Honda CBR600 F uit 95 start niet meer

Galied1337

Rookie
5 aug 2014
5
0
Arnhem
Honda CBR600 F uit 95 start niet meer

Beste mensen,

Mijn motor start niet meer sinds gisteravond.
Laatste keer dat ik heb gereden was afgelopen woensdag 3 sept en wilde gisteravond weer rijden maar dat ging dus niet.

Toen ik de motor startte werden de lampjes doffer en maakt de motor een rattelent geluid.
De accu hangt ongeveer 12 uur aan een druppellader. Net geprobeerd te starten maar het lijkt alsof hij 2 sec wil starten maar dan direct weer dat geratel :N

Help :$

Oja,, er zit gewoon benzine in
 
Honda CBR600 F uit 95 start niet meer

Beste mensen,

Mijn motor start niet meer sinds gisteravond.
Laatste keer dat ik heb gereden was afgelopen woensdag 3 sept en wilde gisteravond weer rijden maar dat ging dus niet.

Toen ik de motor startte werden de lampjes doffer en maakt de motor een rattelent geluid.
De accu hangt ongeveer 12 uur aan een druppellader. Net geprobeerd te starten maar het lijkt alsof hij 2 sec wil starten maar dan direct weer dat geratel :N

Help :$

Oja,, er zit gewoon benzine in
benzine kraan ?
Je zou niet de eerste zijn O-) :')
 
Wat bedoel je daar precies mee?
Heb niet veel verstand motoren.
Ik heb zo een draai ding aan de zijkant.
3 standen:
Res ( van reserve lijkt mij)
On
Off

bedoel je dat?
Op welke stand zou die moeten staan?
ja die .
on is normaal (hier moet je hem ook op zetten als je gaat rijden)
res is inderdaad de reserve
off dan krijgt hij geen benzine
 
Goedemorgen allemaal en bedankt voor alle reacties.
Gister bezig geweest met de motor.
Bleek de accu te zijn. Die stons ook helemaal bol. Nieuwe erin gezet en dat werkte direct.
Ook heb een iets vervangen. Waarvan ik de naam niet meer weet :$ Dat zorgt er iig voor dat de voltages geen spike krijgen dus constant blijven.
Mja,, dat was het dus.
Bedankt ^^
 
Goedemorgen allemaal en bedankt voor alle reacties.
Gister bezig geweest met de motor.
Bleek de accu te zijn. Die stons ook helemaal bol. Nieuwe erin gezet en dat werkte direct.
Ook heb een iets vervangen. Waarvan ik de naam niet meer weet :$ Dat zorgt er iig voor dat de voltages geen spike krijgen dus constant blijven.
Mja,, dat was het dus.
Bedankt ^^
Spanningsregelaar?

Goed gedaan.

En na het monteren van alles ook nog eens gecontroleerd?
 
Spanningsregelaar?

Goed gedaan.

En na het monteren van alles ook nog eens gecontroleerd?

ff wat aangepast
.
ze zijn Gister bezig geweest met de motor.
Bleek de accu te zijn. Die stons ook helemaal bol. Nieuwe erin gezet en dat werkte direct.
Ook hebben ze een iets vervangen. Waarvan ik de naam niet meer weet :$ Dat zorgt er iig voor dat de voltages geen spike krijgen dus constant blijven.
Mja,, dat was het dus.
Bedankt ^^
 
Terug
Bovenaan Onderaan