kawasaki z800

:N Dan vind ik persoonlijk het origineel er nog mooier uitzien dan dit
Dat ben ik helemaal met je eens Lique, vandaar mijn twijfel. Zo twijfel ik ook nog over een tail-tidy maar ben bang dat het de mooie lijn weg gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Dat ben ik helemaal met je eens Lique, vandaar mijn twijfel. Zo twijfel ik ook nog over een tail-tidy maar ben bang dat het de mooie lijn weg gehaald.

Daar ben ik wel atijd voorstander van, qua uitvoering zit daar altijd niet zo heel veel verschil in voor het uiteindelijke resultaat.
Qua uitlaat moet bij mij nog steeds de bodis eronder gezet worden :9~
 
Wat vinden jullie van het verbruik? Ik rij elke dag 120 km. Doe met een volle tank ongeveer 200 km. Ik rij dan gemiddeld 130.
 
Het meeste dat ik op een tank gereden heb is 230 km. Daarna ging er zo'n 13ltr in. Ik denk wel dat het moeilijk vergelijken is omdat ik veel in de bergen rijdt.
 
Laat ik het er maar op houden dat ik niet zoveel kilometers op een tank rijd
 
Van het weekend even een vermogenstest gedaan.
Top snelheid kwam ik niet verder dan 233 op de Duitse autobaan.
Daarna gister bij meeting van Hans van Wijk in Zoetermeer op de testbank geweest.
Vermogen kwam uit op 117.5pk bij 9285.9 rpm.
Koppel kwam uit op 102.7nm bij 7249.5 rpm.
Dit met de Akrapovic uitlaat.

Jullie al enige info hierover met jullie Zedjes?
Ben benieuwd :)
 
Vraagje, ben druk aan het kijken naar een z800e! wil dan meteen de dubbele uitlaat van bodis bestellen en monteren. iemand hier al wat ervaring mee?
 
Van het weekend even een vermogenstest gedaan.
Top snelheid kwam ik niet verder dan 233 op de Duitse autobaan.
Daarna gister bij meeting van Hans van Wijk in Zoetermeer op de testbank geweest.
Vermogen kwam uit op 117.5pk bij 9285.9 rpm.
Koppel kwam uit op 102.7nm bij 7249.5 rpm.
Dit met de Akrapovic uitlaat.

Die bank bij HvW schijnt erg positief te zijn. Gezien pk's en koppel, denk ik dat daar geen woord over gelogen is.
 
Na lang dubben heb ik besloten de standaard uitlaat van Zed te laten wat het is. De looks zijn eigenlijk wel goed zo. Dus wat dan te doen?

Een GoPro, leuke beelden maken onder het rijden. Ja, maar toch nee!

Gisteren een lekker stuk getourd door de Sierra Nevada. Inclusief een tot anderhalf door een natuurgebied waar de weg de naam "weg" niet mag gebruiken. Kortom, enorm verdwaald.

Dus nu maar focussen op een navigatiesysteem. Maar de GoPro is het volgende op mijn verlanglijstje.
 
Hallo allemaal,

Ik ben ook al een tijdje in het bezit van een Z800. Wat een geweldige machine!!
Het inrijden bijna afgerond en dan gaat het feest echt beginnen :P !

Ik heb ook gelijk een vraagje. Heeft er iemand van jullie al een navigatie opgebouwd?
Mijn navigatie heb ik al gekocht, alleen de tijd om hem erop te zetten, althans het steuntje, heb ik nog niet.

Vorige keer ff snel gekeken en zadels zijn er zo af, maar heeft iemand toevallig al de tank losgemaakt. aangezien ik een kabel moet trekken vanaf de accu naar de stuur en het graag netjes doet.

ook heb ik een dubbele koplamp module gekocht. deze zit er ook al op.
Ziet er ook gaaf uit en andere lampen. en in de stadverlichting heb ik ledjes gedaan.

toekomstige plannen zijn ook idd een kortere kentekenplaathouder (van rizoma vind ik vet) en andere knipperlicht en andere spiegels. Maar eerst weer even sparen :P !

Hallo Kawasaki,

Ik ben zeer benieuwd naar de dubbele koplamp module, ik heb even zitten zoeken, maar het is een kastje wat je in je kabelboom inbouwd, als ik het goed begrijp. Ik heb inmiddels Xenon verlichting in mijn dimlicht ingebouwd. De zelfde set heb ik ook voor mijn groot licht liggen, echter ik weet niet of dit gaat werken met de dubbele koplamp module.

BTW ik heb de Rizoma kentekenhouder er op gezet, incl. andere knippers. Laats heb ik voor ook de knippers aangepast, en de stads lichtjes vervangen voor Ledjes. Het is alles bij elkaar wel een mooi gezicht.

ik ben alleen benieuwd of Xenon verlichting ook dimbaar is.
 
Het dimlicht met Xenon verlichting
full


Aangepaste knipperlichten voor:
full


Hier de Rizoma kenteken houder, dit is de motor zoals ik hem in februari af liet leveren:
full


Ik heb de Motor sinds februari, het is een e-versie. Ik volg het forum ook sinds die tijd, heb al veel mooie opties gezien, echter ik had me er nooit in verdiept hoe ik een foto kon plaatsen. Ik had nog vakantie, dus nu eindelijk een beetje tijd gevonden.
Ik heb nu 4900km met de motor gereden, bevalt me zeer goed (het is wel pas me eerste motor). De motor zit vooral heerlijk, en sturen + koppel gaat prima. En het model ziet er in mijn ogen zeer goed uit.

Dit is wat ik er nu op heb:
Kwasaki z800-e oranje
Performance kit (akropovic (zonder DB), onder spoilers, wheel striping, tankpad ed)
Rizoma kentekenplaathouder (door dealer)
Barracuda Freccia knipperlichten achter (door dealer)
GiPro gear indicator (white) (door dealer)
Dimlicht Xenon verlichting 8000k
stadsverlichting in Led uitvoering
Barracuda Silur knipperlichter voor

Ik wil graag nog de dubbele koplampen voor, beide Xenon
mogelijk een powercommando of soort gelijk, indien dit resultaat geeft.
en mogelijk de bevestiging van mijn achterstepjes er af, zodat de achterkant nog meer open is....
en wie weet....

ik woon in de omgeving van Alphen aan de Rijn.
 
Net op het moment dat ik me afvroeg hoe ik van het laatste stukje schaamrand af moest komen zei de monteur tijdens de 5000km beurt dat ik aan nieuwe banden toe was.



Hoewel ik de stock Dunlops geweldig vond plakken tijdens het bochten werk heb ik in overleg met de monteur toch gekozen voor Michelin Pilot Road 2 banden.



Ik ben benieuwd naar jullie banden keuze.


Zed tijdens haar 5000km beurt.

 
Laatst bewerkt:
Machtig mooie machientjes die z800 :Y , rij zelf en zrx1200r.
Dit is een lekkere bullebak maar heb ooit eens een z750 meegekregen bij motoport.
Dit vond ik toen al een lekkere machine.
Maar nu de z800 uit is lijkt dit mij een nog leukere machine. :9~
Zou er zo voor kunnen kiezen alleen is hij wat te klein voor grote mensen zoals ik. 8-)
Succes met jullie motoren en veel rij plezier, eerst maar weer die verschrikkelijke winter periode door. :W
 
beste kawa gebruikers,

Ik ben opzoek naar bobbins voor mijn kawasaki z800e. Welke boutgat grote hebben onze speeltjes? Ik zit nu namelijk op me werk en kan thuis niet even snel controleren.

Ik neem aan dat voor de z800e hetzelfde zal zijn als voor de z800? Ik kom namelijk deze wel tegen op de site van gegshop, maar ik heb het idee dat ik een m6 formaat moet hebben voor de z800E.


Achterbrug bobbins M8 - G&G Shop
 
beste kawa gebruikers,

Ik ben opzoek naar bobbins voor mijn kawasaki z800e. Welke boutgat grote hebben onze speeltjes? Ik zit nu namelijk op me werk en kan thuis niet even snel controleren.

Ik neem aan dat voor de z800e hetzelfde zal zijn als voor de z800? Ik kom namelijk deze wel tegen op de site van gegshop, maar ik heb het idee dat ik een m6 formaat moet hebben voor de z800E.


Achterbrug bobbins M8 - G&G Shop

Mooie link :W ze zijn M8, ik liep er juist tegenaan dat bijna alle Kawa's voorzien zijn van M10x1.25, terwijl de Z800 en Z800e daar van afwijken met hun M8 schroefdraad aansluiting.
 
Mooie link :W ze zijn M8, ik liep er juist tegenaan dat bijna alle Kawa's voorzien zijn van M10x1.25, terwijl de Z800 en Z800e daar van afwijken met hun M8 schroefdraad aansluiting.

geen probleem en bedankt voor je reactie, dan ga ik de m8 eens bestellen.

Via de link naar jouw website staat in de koptekst m8, maar bij de beschrijving formaat m7.
 
Terug
Bovenaan Onderaan