Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hang er op zich al vrij veel naast en probeer een hoge snelheid te houden en te motor rechtop te duwen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik de motor rechterop kan houden zonder snelheid te verliezen.
 
Probeer de motor meer van je af te zetten. Zeker bij het uitkomen van de bocht. Kan je sneller op het gas.
Dus meer momenten maken.
Ik heb ooit eens een jongen gehad met lesgeven op mettet,die ging ook zo plat.
Uiteindelijk samen erop uit gegaan en dat pakte goed uit. Die had ook jou probleem dat die zijn schakelpook aan de grond reed.
Bochten misschien iets later insturen,baan breder maken. Meer asfalt benutten.
Daarna moest echt gas gaan geven om hem voor te blijven.
 
Ik wil me graag inschrijven voor 2 en 3 september in niveau 2, maar is het eventueel ook mogelijk om 3 september op de dag zelf te switchen naar niveau 3?
 
De 2015 datums op het TT-circuit van Assen met Racecracks.

We hebben 2 mooie Maandagen kunnen bemachtigen zodat je op Zondag op het gemak kan inpakken en naar het circuit kan afreizen.

3 losse dagen:
Maandag 11 Mei
Maandag 8 Juni
Woensdag 23 Sept

Speciale vroegboekprijs vanaf 159,- voor vrij rijden als er voor 1 Januari wordt geboekt en betaald.

Inschrijven kan binnenkort via www.racecracks.nl
 
Laatst bewerkt:
De 2015 datums op het TT-circuit van Assen met Racecracks.

We hebben 2 mooie Maandagen kunnen bemachtigen zodat je op Zondag op het gemak kan inpakken en naar het circuit kan afreizen.

3 losse dagen:
Maandag 11 Mei
Maandag 8 Juni
Woensdag 23 Sept

Speciale vroegboekprijs vanaf 159,- voor vrij rijden als er voor 1 Januari wordt geboekt.

Inschrijven kan binnenkort via www.racecracks.nl

Goed geregeld Ferry :} 8-) 8-) :]
 
De 2015 datums op het TT-circuit van Assen met Racecracks.

We hebben 2 mooie Maandagen kunnen bemachtigen zodat je op Zondag op het gemak kan inpakken en naar het circuit kan afreizen.

3 losse dagen:
Maandag 11 Mei
Maandag 8 Juni
Woensdag 23 Sept

Speciale vroegboekprijs vanaf 159,- voor vrij rijden als er voor 1 Januari wordt geboekt en betaald.

Inschrijven kan binnenkort via www.racecracks.nl

Wij zijn er waarschijnlijk 11 mei bij :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan