R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

Begrijp de reden ook wel. Het is alleen jammer dat ie op dat vlak ineens erg veel lijkt op een S1000RR / R6 / CBR1000RR / enz.
 
Als we toch aan het spammen zijn, ik ben de racer aan het verkopen maar dat loopt niet zo vlot dus waarschijnlijk gaat die in onderdelen weg. Zijn er hier nog mensen op zoek naar iets?

- PVM 10Y velgen
- Brembo T-drive zwevende schijven (goede staat, 5.4mm van de 5.5mm)
- Goud kleurige voorvork met Ohlins cartridges (in 2013 opgebouwd door Rooske)
- TTX schokbreker (in 2013 geserviced)
- valbescherming (GSG Moto)
- puntradiateur
- originele radiateur

Mocht iemand interesse hebben stuur even een PM, de spullen staan nog niet te koop maar alles gaat binnenkort op marktplaats.
 
Oma...

2uiyjyq.jpg
 
Inmiddels heb ik mn bijna nieuwe R1 ingereden :). Het valt me op dat deze in de A stand in het midden van het toeren bereik veel minder fel is dan mijn vorige (2010 model). Heeft iemand diezelfde ervaring?
 
Inmiddels heb ik mn bijna nieuwe R1 ingereden :). Het valt me op dat deze in de A stand in het midden van het toeren bereik veel minder fel is dan mijn vorige (2010 model). Heeft iemand diezelfde ervaring?
Wat is eigenlijk de reden dat je dezelfde motor terugkoopt als ik vragen mag ? Hij is wel jonger maar voor de rest toch niets veranderd?
Verder rijdt ik nooit in de A-stand, maar zou het kunnen omdat jij op je nieuwe TC hebt ?
 
A-stand gebruik ik best veel. Het is gewoon fantastisch hoe hard dat ding dan van zn plaats komt.

Misschien heb je het niet mee gekregen, maar mijn vorige heb ik afgeschreven:
M14 in "R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 3"
M14 in "R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 3"

Ik ben niet het type persoon wat na een (half) jaar een motor of auto weg doet om weer iets anders te kopen. Mijn bedoeling was om met de R1 toch een jaar of 5 of 6 te blijven rijden. Heb ik niet gehaald, na een maand of 10 was ie een beetje stuk (en ik ook ;)). Omdat ik nog lang niet was uitgekeken op het model heb ik er weer 1 gekocht. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :).
 
A-stand gebruik ik best veel. Het is gewoon fantastisch hoe hard dat ding dan van zn plaats komt.

Misschien heb je het niet mee gekregen, maar mijn vorige heb ik afgeschreven:
M14 in "R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 3"
M14 in "R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 3"

Ik ben niet het type persoon wat na een (half) jaar een motor of auto weg doet om weer iets anders te kopen. Mijn bedoeling was om met de R1 toch een jaar of 5 of 6 te blijven rijden. Heb ik niet gehaald, na een maand of 10 was ie een beetje stuk (en ik ook ;)). Omdat ik nog lang niet was uitgekeken op het model heb ik er weer 1 gekocht. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :).
Oh ja dat klopt !
Nu weet ik het weer.
Ik ben er ook nog steeds niet op uitgekeken. Verbaasd me steeds weer hoe hard zo'n ding loopt. Vooral als ik een tijd niet gereden heb. Blijft een machtige machine die ook ik voorlopig wel even aanhoud.
 
Zo naar 8 weken op de blaren te hebben gezeten dankzij onze geweldige overheid :( heb ik me R1 vorige week ook maar weer eens van stal gehaald.

Zoals ik al eerder schreef was ik er voorlopig ff helemaal klaar mee met rijden!
De lol was er ff goed af voor mijn!
Maar heel geleidelijk begonnen de blaren toch wel weer een beetje te helen.
Stiekem begint het toch wel weer een beetje te jeuken. Toch maar weer eens voorzichtig proberen dacht ik.
Vorige week 2x een klein stukje DLD in geweest, dat voelde na verloop van tijd toch wel weer heel lekker aan moet ik zeggen :)
 
Iemand interesse in een ohlins ttx voor zijn rn22?


Ik had een bod van €600 op de TTX, daarom had ik besloten om hem compleet met alles derop en daaraan in te ruilen.
Achter schokdemper raak je nog wel kwijt, maar de voor veerpoten is een ander verhaal, zit in een andere prijs categorie..
 
Hey lui, ik wil even zeggen dat ik gestopt ben met rijden. Ik heb gisteren de R1 verkocht en er komt niets voor in de plaats.
Laten we er vanuit gaan dat ik te veel problemen met justitie ga krijgen als ik door blijfrijden.
Het is een soort zelfbescherming.
Het rijden wordt je in NL onmogelijk gemaakt.
Ik blijf het forum en topic wel volgen maar zelf rijden houdt op voor mij!
Hoe jammer ik het ook vind. Heb zelfs vrienden gemaakt door het forum en die blijven natuurlijk vrienden.
Hou het allemaal heel en rij voorzichtig mannen!!!!

full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Slechte zelfbeheersing :P :P Maar aan de andere kant begrijp ik je wel een beetje.
 
Jammer, maar ik kan het me voorstellen hoe je je voelt.
Heb zelf ook het rijbewijs en keer moeten inleveren, nadat ik hem heb terug gekregen zie je achter elke struik, paal, viaducten, enz iets verdachts staan.
Rijden met de R1 beleefde ik ook geen plezier meer aan in Nederland, alleen tijdens de vakanties in het buitenland.
Paar maanden terug een Super Duke gekocht, heb nu weer plezier in het rijden gekregen, ondanks dat ie net zo hard zo niet harder rijd als de R1, de manier van rijden is compleet anders.
Vorig jaar mar 1600km gereden met de R1, nu in een 3 maanden al 2400km met de SD.
Heb vanaf de eerste R1 alle modellen gehad in 15 jaar tijds, vind het nog steeds de mooiste SS, maar voor Nederland heeft zo"n SS weinig zin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan