Voxan Café Racer

Duidelijk een rotte radiateurdop de oude, want na het monteren van de nieuwe had ik meteen druk. Duurt wel even tijdens warmlopen voordat de koelvloeistof naar het tankje loopt, en de fan aanslaat, maar dat werkt perfect. De slangen worden hard, en dat hoort dus zo.
 
Jup, en ipv 1,2 naar 1,4 bar dop gegaan. Kookpunt komt daardoor iets hoger te liggen, wat niet onbelangrijk is, omdat de Vox best wel warm wil worden. Het is ook maar een kleine inhoud qua koeling, zo'n twee liter.
 
Afgelopen weekend feestje gevierd. Ons cluppie MC Genemuiden bestond alweer 40 jaar.
Rond 10.00 zaterdag ochtend eerst met span en mijn kleine meid daarheen, en toen terug naar huis om de Vox op te halen. Wel gaaf hoor, om voor het eerst je net afgebouwde fiets te showen.

Hier ff piccie van JFJ met d'n Vox. Kwam net terug van een stukkie rijden.

Foto-BDHECNQ4-D.jpg


Het geluid is echt geweldig. Zonder db killers bij rustig rijden heel mooi vol, tot bij het asociale af bij op het gas gaan. Precies goed dus ;)

Rijd erg soepel, start goed en stuurt heerlijk. Mission accomplished!

Erg mooi weekend gehad. Vrijdag avond was alleen voor leden, en nog gespeeld met mijn bandje 12X12. Zaterdag op het drukste moment stond het echt helemaal afgeladen vol met motoren van clubs en geinteresseerden uit de buurt en van verder weg.

Het was natuurlijk super mooi weer...

Foto-PQ7Q6LI7-D.jpg


Foto-DKHDSS6T-D.jpg

Foto-UZSA48GJ-D.jpg


Kinderen konden stukkie mee in het span. Neefje en nichtje ff bij oom JFJ in de bak ;)

Foto-EQCEBLTH-D.jpg


En ook het clubspan draaide overuren :)

Foto-CX3X3OIV-D.jpg


Ook was er een Woodcarver, die een mooi aandenken voor ons maakte.

Foto-ULP8EBWE-D.jpg

Foto-V8JR3378-D.jpg
 
Mooi dat die goed rijd! *O*
En leuke sfeerplaatjes,ziet er gezellig uit. :W
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend feestje gevierd. Ons cluppie MC Genemuiden bestond alweer 40 jaar.
Rond 10.00 zaterdag ochtend eerst met span en mijn kleine meid daarheen, en toen terug naar huis om de Vox op te halen. Wel gaaf hoor, om voor het eerst je net afgebouwde fiets te showen.

Hier ff piccie van JFJ met d'n Vox. Kwam net terug van een stukkie rijden.

[afbeelding]

Het geluid is echt geweldig. Zonder db killers bij rustig rijden heel mooi vol, tot bij het asociale af bij op het gas gaan. Precies goed dus ;)

Rijd erg soepel, start goed en stuurt heerlijk. Mission accomplished!

Erg mooi weekend gehad. Vrijdag avond was alleen voor leden, en nog gespeeld met mijn bandje 12X12. Zaterdag op het drukste moment stond het echt helemaal afgeladen vol met motoren van clubs en geinteresseerden uit de buurt en van verder weg.

Het was natuurlijk super mooi weer...

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Kinderen konden stukkie mee in het span. Neefje en nichtje ff bij oom JFJ in de bak ;)

[afbeelding]

En ook het clubspan draaide overuren :)

[afbeelding]

Ook was er een Woodcarver, die een mooi aandenken voor ons maakte.

[afbeelding]
[afbeelding]
Jaloers op die prachtige motor van je!!
 
wordt hoog tijd voor een filmpje hier lijkt me... ;)

Nou vooruit, nog eentje dan ;)


Tnx to Mac Williams :9

Duurt maarliefst 11 seconden, dus u verveelt zich geen minuut ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou had ik wel een uur kunnen gaan staan filmen maar er gebeurde niet meer dan dit. En om nou de rest van het uur een geparkeerde motor te filmen is ook zo weer wat.
Maar ik was er tenminste bij. :)
 
_O-

Filmpje met Voxan in actie komt zeker nog langs, maar wil dan niet met een telefoon kwaliteit aankomen. Leuke camera staat dus nog op mijn verlanglijstje.
 
Laatst bewerkt:
ja daaaag... maar daar gaan we niet op wachten hoor...
dan vraag je maar iemand die wel zo'n ding heeft (en nee: ik kom ook niet verder dan een slimme telefoon)
 
Okee okee.. er komt nog wel wat, maar moet niet alles weggeven natuurlijk O-)
 
Duc is lucht gekoeld. Dit blok heeft wel een soepele loop inderdaad. Maar op het gas is hij net zo lomp.
 
Vanmorgen richting ten Kate in Nieuwleusen getogen. Je weet wel, het bekende Honda raceteam. Daar weten ze wel hoe ze een motor goed kunnen laten lopen.

Ging me puur ff om controle van afstelling, en wat blijkt, de afstelling staat wat aan de arme kant. Boven in toeren niet, maar daar rij je niet constant.

Vermogen is respectabele 96pk bij 8000 toeren.
Maximaal koppel zit op 92Nm bij 6200 toeren.

(niet fantastisch van kwaliteit)

Komend voorjaar toch maar een powercommander monteren dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan