Tailriser Suzuki Bandit 600

Arjan Fazer

Rookie
26 aug 2014
4
0
Hoogeveen
Hallo,

ik ben van plan om mijn Bandit van 1996 aan de achterkant te verhogen met tailrisers. Ik zag op marktplaats een setje staan waarin de afstand van de gaten hart tot hart 16,7 cm zijn.
In de standaard tailrisers is de afstand tussen de gaten 17,5 cm.

Hoeveel cm komt de achterkant omhoog met dat nieuwe setje?
 
Ok dank je wel.

Zit ik nog wel met mijn vraag mbt de middenbok.
Als ik nu de Bandit op de middenbok heb staan is het achterwiel 2 cm los van de grond. Als ik de tailrisers ga vervangen en de achterkant komt ongeveer 3,5 cm omhoog, kan ik de middenbok zeker niet meer gebruiken?
 
Ok dank je wel.

Zit ik nog wel met mijn vraag mbt de middenbok.
Als ik nu de Bandit op de middenbok heb staan is het achterwiel 2 cm los van de grond. Als ik de tailrisers ga vervangen en de achterkant komt ongeveer 3,5 cm omhoog, kan ik de middenbok zeker niet meer gebruiken?
Als dat al zo is, krijg je m wss lastiger op de bok. Maar t kan wel.

Jiffy is lastiger. Je motor komt schuiner te staan.
 
Of hoe zat dat ook alweer?


Verlagen = rechterop jiffy
Verhogen = schuiner

Verlagen of verhogen en middenbok? Ik begin nu te twijfelen....
 
Of hoe zat dat ook alweer?


Verlagen = rechterop jiffy
Verhogen = schuiner

Verlagen of verhogen en middenbok? Ik begin nu te twijfelen....

Verhogen = makkelijker op bok maar mogelijk wordt de bok te kort om goed te functioneren of wiel van de grond te krijgen.
Verlagen = moeilijker op de bok want komt een stukje hoger te staan, de afstand tot de grond is immers kleiner gemaakt.
 
ik had het ook met de bandit met gsx-r achterveer maar thuis is een plankje mdf onder de middenbok leggen voldoende om het verschil in hoogte te overbruggen,voor onderweg wordt het wat lastiger...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan