Gestolen Bakker Grizzly Anna Paulowna

Arie-K100RS

MF veteraan
18 mrt 2009
1.078
278
Kop van Noord-Holland
Gestolen van een mede clublid van mij zijn Bakker Grizzly
Kenteken MN-VP-52
Gestolen in Anna Paulowna Noord Holland

Deze dus, Bakker Framebouw

Grotefoto-IDFE7FXF.jpg
 
Laatst bewerkt:
die moet toch niet moeilijk terug te vinden zijn,
ik bedoel geen 13 in een dozijn fiets.
dus doorverkopen zal nog moeilijk worden.

maar treurig dat het zo gaat tegenwoordig, sterkte.
 
'GestolenBakker Grizzly' > 'Gestolen Bakker Grizzly Anna Paulowna'
 
die moet toch niet moeilijk terug te vinden zijn,
ik bedoel geen 13 in een dozijn fiets.
dus doorverkopen zal nog moeilijk worden.

maar treurig dat het zo gaat tegenwoordig, sterkte.

Deze motor was met Pinksteren in de Harz. Idd geen 13 in dozijn fiets. Ik meen dat er een kawasaki suzuki blok in zit en ook van diverse andere merken e.e.a. wat er ook echt aan opviel was dat de achterbrug was verlengd.
Eigenaar was trots op t ding. Ik wens hem sterkte.
 
Laatst bewerkt:
die moet toch niet moeilijk terug te vinden zijn,
ik bedoel geen 13 in een dozijn fiets.
dus doorverkopen zal nog moeilijk worden.

maar treurig dat het zo gaat tegenwoordig, sterkte.
Helaas blijft het vaak geen fiets...triest maar waar.
 
Waarom kunnen sommige lui niet eens met hun gore poten van andermans duur verdiende spullen afblijven. Opknopen zulke lui of net als in die Arabische landen hun hand eraf hakken. Weet je direct dat het een dief is. :( Zal uitkijken hier in Friesland want dit is een niet allerdaagse bike.
 
Laatst bewerkt:
Apart ding idd. Moet redelijk terug te vinden zijn lijkt mij.
Nieuw 30K is niet misselijk. Ding lijkt redelijk op een bmw als je ff snel kijkt.

Succes ermee.
 
Iedereen roept heel makkelijk dat die fiets makkelijk te herkennen dan wel terug te vinden is. I hate to rain on your parade maar ik betwijfel dat. Het is een kostbare fiets, de dieven die (1) weten dat en (2) zullen daar best een "afzetkanaal" voor hebben. (3) In het (verre) buitenland, denk ik.

Desondanks hoop ik dat'ie snel en in goede conditie wordt teruggevonden!!!
 
Sorry en met alle respect: Maar dat iemand dat ding überhaupt wíl stelen.
 
Iedereen roept heel makkelijk dat die fiets makkelijk te herkennen dan wel terug te vinden is. I hate to rain on your parade maar ik betwijfel dat. Het is een kostbare fiets, de dieven die (1) weten dat en (2) zullen daar best een "afzetkanaal" voor hebben. (3) In het (verre) buitenland, denk ik.

Desondanks hoop ik dat'ie snel en in goede conditie wordt teruggevonden!!!

Stond tijd terug iets over op Geenstijl. Iemand zijn auto was gestolen. 2 weken later reed hij rond in het midden-oosten met het Nederlandse kenteken er nog op.
 
Goed nieuws, Ik hoor net dat de motor weer terecht is. Er is alleen wat schade aan de bedrading maar dat is te overzien.

Verdere details weet ik nog niet.
 
Tja vind het ook geen mooie motor en zou voor dat geld liever een BMW kopen, maar ieder ze ding.
En dan boven op de Stelvio aan de hand van de kentekenplaat moeten uitzoeken welke 1200GS van jou is? :P

Dik ding, voor de man die iets wil wat er niet was en dat dan laat maken :}
 
Goed nieuws, Ik hoor net dat de motor weer terecht is. Er is alleen wat schade aan de bedrading maar dat is te overzien.

Verdere details weet ik nog niet.

Gratizz een tweede contactslot met sleutel?? er bij. Kennelijk zijn de heren dieven er achter gekomen dat dit een zo handig te verhandelen motorfiets is.
Heeft de eigenaar geluk mee.
 
En dan boven op de Stelvio aan de hand van de kentekenplaat moeten uitzoeken welke 1200GS van jou is? :P

Dik ding, voor de man die iets wil wat er niet was en dat dan laat maken :}

Weet je iig dat de kans kleiner is dat de jouwe gestolen wordt.

Afgezien van het feit dat het iets is wat er niet was, vraag ik mij af wat het voordeel is van deze opzet ivm bijvoorbeeld een 1200GS. Het model van de motor en het karakter van het blok zijn in principe twee dingen die totaal niet bij elkaar horen/passen.
Ben dus erg benieuwd naar het gebruik en beweegreden van de eigenaar van deze motor. Gewoon puur uit interesse.


Overigens super goed dat hij weer terecht is natuurlijk *O*
 
Laatst bewerkt:
Boeiend.
Waarom koopt iemand een BMW X5-M of een G-klasse AMG, dat slaat ook nergens op :P
 
Laatst bewerkt:
En zo is het afgelopen met de daders.

Gestolen motorfietsen, we horen er helaas te veel over. Maar van de afwikkeling horen we helaas maar weinig. Toevallig viel ons oog gisteren op een rechtzaak Hoorn, waar twee vermeende motordieven voor de rechter stonden.

Verdachten Rafael P. en Marius D, twee Poolse arbeiders, vielen door de mand toen zij in de ochtend van 22 september aan een motorfiets aan het sleutelen waren. Dit deden ze achter hun huis in Hoorn onder een dekzeil, en een oplettende buurtbewoner vond dat erg opvallend. Deze waarschuwde de politie en enkele agenten waren gauw ter plekke.

Veel recherchewerk kwam er niet aan te pas om vast te stellen dat de motorfiets kort tijd eerder was gestolen uit Breezand. Hierbij waren ook een motorpak, laarzen en gereedschap gestolen. Die spullen werden terug gevonden in de auto van verdachte D., waarin de politie trouwens ook nog even elf XTC-pillen aantrof.

Tijdens de rechtzaak gisteren verklaarden de twee dat ze de motorfiets hadden ontvangen van een vriend genaamd Piotr. Verdere info hadden ze echter niet over deze zogenaamde vriend.

De motor bleek korte tijd ervoor samen met een pak, laarzen en gereedschap te zijn gestolen uit een loods aan de Wallerweg in Breezand. Het pak en gereedschap werden samen met elf xtc-pillen in de auto van D. aangetroffen.

Er werd gisteren door de Officier van justitie zes (P.) en tien (D.) weken cel geëist. De rechter vond in het geval van D. alleen heling bewezen, en hij kwam er vanaf met een celstraf gelijk aan de drie dagen voorarrest, plus 25 dagen detentie voorwaarderlijk.

P. werd serieuzer gestraft, de rechter achtte bewezen dat hij schuldig was aan de diefstal. Hij kreeg een gevangenisstraf van vier weken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan