kawasaki kz650 hulp gevraagd.

12 jun 2011
25
0
Gorinchem
Goede dag allemaal,

Vandaag een frame en een motorblok gekocht.
Nou bezig geweest met de kabelboom die er nu uit ziet als een kleurrijk spagettie zootje.
Ik ga een poging wagen om de kabelboom in orde te maken dus hopla kabeldiagram gedownload uitgeprint en eeuh ja dat was het want bah bah wat een uitzoekzootje is dat als zelfs het diagram niet klopt.
Lampen aansluiten check!
Accu check!
Startdingetje wat van accu naar startmotor loopt check.
En toen... Bobines? Rechts van de motor lopen wat draden en ben het spoor helemaal kwijt (klopt ben geen trein).
Wie oh wie wil en kan mij helpen om het ding te starten?
 
Vanuit de dynamo komen 3 draden. 2 gele en 1 groen/rode.
De groen/rode is voor de neutraal stand en de 2 gele gaan naar de regulator.
full
 
Werk nou maar volgens het schema want van die draadboom klopt volgens mij ook niet alles. drie gele draden kan ik nergens terug vinden op het schema .

probeer eerst de motor met minimale bedrading aan te sluiten zodat je de motor kunt starten . Zo meteen is het blok gaar , koop jij van alles en nog wat en heb je er uiteindelijk geen zak aan . Mot weer aan het werk .
 
Laatst bewerkt:
Oke diagram gevolgd draden aangesloten en? Geen vonk.. dus tijd voor een andere contactpuntjes plaat die compleet is. Na wat zoekwerk noppes gevonden. Draadje in men hoofd begint ook een beetje los te laten...
Whats next?!
 
Je hebt nodig de condensatoren die erop moeten .

Hieronder zijn de schema`s met de minimale bedrading die je nodig hebt om de motor te starten om te zien of de boel vonkt . Zet wel ff een zekering tussen de + naar de bobines de rood/gele draad .



s4c08z.jpg


5nt7kl.jpg


motorsloop muts in soest of MOOK bij piet

Hier vindt u ons onderdelenoverzicht

succes
 
Laatst bewerkt:
Onderdeel kost maar 15.30 eurie dus meteen besteld morgen in huis.
Minimale bedrading is groen, zwart en de rood/geel draad op de accu met een 20A zekering er tussen. Starten door de startmotor draad op de plus van de accu te houden. Min draad van accu naar frame niet vergeten.
 
Blade wat heb jij een uithoudingsvermogen. Echt super bedankt! Ben een beetje druk van mezelf uit en wil het apparaat gewoon horend lopend hebben. Heb wel wat verstand van frames bouwen of uitbouwen maar dat electra gebeuren ben ik geen held in en dat is nou net wat belangrijk is en wil dat snappen.

Men vrouw kwami thuis met wat motor onderdelen. Dus die heeft weer een leuke dag gekregen omdat ik er chaggie van was geworden, van de kabelboom.
 
Vergeet niet om de punten juist af te stellen via de merktekens F en T krukas verdraaien .
Anders geen vonk .

Google maar op breaker points Kawasaki z 650 etc etc

anders ff manual compleet downloaden .
 
Terug
Bovenaan Onderaan