SRP plasma invertor

P00L

MF'er
25 jul 2012
69
3
Ijlst
Hallo,

Sinds deze week is mijn tellerverlichting er mee opgehouden, het gaat om een blackbird met plasma tellers en de bijbehorende verlichting.
Er zat bij mij op het stuur een bedieningskastje waarmee de kleur en lichtsterkte kon worden veranderd, ik heb dit kasje uitelkaar gehad en aan het printje te zien is deze bezweken door vocht..

Ik ga er vanuit dat de verlichting nog werkt.

Op de site 2-color 12 volt power Inverter multiple face illumiglo glow gauge car truck SUV Illumiglow is de invertor nog wel te bestellen echter komt er minimaal 61 dollar aan verzendkosten bij..

Heeft iemand misschien een ander adresje waar deze te bestellen is?

Alvast bedankt.
P00L
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Sinds deze week is mijn tellerverlichting er mee opgehouden, het gaat om een blackbird met plasma tellers en de bijbehorende verlichting.
Er zat bij mij op het stuur een bedieningskastje waarmee de kleur en lichtsterkte kon worden veranderd, ik heb dit kasje uitelkaar gehad en aan het printje te zien is deze bezweken door vocht..

Ik ga er vanuit dat de verlichting nog werkt.

Op de site 2-color 12 volt power Inverter multiple face illumiglo glow gauge car truck SUV Illumiglow is de invertor nog wel te bestellen echter komt er minimaal 61 dollar aan verzendkosten bij..

Heeft iemand misschien een ander adresje waar deze te bestellen is?

Alvast bedankt.
P00L

2-Color Inverter - Illumiglo Gauges (INVT0003) (INVT-0003) Glow
 
Thanks cmk

na wat speurwerk en telefoontjes ben ik er achter dat dit niet echt merkgebonden hoeft te zijn, ik heb nu ook een aantal leveranciers in nederland gevonden die universele omvormer setjes verkopen voor plasma tellers.

Ik wil je sowieso bedanken voor het meedenken en de genomen moeite!
 
Terug
Bovenaan Onderaan