles voor de plaatjes ; de meest gefotografeerde tank van Nederland...
Afbeelding%20070-X2.jpg




...en van zo'n Turbo kan ik zoooooooow enthousiast worden !...
Afbeelding%20071-X2.jpg




...volgende keer een zeempje meenemen Chris !...
Afbeelding%20072%20-%20a-X2.jpg


Afbeelding%20073-X2.jpg




...van wie ook alweer...??
Afbeelding%20074-X2.jpg




...en met uitzicht op...
Afbeelding%20075-X2.jpg




En dat droge duurt dan maar een paar minuten..., gloeiende, gloeiende..., alweer regen !
Krijg je ook een sik van zeg.

Motoren blijven op karretjes staan, mensen vertrekken, en auto's komen niet van de plek.



...jezelf uit de naad gewerkt voor dit resultaat..., en dan regent het pijpenstelen...
Afbeelding%20077-X2.jpg


Afbeelding%20079-X2.jpg




...een volgende keer de IJsselhallen maar af huren...
Afbeelding%20078-X2.jpg




...of een grote(re) partytent..., daar blijft het spul ook relatief droog...
Afbeelding%20080-X2.jpg




En zo als de regen komt opzetten, zo vlot is het ook weer 'droog'. Mensheid komt weer onder de dekzeiltjes vandaan, en er kan weer vrolijk gesopt worden.

En inmiddels is mijn zomerse witte broek ook niet meer vrij van smetjes... :/



...publiek !...
Afbeelding%20081-X2.jpg




...en 'droger' kijkt en klikt beter...
Afbeelding%20082-X2.jpg




(wordt vervolgd)
 
(vervolg) <-- sorry..., moest eerst even een boterham eten... :/



Grappig..., nu het dan plotseling zomaar, en vooral per ongeluk droger is, zie je hele volksstammen zo voorzichtig mogelijk door de blubberbende stappen.

Heeft helemaal geen zin jongens, van dat voorzichtige wordt je net zo vies en vooral net zo nat.
Yep ; been there, done that...! :/



...de gifkikker is trouwens wel droog gebleven...
Afbeelding%20083-X2.jpg




...net als die old-timers aan de overkant van het terrein...
Afbeelding%20084-X2.jpg




Inmiddels probeert een blauwe Ford Transit bus van de geparkeerde plek te komen.

Wil niet...
Zit vast...
Bandjes slippen door...

En dan is het altijd handig als er nog ergens een oud grijs trekkertje in een hoek staat... ;)

Niet veel later zien we het trekkertje Jan en Allemaal vertrekhulp bieden... :+



...hey..., ook die cursus moeilijk kijken gevolgd zie ik...
Afbeelding%20086-X2.jpg




Terwijl er gemarteld wordt met die blauwe Transit drijf ik even naar de overkant. Want zo'n fijne GPZ onder dat zeil daar.

Vrouwlief is trouwens in geen velden of wegen meer te bekennen. Ze wil graag haar rode schoentjes rood (en droog) houden, en heeft zich teruggetrokken daar waar het met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid droog zal blijven.

Helemaal ongelijk kan ik haar niet geven... :/



...de veel gefotografeerde Kanarie-rode GPZ..., erg mooi stukje huisvlijt !...
Afbeelding%20087-X2.jpg




...en nummer 85..., en oude racers glimmen niet, heb ik wel eens ergens gelezen...
Afbeelding%20089-X2.jpg




...zou er eigenlijk ook een racenummer 1000 bestaan...?
Afbeelding%20090-X2.jpg




Zoals een goed verkoper betaamt, zorgt hij/zij/onzijdig er natuurlijk voor dat zijn/haar/het waar er ten alle tijden netjes bij ligt, dan wel er goed voorstaat.

Want die allereerste indruk telt tenslotte.



...maar het is bijna een hopeloze strijd Karel...
Afbeelding%20091-X2.jpg


Afbeelding%20092-X2.jpg




Inmiddels geeft 'broeder Brouwer' de natte strijd ook op. De VF-fen zijn niet meer van het karretje af geweest, en inmiddels staat ook de Octavia klaar om wegtrekhulp te mogen ontvangen van het monotoon voor zich uit puffende grijze trekkertje...

Maar..., waar zit er nou toch zo'n aansleepoog bij die verhipte Skoda... :?



...al die nattigheid op die schitterende VF1000R..., jammer, jammer, jammer !...
Afbeelding%20093-X2.jpg




...Raymond in de kofferbak, trekkertje staat klaar, en de SS nog een keer op de gevoelige plaat...
Afbeelding%20094-X2.jpg




...Raymond inmiddels in de boeken, en hele groepen mensheid weten hoe het moet... ;)
Afbeelding%20096-X2.jpg




Gratis tip van Jip : volgende keer een Octavia 4x4 Raymond !



...en een Audi en 'n caravan verder ; geinig voor weinig !...
Afbeelding%20097-X2.jpg




ES-sen, en dan vooral die zwarte, zien er trouwens met een wit zadel ook erg goed uit..., heb ik dat U al wel eens verteld...?? ;)



...en Nol's zorgvuldig gecultiveerde Engelse grasmat gaat er steeds beroerder uit zien...
Afbeelding%20098-X2.jpg




Nol's grasmat ziet er dus net zo uit, als dat die chocolade-prut uit automaat van hem smaakt.
Allebei heeft het toch wel serieuze aandacht nodig... ;)

Toen Chris dat schreef van die waterbrommers dacht ik dus echt dat hij een grapje maakte. Vandaar dat ik begon over die Miss wet-t-shirt verkiezing.

Wist onnozele ik veel dat het gewoon keihard serieus was, dat van die jet-ski gevallen... :/



...sorry..., dacht dat het een grapje was...
Afbeelding%20099-X2.jpg


Afbeelding%20103-X2.jpg


Afbeelding%20101-X2.jpg




En zo'n jet-ski gedoe is dan gelijk een mooi moment om vast te stellen dat 'sport' plaatjes nog wel even iets aandacht nodig hebben..., aandacht in de zin van een betere camera beheersing... :/

Nou..., iets meer oefenen denk ik dan maar... :/



Ik blubber wat af, ben vrouwlief inmiddels al een paar uur gewoon al helemaal kwijt (ik heb de autosleutels in de zak..., dus ik kom wel thuis... ;) ), en duik voor de aardigheid nog maar eens in 'de tent'.



...mooi, mooi, mooi, 'kheb echt wel iets met die Turbo fietsen van toen...
Afbeelding%20100-X2.jpg




...laat ik motormaat 'M' deze foto maar niet zien..., sinds Spa is hij weer helemaal door het dolle heen...
Afbeelding%20102-X2.jpg




Ik zig-zag als een bezopen geit een beetje door de blubber, en over het terrein, en ik maak een plaatje van onderstaande RVF en krijg gelijk de vraag of ik nog een keer een plaatje wil maken, maar dan met de racefoto's erbij, en waar ik de foto's eventueel plaats...?!

Nou...eh..., o.a. op Motor-Forum antwoord ik een beetje onbenullig.
'Dan is het goed' krijg ik als antwoord...

De bewuste fotolijst met racefoto's komt uit een achterbak van een auto, en wordt met pijnlijke nauwkeurigheid gepositioneerd.

Ik druk nog een keer af.

Dus..., bij deze dan maar hè.., omdat 'het goed' is... :?



...het is goed 1...
Afbeelding%20108-X2.jpg




...het is goed 2...
Afbeelding%20109-X2.jpg




...het is goed 3...
Afbeelding%20110-X2.jpg




...het is goed 4...
Afbeelding%20111-X2.jpg




...en met vochtige ogen neem ik afscheid...; het is goed 5... :')
Afbeelding%20107-X2.jpg





(wordt vervolgd)
 
Laatst bewerkt:
Mooi verslag Ron!
en de foto's :9~

ondanks het weer heb ik spijt dat ik met de vrouw heb ingestemd om de meubelboulevard af te struinen :X
 
Laatst bewerkt:
(vervolg)



Inmiddels de ogen weer droog, en mijzelf 'herpakt', vind ik het eigenlijk zielig voor die ene Ducati die daar zo eenzaam staat te staan.
Want wel stapels met Japanse merken, maar een fijne race-boxer (...sorry...), of dus een roedel Italiaanse raspaardjes ontbreken in het mooie geheel.



...zo mooi, en zo Italiaans...
Afbeelding%20114-X2.jpg




Een zeildoek verder weer zo'n Wes Cooley achtige fiets. Toch bijzonder..., vroeger zag je die dingen gewoon niet bij daglicht, en vandaag staan er hier gewoon een stuk of 3 van die dingen.

En bij die ene motorzaak in Amsterdam (Gilex) staat er nog eentje... ;)



...klik 1...
Afbeelding%20116-X2.jpg




...klik 2...
Afbeelding%20117-X2.jpg




...oh..., en tussendoor wordt die Klassieke Vloerenbus ook nog even van de plek, en uit de prut getrokken... ;)

Afbeelding%20118-X2.jpg




...oh..., en voor de volledigheid ; klik nummer 3...
Afbeelding%20123-X2.jpg




Ik struin 'gewoon' verder. De hoeven zijn inmiddels doorweekt, en ik heb ook niet de illusie dat het vandaag nog veel beter gaat worden.

Wel maak ik mij ernstig zorgen..., want het is toch natuurlijk echt compleet 'not done' om met van die gore poten straks op mijn strakke zwarte automatjes te stappen... :N

Hmmm..., straks maar even naar de auto toelopen, kijken of ik niet toevallig een doekje in het ding heb liggen..., maar..., ondertussen druk ik eerst nog een paar keer op de ontspanknop.



...klik... :)



...hey..., zit daar nou een gaskleppositiesensor op de carburateur...?
Afbeelding%20119-X2.jpg




...ook een keer leuk dat er niet een 4-in-1 onder hangt...
Afbeelding%20122-X2.jpg




...wel mooi een dik blok ; dat wel !!...
Afbeelding%20120-X2.jpg




...en geen startmotor... :/
Afbeelding%20121-X2.jpg




...ook rood ; maar dan anders..., 'k blijf deze GPZ lijn toch errug mooi vinden !...
Afbeelding%20128-X2.jpg




...en jongens, de volgende keer toch maar een setje Trial Attack (ofzo) banden monteren...
Afbeelding%20129-X2.jpg




...ik bedoel, voor het mooie de demper iets een kwart slagje draaien... ;)
Afbeelding%20130-X2.jpg




...jammer..., ook niet van de kar af geweest...
Afbeelding%20131-X2.jpg




...CB1100R..., een soort van natte jongensdroom in bange dagen...
Afbeelding%20132-X2.jpg




Inmiddels heb ik bijna mijn buitenterrein rondje gedaan, en vrouwlief heb ik ook weer tussen het droge publiek mogen ontdekken.

Ja, want voor het zelfde geld had zij bijvoorbeeld al de trein naar huis gepakt..., want ik kan mij zo voorstellen dat zij niet dezelfde gevoelens koestert voor al dat oude ijzer...



...dus oud Kawa-ijzer 1...
Afbeelding%20133-X2.jpg




...en oud Kawa-ijzer 2...
Afbeelding%20134-X2.jpg




Voordeel van buitenlucht droogheid is natuurlijk dat je ook daadwerkelijk van die droogheid gebruik kunt maken.
Ja toch..., hoewel mij die houten bank dan wel weer nat leek... :/



...Chris let nergens op, maar mevrouw-Moriwakid houdt echter een oogje in het zeil..., naar links...
Afbeelding%20135-X2.jpg




...en naar rechts... ;)
Afbeelding%20136-X2.jpg




'T buitenrondje is wel een beetje klaar, en ik vervoeg mij weer mijn de rood geschoende wederhelft. En dan blijkt dus dat er stiekem gewoon nog een Turbo het hek is binnengeschoven !

Aaaaaah...., CX500Turbo.
Was ik niet van op de hoogte gehouden...!

Maar..., mooi, mooi, mooi !



...jammer dat er niet ook nog een 650Turbo aanwezig is...
Afbeelding%20137-X2.jpg




En natuurlijk Richard N. zijn old-skool 'slabby' ook even door het digitale oog bekeken.
Goeie gozer trouwens..., want tenslotte naast deze GSXR, ook R1200RT rijder... ;)



...blijft gewoon een tijdloze fiets, zo'n GSXR...
Afbeelding%20138-X2.jpg


Afbeelding%20190%20zw-X2.jpg


Afbeelding%20157-X2.jpg


Afbeelding%20158-X2.jpg


Afbeelding%20141-X2.jpg




Het is inmiddels een uur of 4, de voeten van de nattigheid helemaal zacht en beurs, en heel eigenlijk zitten wij een beetje in een spagaat.

We zijn tenslotte uitgenodigd voor de Meeting-BBQ later op de middag, eigenlijk zijn wij de nattigheid en viezigheid wel een beetje beu, en de in Noordeloos aanwezige vrienden van ons vragen of we niet met hun richting hun huis rijden, en daar een hapje gaan doen.

Hmmm..., lastig.

Hadden tenslotte toegezegd dat wij op de uitnodiging van de Meeting-BBQ in waren gegaan, dus is er ook een 'speklapje en een hamburgertje' voor ons gereserveerd.

Ik loop naar Chris, vertel hem onze gewijzigde, en aangepaste plannen, en voordat ik het weet loop ik terug met 2 van die groene polsbandjes, ter meerdere eer en glorie en vooral ten teken van 'avond-eet-gast'... :/

We blijven dus... :$



En..., ik krijg nog net geen flinke draai om de oren van onze Moriwaki-man... :X
Ook geen schop onder de kont..., maar veel had het niet gescheeld vermoed ik... :/



Eh..., zoals gezegd..., wij blijven dus toch nog even..., maar dan wel met de afspraak naar onze vrienden toe dat wij straks nog wel even een bakkie komen doen.

Hoe laat we daar aankomen weet nu nog niemand ; en met die soort van afspraak nemen wij afscheid voor nu.



Mwha..., dan maak ik nog wel een plaatje zo her en ook der... ;)



...eh..., hoe krijg je het voor elkaar..., want zelfs de velgen staan gelijk...
Afbeelding%20142-X2.jpg




...en kijk nou..., das de motor van Martin..., denk ik..., want het staat er tenslotte op...! :/
Afbeelding%20143-X2.jpg




Op het buitenterrein valt er ook weer wat te beleven.
Scheelt ook dat het nu wel droog is.



...zoow..., echt old-skool ; zelfs nog op de smalle bandjes (hey, en Rene ook in beeld !)
Afbeelding%20144-X2.jpg


Afbeelding%20167-X2.jpg


Afbeelding%20145-X2.jpg




Jaaaah..., en dan valt mijn oog (net als vele andere ogen trouwens...) op die werkelijk FANTASTISCHE Katana in het stemmig donker metaliek grijs. Tjessus..., wat een mooi ding zeg... :Y

Ongeveer op de blote knieën kruip ik om het ding heen, en ben onder de indruk van het geheel. En dan vooral ook dat grappige detail aan het zwaard stickertje.
Iets minder onder de indruk van alle LED-knipperlichtjes aan kentekenplaat en op spiegels, maar..., dat zou geen belemmering hoeven zijn om het 'ding' te laten staan... ;)



...'n parel... is een ander woord voor 'donkergrijzekatana'...
Afbeelding%20146-X2.jpg


Afbeelding%20148-X2.jpg


Afbeelding%20147-X2.jpg


Afbeelding%20150-X2.jpg


Afbeelding%20149-X2.jpg






(wordt vervolgd)
 
Laatst bewerkt:
excuseer "BBQ-en anders een draai om de oren" ??? ...nah ... :N


eerder "onder lichte aanmoediging" :Y

;)


want:
full


na regen komt BBQ desnoods geserveerd in een reddingsboot _O-
 
Laatst bewerkt:
(vervolg)
...pfffffff..., zo lekker hè, als je natgeregend ergens binnen komt..., enne..., zonder handschoenen ?..
[afbeelding]



...teentjes op de grond, en heel even 'bochtje achteruit' oefenen...
[afbeelding]
(wordt vervolgd)

Haha, dit is mijn vader. Z'n handschoenen liggen op de SRAD ernaast (neefje). Zou ik deze foto's in groot formaat mogen ontvangen van je? Gelukkig hadden wij trouwens alleen de laatste 5km zo'n hoosbui. Verder een heerlijke toertocht gehad met hooguit lichte motregen onderweg. Ik ga weer verder lezen :P *O*
 
baas boven baas ... ?

_O-

yep,
maar was voor een goed doel.
Nieuwbouw huis wordt binnen enkele weken opgeleverd, dus meubilair uitzoeken. Even de vrouw tevreden stellen, bijna overal mee in stemmen, want die zit bomvol hormonen (kleine op komst *D ze leest hopelijk niet mee ;) ) en ze heeft al enigszins ingestemd met de aanschaf van een klassieker erbij! :) (op 2 wielen welteverstaan)
 
Laatst bewerkt:
(vervolg)



Terwijl wij een beetje van de droogte genieten 'ontdek' ik een behoorlijk aangepaste Z1300 in carburatie uitvoering.
Blauw-grijs, en met een Agusta achtige achterkant.

Ronde vormen gecombineerd met het hoekige voorspatbord, en de hoekige tank.

Mag ik zeggen dat ik nog niet ontdekt heb of ik het nou een mooie motor vind, of dat ik dat nog niet vind. Maar apart is het zeker !

Want stapels details die tenslotte nogal afwijken van het origineel, en daarom is gehele pakketje wel degelijk een plaatje waard !



...Z1300 ; maar dan anders...
Afbeelding%20152-X2.jpg




En ik had 'm al zien binnen komen..., BMW's soort van eigen buitenbeentje..., de R1200ST. Als er ergens een uitgesproken mening over is, dan is het wel over die fiets.
Met veel tam, tam aangekondigd, en via allerlei achterdeurtjes ook min of meer op slinkse wijze afgevoerd.

Wereldwijd geen begerenswaardig object gebleken. Vind het persoonlijk ook niet gek...

Wel leuk blijf ik altijd die 700cc Honda Nighthawk vinden, zo met dat stuurkuipje enzo.
Had best de basis voor een AMA achtige fiets kunnen zijn, denk ik.

Als soort van tegenhanger van de GS700ES.

Maar ja..., dat was en werd het niet.
Toch wel een leuke motor !

En wat ik nu pas zie (sorry) dat is die rode Laverda links in de hoek... :$



...mijn excuses..., de Laverda zag ik pas bij het ontwikkelen van het rolletje...
Afbeelding%20154-X2.jpg




Intussen loopt het hier in Noordeloos tegen de tijd dat de BBQ-gezelligheid in gereedheid wordt gebracht.
Vrouwlief verveelt zich een beetje en vraagt terloops nog of ze een helpend handje kan bijdragen.

En ik 'klik' ondertussen nietsvermoedend, en compleet in mijn nopjes zijnde verder... :)
Want druk mij de hele dagen tussen 2 (of 4) wielers, en aan mij heb je geen kind meer.



...jawel..., mooie wielen, fijn kleurtje, geventileerde schijven..., allemaal mooi gedaan !...
Afbeelding%20155-X2.jpg




...Yamaha, Honda, Kawa...
Afbeelding%20159-X2.jpg




...tja..., en buiten is het nog steeds 1 grote drekbende...
Afbeelding%20160-X2.jpg




...spiegeltje spiegeltje in het gras, weet U welke velg ooit de witste was... :/
Afbeelding%20161-X2.jpg




...goh..., en daar hebben we deze ook weer... ;)
Afbeelding%20162-X2.jpg




...en 'kiekeboe !'... ;)
Afbeelding%20168-X2.jpg




...dus ik zeg het nog 1 keer...; Oude-Racers-Glimmen-Niet !...
Afbeelding%20169-X2.jpg




...yellow...
Afbeelding%20172-X2.jpg




...en terwijl ik op het bestrate deel van het feestterrein ga zitten wachten op de dingen die nog komen...
Afbeelding%20164-X2.jpg




...ben ik positief verrast over 't mooie stille draaien van deze Bol ; zo rustig liep die van mij niet !...
Afbeelding%20163-X2.jpg




...hey..., kijk nou (!)..., een hele fijne GS PD..!!. *O*
Afbeelding%20165-X2.jpg




Ik kijk even of de BBQ al bijna bedrijfklaar is, en dan zie ik weer zo'n typische optie van Suzuki hè, oftewel de 'S.A.C.H.T.'.

Of in normaal Nederlands, de Suzuki's Advanced Cup Holder Technology.

Kennen andere merken niet, maar het werkt echt als die bekende tierelier.

Wel een zacht plastieken beker gebruiken natuurlijk, en niet bijvoorbeeld eentje van deftig keramiek..., want bij die laatste variant gaat het wellicht ongemakken geven wanneer er een rem actie verlangd wordt... :/



...S.A.C.H.T. fully functional...
Afbeelding%20173%20zw-X2.jpg




Mooi spul trouwens, zo'n 1100EF... :Y
Tijdloos strak.

Was toch in die oude dagen ook al een relatieve zeldzaamheid.



...dus...René, jij legt het nog FF 1 keer uit...?! ;)
Afbeelding%20174-X2.jpg




Het wordt al wat later, en we gaan nu serieus richting etenstijd, en het dunt nu toch aardig uit wat motoren betreft.
Een hoop publiek heeft inmiddels de benen en/of de wielen genomen, want waarschijnlijk zit 'moeders' ook ongeveer met de piepers klaar thuis.



...een uur geleden stond het hier nog helemaal mutje-vol...
Afbeelding%20176-X3.jpg




...dat schrijf ik net..., het dunt uit hier binnen...
Afbeelding%20178-X2.jpg




Buiten valt er altijd nog wel wat te gluren, en nog niet eerder gezien (hier dan...) is deze 'gouden' 500Four, met z'n karakteristieke uitlaten, en contactslot aan het frame.



...toch best een hele motor in die dagen...
Afbeelding%20179-X2.jpg




En zoals je het bij elk evenement ziet, zie je het vandaag ook in Noordeloos. Want, de Politie komt een kijkje nemen.
Of het wel allemaal goed gaat enzo, en of die hooligans niet allemaal als een jekko rijden, dan wel als een stuk onbenul op dat terrein de boel aan het verzieken zijn.

Politie wel in stijl trouwens..., dus niet met een mega-moderne, en ranzig snelle wit/oranje/blauwe K1600GT..., maar vandaag op, en met de Sparta... :X



...en wee je gebeentje als je te hard rijdt jonguh...
Afbeelding%20181-X2.jpg




...fijne high-speed bandjes ook op de Sparta-brommert... :N
Afbeelding%20182-X2.jpg




...ta-tu, ta-tu, zoef, zoef...
Afbeelding%20183-X2.jpg




Omdat de olijk gekleurde feesttent nu weer meer ruimte biedt, wordt er divers spul naar binnen gedrukt om de ontstane lege ruimtes motorisch op te vullen. Maar ja..., rijden door die bende is geen doen (schijnbaar)..., dus daarom flink duwen jongens... ;)

Baancommissaris Ted heeft voor deze duw-sessie in de haast een kunstig parcours aangelegd van aluminium tranenplaat en houten planken.
Een vuilnisbak kan echter nog voor ernstige vertraging zorgen, en wordt derhalve subiet uit de weg geruimd.

Voor strobalen was helaas geen tijd meer.



...kom op jongens, gewoon FF gas geven..., want vaak ben je gewoon te bang... ;)
Afbeelding%20184-X2.jpg




...die tranenplaat is natuurlijk voor het verkrijgen van extra tractie...
Afbeelding%20185-X2.jpg




...Hammer-time...
Afbeelding%20166-X2.jpg




Inmiddels begint het in de circus tent te geuren. Warme dampen krioelen van onder de gas gestookte roosters vandaan.
Warme vuurtjes, hete ijzers (en dat laatste weet ik uit ervaring... :/ )

Fijne stukken vlees ook... :9



...hot, hot, hot...
Afbeelding%20186-X2.jpg




...lekker, lekker, lekker...
Afbeelding%20187-X2.jpg


Afbeelding%20188-X2.jpg




...en stel nou dat je nu zo'n vegetariër bent hè.., dan heb je toch mooi een probleem...
...dan kun je straks aanschuiven met 1 of andere geile geflambeerde paprika op je bord... :/

...nou..., doe ons dan maar lekker een lappie...:Y



Omdat voor je beurt eten niet braaf is, klik ik nog wat in het wilde weg. De geheugenkaart is tenslotte groot genoeg, dus : so what...?!



...oh wacht even..., die hadden we al gezien toch... ;)
Afbeelding%20190-X2.jpg




...en weer val ik als een blok voor die GS1000S..., met z'n dikke laag blanke lak over de tank...
Afbeelding%20191-X2.jpg




...en die leuk bij de lak passende verkleurde bochten...
Afbeelding%20193-X2.jpg




...vanwege de nu aanwezige ruimte mag de Kawa ook iets beter in beeld...
Afbeelding%20194-X2.jpg


Afbeelding%20203-X2.jpg




...en Schavemaker's fiets krijgt dezelfde voorkeursbehandeling...
Afbeelding%20195-X2.jpg






(wordt weer vervolgd)
 
Laatst bewerkt:
(vervolg)



Waarom het zo is weet ik niet, maar ik vind die Yoshimura logo's altijd mooi. Marshall kwam altijd met van die lullige bordjes op de dempers, en bij BSM zaten op die zwarte dempers gewoon een soort van gestempelde letters...

...nee..., dan die Yoshimura plaatjes..., hele verhalen staan er op !


...U leest even mee...
Afbeelding%20197-X2.jpg




...en dan met een beetje fantasie de rood witte strepen zien als de Japanse vlag...
Afbeelding%20198-X2.jpg




Och gossie..., en die arme jongens van Hammer duwen zich helemaal het apezuur, maar dan heb je daarna wel weer iets tussen de salades en de saté staan ben ik van mening.



...grappig hoe die kunststof zijkap onderaan vast zit... ;)
Afbeelding%20199-X2.jpg


Afbeelding%20200-X2.jpg


Afbeelding%20201-X2.jpg


Afbeelding%20204-X2.jpg


Afbeelding%20220-X2.jpg


Afbeelding%20221-X2.jpg




En tot mijn grote plezier, is de Turbo-Kawa ook naar binnen gedrukt. Dus..., jawel..., U raadt het al..., even de speklappen laten liggen voor wat ze zijn, en even door de knietjes.

Het late middagzonnetje piept inmiddels ook sterk de tent binnen.



...jawel hoor..., ook gewoon in het zwart/rood verkrijgbaar...
Afbeelding%20223%20zw-X2.jpg




...ook weer zeldzaam tijdloos...
Afbeelding%20224-X2.jpg


Afbeelding%20225-X2.jpg




En dan is het nu toch echt tijd voor die geurige lappen vlees, de smakelijke sauzen, de soepele salades, en de prettig aanvoelde stukken stokbrood.
Het sist op de stalen roosters dat het een lieve lust is, en in no time is die hele halve circus tent gevuld met blauwe BBQ-rook.

En..., de wankel-Norton wordt weer gestart... :/

Mwha..., kan nou niet direct zeggen dat het geurtje van dat ding nou beter bij het vlees past dan de pinda- of zigeunersaus...
Die combinatie van Norton & BBQ hoeft vandaag niet in de annalen bijgeschreven te worden als een culinair verantwoord hoogstandje... :N

Vriend Herman den Blijker kan er ook nix mee, denk ik.



...uitlaatdampen passen niet echt fijntjes bij een speklapje...
Afbeelding%20196-X2.jpg




...mag ik Uw bord...?!
Afbeelding%20206-X2.jpg




...baancommissaris Ted gepromoveerd naar chef-Bar-Bie-Kjoe... ;)
Afbeelding%20212-X2.jpg




...altijd gezellig zo rond zo'n kampvuurtje ; waar blijft de kampvuur - gitaarmuzikant...?!..
Afbeelding%20213-X2.jpg




...oeps..., wel FF uitkijken waar je de camera tegenaan hangt... :/
Afbeelding%20214-X2.jpg




...gezellig allemaal ??..., goh..., René ook weer in beeld...
Afbeelding%20215-X2.jpg




...gaan we thuis ook gewoon doen..., motor in de kamer, statafel in een hoek, en gewoon geen gezeik verder...
Afbeelding%20216-X2.jpg




...hey, hoi René...... :+
Afbeelding%20217-X2.jpg




...heb jij weer..., kom je thuis..., ruikt je hele motor naar gebraden vlees... :/
Afbeelding%20219-X2.jpg




...en weet U wel dat de buitenkant van zo'n gasoventje ook gloeiend heet wordt... :X
Afbeelding%20222-X2.jpg




...eh..., ik weet dat nu wel... :/



...jazeker..., allemaal top geregeld zo !... :Y
Afbeelding%20210-X2.jpg




Goed..., en zo is er een tijd van komen en een tijd van gaan. Iets voor half 8 bedanken wij deze en gene voor het ontvangst, het eten, en de gezelligheid.
Want ondanks dat mijn voeten in die blubberschoenen een uur in de wind stinken, hebben we een topdag gehad.

Ouderwets gezellig ofzo. Altijd moeilijk te definiëren. Beetje dat 'oude' motorgevoel van 'toen'.
Beetje dat Posbank gevoel van 'vroegah'.

Mooie motoren gezien, met mooie details.

Oké, jammer van de momenten van nattigheid, maar later op de middag was het heel goed te doen.

En met die gedachten zwaaien we Richard N & zijn wederhelft uit, en stappen zelf in ons 4 wielertje.
We gaan o.a. nog even een bakje koffie halen niet ver van Noordeloos, en we nemen daarvoor het pontje iets verderop.

Welke rivier steken we eigenlijk over..., de Lek, de Waal, Rijn, Oude IJssel, de Berkel, de Maas..., geen idee. Weet alleen dat het 2 Euro 55 is...

...raar bedrag... :/

Uiteindelijk iets voor half 3 op zondagochtend weer thuis..., en dan sta je daar om half 3 in de nacht in de badkamer je voeten te soppen voordat je onder de klamme dekens kruipt (mag kruipen...)

En nog verhipte goed boenen ook nog zeg..., want die Noordeloose klei had zich ongeveer aard- en nagelvast aan mijn maatje 42 gehecht...



Maar..., zoals zo vaak..., eind goed, al goed.
En een hele dikke pluim voor de organisatie ! :W


...Richard N en wederhelft vertrekken..., met het zonnetje op het bolletje...
Afbeelding%20226-X2.jpg


Afbeelding%20227-X2.jpg




...en natuurlijk net niet dat doekje in de auto..., dus wel vieze matjes... :r
Afbeelding%20208-X2.jpg











Sorry..., nog heel even 1 huishoudelijke mededeling..., want stel nu dat Uw vrouw of vriendin op punt staat om te bevallen..., bel mij dan niet om daarvan ook 200+ foto's te maken... ;)
 
Laatst bewerkt:
...toegift... ;)



...dat schreef ik..., ook in het rood/zwart leverbaar... ;)

Afbeelding%20223-X2.jpg




...over 4 jaar weer...?
...editie 2018...

Afbeelding%20209-X2.jpg




...en dan zie je over 30 jaar een heel riedeltje Z800e staan...?

Afbeelding%20202-X2.jpg




...en het gras is altijd natter groener bij de buren...

Afbeelding%20171-X2.jpg




...eh..., wat voor ding was het ook alweer...?

Afbeelding%20126-X2.jpg




...en binnenkort zelf maar us wat op mijn Sportboxer tank krassen..., das dan minstens net zo uniek...

Afbeelding%20069-X2.jpg
 
Zeer mooi fotoverslag, was zelf om 2 uur smiddags naar huis gegaan vanwege andere verplichtingen. Dus bedankt voor het vastleggen van de foto´s die ik heb gemist!
 
Terug
Bovenaan Onderaan