HELP! Spoed in Rusland, kapotte koppeling

speder

Rookie
10 jan 2010
27
0
houten
Hallo allemaal,

Ik heb de mogelijkheid mijn droomreis te verwezelijken. Momenteel ben ik tegen de grens van Kazachstan in Rusland. Echter op zoek naar een slaapplek kwam ik 'vast' te zitten in de modder, bij het rustig omhoog rijden met slippende koppeling merkte ik iets verschrikkelijks. Ik kon de koppelingshendel oplaten, maar mijn achterwiel draait niet ondanks dat mijn motor wel draait en de motor in versnelling staat.

Nu ben ik gelukkig m.b.v. een auto en twee aardige russen bij iemand thuis gekomen waar ik kan overnachten en mijn motor in een garagebox. (hier is het vier uur later). Morgenochtend gaat er een garage open (ook garagebox) dus gereedschap is aanwezig.

Wat zou het probleem kunnen zijn en hoe ga ik dit oplossen zonder reserveonderdelen?
 
Heel erg bedankt voor alle reacties! Ik had geen Internet meer voor een week (de tijd dat ik vastzat). Daarna eigenlijk dit topic vergeten.

De week dat ik vastzat heb ik bij een Russisch gezin ingewoond. De man heeft me ook geholpen met repareren en het verkrijgen van de nieuwe platen.

Het waren uiteindelijk de koppelingsplaten, ze waren zelfs blauw geworden. Gelukkig waren er nieuwe in St. Petersburg op voorraad dus die heb ik over laten vliegen. Ook Honda erg bedankt voor de snelle reacties en hulp.

Momenteel rijd ik in Oezbekistan.
 
Heel erg bedankt voor alle reacties! Ik had geen Internet meer voor een week (de tijd dat ik vastzat). Daarna eigenlijk dit topic vergeten.

De week dat ik vastzat heb ik bij een Russisch gezin ingewoond. De man heeft me ook geholpen met repareren en het verkrijgen van de nieuwe platen.

Het waren uiteindelijk de koppelingsplaten, ze waren zelfs blauw geworden. Gelukkig waren er nieuwe in St. Petersburg op voorraad dus die heb ik over laten vliegen. Ook Honda erg bedankt voor de snelle reacties en hulp.

Momenteel rijd ik in Oezbekistan.
Das goed nieuws *O*
succes met je verdere reis :)
 
Heel erg bedankt voor alle reacties! Ik had geen Internet meer voor een week (de tijd dat ik vastzat). Daarna eigenlijk dit topic vergeten.

De week dat ik vastzat heb ik bij een Russisch gezin ingewoond. De man heeft me ook geholpen met repareren en het verkrijgen van de nieuwe platen.

Het waren uiteindelijk de koppelingsplaten, ze waren zelfs blauw geworden. Gelukkig waren er nieuwe in St. Petersburg op voorraad dus die heb ik over laten vliegen. Ook Honda erg bedankt voor de snelle reacties en hulp.

Momenteel rijd ik in Oezbekistan.

Tof om te lezen dat je nog leeft en dat het goed gaat. Veilige reis verder!
 
Terug
Bovenaan Onderaan