kawasaki z800

Mooie zadel Hyro, zit dat lekker?
Zag ook dat je in Waddinxveen woont en het had over een keer ijsjestour.
Gelukkig woon ik in Lekkerkerk dus ik zeg snel een keer touren :)

Kawasaki1992. Hoe ziet het eruit met dubbel licht?
Heb je foto en een link eventueel? Wil zelf ook altijd al 2 koplampen tegelijk branden en ook gewoon groot licht hebben. Al vanaf me 750 wil ik dat haha.


Zadel zit heeeeeerlijk, je wil er echt nooit meer af :]
Nee, serieus, het is stroever als het originele plastic en dat vind ik prettiger, buiten dat ik het echt veel mooier vind.

De ijsjestour moeten we maar plannen als het weer beter weer is! in de regen ijsjes eten gaat niet goed hoor :N

Dus bij deze een oproep aan alle Z rijder/rijdsters/coureurs de eerstvolgende gelegenheid een ritje? vanaf zeg maar gouda binnendoor richting oudewater-utrecht richting kastelen, rondom terug richting alphen/boskoop en dan bij jansens een lekker ijsje/koffie/thee/limonade en daarna weer zien hoe verder?

Ik vind dat wel een leuke rit hoor! *O*
 
Zo week na aanschaf de 1000 km beurt gehad.
Net ook nieuwe kentekenplaathouder en knipperlichten voor voor gehaald.
Morgen smoke achterlicht met geïntegreerde knipperlicht ophalen.
Kortom leuk weekendje hobbyen :)
Foto's zullen hoop ik snel volgen.
 
Zadel zit heeeeeerlijk, je wil er echt nooit meer af :]
Nee, serieus, het is stroever als het originele plastic en dat vind ik prettiger, buiten dat ik het echt veel mooier vind.

De ijsjestour moeten we maar plannen als het weer beter weer is! in de regen ijsjes eten gaat niet goed hoor :N

Dus bij deze een oproep aan alle Z rijder/rijdsters/coureurs de eerstvolgende gelegenheid een ritje? vanaf zeg maar gouda binnendoor richting oudewater-utrecht richting kastelen, rondom terug richting alphen/boskoop en dan bij jansens een lekker ijsje/koffie/thee/limonade en daarna weer zien hoe verder?

Ik vind dat wel een leuke rit hoor! *O*

Mooi, ziet er idd netjes uit zo'n zadel. En als het dan nog goed zit is het belangrijkste natuurlijk.
Wat betreft het ritje, ik zeg snel doen :)
Mooi ritje ook zo en zeker een goede keus om daar een ijsje te halen.
Doe ik ook wel vaker in de zomer even binnendoor naar Boskoop voor een ijsje :P
 
Vandaag heeft Zed haar 1000km beurt gehad. Thuisgekomen nog even het instructieboek doorgenomen waarbij me weer iets vreemds opviel. Volgens het boekje moeten beide voorpoten voorzien zijn van een afstel schroef. Mijn Zed heeft er alleen 1 op de rechter voorpoot.
20140902_201138_zpsriqgplhy.jpg

Links zit gewoon een blinde dop.
20140902_201145_zpsmumancex.jpg


Hoe is dit bij jullie?
 
Vandaag heeft Zed haar 1000km beurt gehad. Thuisgekomen nog even het instructieboek doorgenomen waarbij me weer iets vreemds opviel. Volgens het boekje moeten beide voorpoten voorzien zijn van een afstel schroef. Mijn Zed heeft er alleen 1 op de rechter voorpoot.[afbeelding]
Links zit gewoon een blinde dop.[afbeelding]

Hoe is dit bij jullie?
is bij iedereen het geval :Y
dat komt door de nieuwe techniek, de ene voorpoot heeft de demping de andere de vering
 
Laatst bewerkt:
is bij iedereen het geval :Y
dat komt door de nieuwe techniek, de ene voorpoot heeft de demping de andere de vering

Correctie, komt door bezuinigingen. Kleine schroefje is hi-low speed demping en dit hebben ze nu maar op 1 poot gedaan want dat is goedkoper kwa materiaal.

Het is tevens geen blinde dop hoor, dat is wel degelijk de stelschroef voor je demping. Alleen het kleine schroefje is hi-low speed.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een set sliders laten monteren. Het ziet er niet uit maar is wel functioneel.
20140903_164127_zpslxka3snb.jpg
20140903_164139_zpsk6ttfvhi.jpg


Ik hoop dat ze nooit nodig zijn maar het risico is best groot op de gladde Spaanse wegen. vooral rotondes en witte strepen zijn link.

Zondag met de eigenaar van de motorshop naar de WSB in Jerez. Leuke rit en hopelijk een mooie race.
 
Gisteren een set sliders laten monteren. Het ziet er niet uit maar is wel functioneel.[afbeelding][afbeelding]

Ik hoop dat ze nooit nodig zijn maar het risico is best groot op de gladde Spaanse wegen. vooral rotondes en witte strepen zijn link.

Zondag met de eigenaar van de motorshop naar de WSB in Jerez. Leuke rit en hopelijk een mooie race.
ik hoop ook niet dat je ze nodig bent _O-
veel plezier bij de race en een veilige rit gewenst! :]
 
Gisteren een set sliders laten monteren. Het ziet er niet uit maar is wel functioneel.[afbeelding][afbeelding]

Ik hoop dat ze nooit nodig zijn maar het risico is best groot op de gladde Spaanse wegen. vooral rotondes en witte strepen zijn link.

Zondag met de eigenaar van de motorshop naar de WSB in Jerez. Leuke rit en hopelijk een mooie race.
ps komt er nog een keer een ander uitlaatje onder?
 
ps komt er nog een keer een ander uitlaatje onder?

Hoewel ik het design en geluid van de stock uitlaat niet lelijk vindt ga ik me wel oriënteren op een Akrapovic, Yoshimura of ander merk. Het lelijke wat ik daarvan vindt is dat je dan gelijk de aansluiting op de collector ziet.
 
Hoewel ik het design en geluid van de stock uitlaat niet lelijk vindt ga ik me wel oriënteren op een Akrapovic, Yoshimura of ander merk. Het lelijke wat ik daarvan vindt is dat je dan gelijk de aansluiting op de collector ziet.
Bij de akrapovic zit er wel een mooi carbon kapje voor *D Ik zeg doe eens een goed bod voor mijn akra demper :9
 
Bij de akrapovic zit er wel een mooi carbon kapje voor *D Ik zeg doe eens een goed bod voor mijn akra demper :9

Ik heb werkelijk geen idee wat zo'n Akrapovic op moet brengen. Is de prijs dan inclusief verzendkosten naar Spanje? :-)

PS: waarom doe je hem weg?
 
Laatst bewerkt:
Een vriend van mij ( motorfietsmonteur )
heeft zaterdag op een z800 met volledig akrapovic systeem , powercommander en afgesteld op de testbank gereden!!
Daarna belde hij me volgens hem was het dan toch echt een kanon *O*
dus hmm stof om over na te denken 8-)
 
Hoewel ik het design en geluid van de stock uitlaat niet lelijk vindt ga ik me wel oriënteren op een Akrapovic, Yoshimura of ander merk. Het lelijke wat ik daarvan vindt is dat je dan gelijk de aansluiting op de collector ziet.
Zet je deze er op, is gelijk alles afgewerkt :Y
full
 
Dat ziet er mooi uit!!

Alleen wel nog even een korte kentekenplaat houder, en die grote spiegels eraf :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan