Water in m'n uitlaat

Benniez

MF veteraan
4 jan 2007
1.908
3
Nijmegen
Iemand vond het leuk om de uitlaat van m'n yamaha TT vol te tanken met water....

Het water is er nu uit maar krijg m'n TT niet aangetrapt. Heb de bougie eruit gedraaid, misschien dat een nachtje drogen helpt? Iemand tips?
 
Tja kan wel gaan zitten wachten, maar hoe groot is de kans nou dat diegene het weer zal doen (ik hoop niet zo groot) Als het nou geregeld voor zou komen dan zou dat wel zin kunnen hebben.
 
Tja kan wel gaan zitten wachten, maar hoe groot is de kans nou dat diegene het weer zal doen (ik hoop niet zo groot) Als het nou geregeld voor zou komen dan zou dat wel zin kunnen hebben.

Die kans is er best. Een debiel liep ook altijd te kutten met de Fazer 600 van mijn broer. Begon met aan spiegels draaien, eindigde met kabels kapot trekken a €300,-.
Daarna toch maar ergens anders gezet. De meneer was het oneens met waar de motor stond (algemene berging) en was te laf om het te bespreken. Bij dat soort mensen mag je van mij echt de ballen afsnijden zonder verdoving.

Wie we ervan verdenken was sowieso een psychiatrisch patient met andere rare fratsen zoals olie op portiektrappen spuiten, zodat ouderen snel van de trap zouden vallen, gordijnen in brand steken bij buren waarvan het klapraam open staat, scheermesjes neerleggen in de hoop dat fietsen lekke banden zouden krijgen (ik zou wat anders gebruiken)... dat soort. We woonden beiden in dezelfde portiekflat, gelukkig zijn we daar beiden weg, dat was echt voor starters en stumpers, waar ook mensen uit het gesticht werden neergezet met de verwachting dat buurtbewoners ze zouden opnemen en op ze zouden letten.


Dus zie maar of het weer gebeurd...
 
Man man wat een rare mensen in deze wereld. Mocht het zich nog een keer voordoen dan kan ik evt een camera ophangen inderdaad. Ik verdenk overigens niemand, heb echt geen idee. Zoals ik al zei heb ik met niemand ruzie.
 
Dat is het punt. Jij denkt dat je met niemand ruzie hebt, maar iemand in de flat ergert zich groen en geel aan jouw motor. Doe eens een briefje bij je buren in de bus met de vraag om een en ander te bespreken in plaats van te vernielen.

Maar go**** wat een K*tstreek. Je zult maar net ergens dringend naartoe moeten.
 
Man man wat een rare mensen in deze wereld. Mocht het zich nog een keer voordoen dan kan ik evt een camera ophangen inderdaad. Ik verdenk overigens niemand, heb echt geen idee. Zoals ik al zei heb ik met niemand ruzie.
Als je de dader ooit een keer te pakken hebt is het altijd iemand die je niet kent of waar je het niet van verwacht.
 
Als je de dader ooit een keer te pakken hebt is het altijd iemand die je niet kent of waar je het niet van verwacht.

Het is altijd een laf persoon, iemand die nooit zegt wat hij denkt. Iemand die nooit wat laat merken en mensen niet durft aan te spreken op zaken die hem niet zinnen. Dus zoek de lafste persoon in de buurt op, en waarschijnlijk is het wel raak.

Ik heb ooit eens mijn motor bij een vriend gestald gehad. Die had een gedeelde schuur. Bleek er ineens een deuk in mijn tank te zitten. Naja, k*t, maar niet uitgevonden wie het had gedaan.

Totdat ik op een dag mijn motor ging halen en daar een buurman van hem rondliep. Dat was een oudere kerel, een jaar of 80. Dus ik zeg: "goedenmiddag". Zegt 'ie tegen me: "ben jij een vriend van die-en-die?", met een gezicht waarvan ik meteen het idee kreeg dat 'ie me een knal voor mijn kop wilde geven. Dus ik zeg: "ja, ik stal mijn motor hier bij hem.". Zegt 'ie tegen me: "je moet niet denken dat ik gek ben ofzo, ik weet wel wat voor soort jullie zijn!". Ik denk bij mezelf: "naja, waar verdien ik dit weer aan?", en vraag hem: "oh, hoezo, kunt u mij vertellen waar ik deze houding aan verdien?". Komt 'ie met z'n gezicht op 10 centimeter van mijn gezicht af, en zegt 'ie: "Je moet niet denken dat ik oud ben en je dus niet aan kan!", en ik zie tegelijkertijd zijn hand in zijn jaszak glijden... Dus ik zei maar iets van: "waarom zou ik dat denken? Ik kom mijn motor ophalen en heb eigenlijk niet zo veel tijd om te praten. Goedendag.", en liep naar mijn motor.

Later hoorde ik dus dat die kerel altijd met een mes in zijn zak rondloopt, en dat hij wel eens eerder mensen heeft gestoken.

Zo'n laffe kerel, eentje die zo bang is dat hij eerst steekt en dan pas praat. :/ Een wereldbeeld van dat iedereen hem te grazen wil nemen, compleet paranoïde.
 
Ik heb een keer tegenover zo iemand gestaan. Zijn hand paste niet meer in zijn zak, want daar zak een kapmes in (hoewel hij daarover tegen de OvJ later heeft gezegd dat het alleen maar een stuk staal van een halve meter was wat hij nu eenmaal altijd naast zijn deur heeft liggen). Geloof me, op zo'n moment wil je maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk weg.

De betreffende man had een appeltje te schillen met het bezoek van zijn bovenbuurman en besloot dat een kapmes daarvoor wel geschikt was. Helaas zag hij mij voor de verkeerde aan en stond ik ineens oog in oog met hem. Ik was ook op bezoek in hetzelfde gebouw, maar net een deur verder.

Gelukkig hoorde die vriend waar ik vandaan kwam mij, want hij kwam meteen naar buiten en was toen nog politieagent. Hij heeft de situatie gedeëscaleerd en de volgende dag PV opgemaakt wat hij heeft toegevoegd aan mijn aangifte.
 
Zucht.... M'n tank zit ook vol water :(


Ben je niet gewoon met dat ding in het kanaal gereden of zo? O-)


Ok, what ever je gaat doen, zorg dat je dat ding zo snel mogelijk weer aan de gang krijgt zodat er temperatuur in komt zodat het nog aanwezige water/vocht eruit dampt.

Dus, blok en tank aftappen, nieuwe olie en verse benzine erin en rijden met die handel. Ieder uur dat je wacht en hij niet loopt vormt er roest in je blok op de metalen delen. En dan gaatie dus goed kapot!

En mocht je erachter komen wie de dader is, dan zijn er hier wel een paar (ik incluus) die je even willen bijstaan in het bijbrengen van wat fatsoen bij die mongool.
 
Zodra die hand in zijn jaszak gleed had hij een goede muilpeer van mij ontvangen.

Zou ik niet doen, alleen als hij openlijk een mes draagt. Dit soort types zijn ziek in hun hoofd, ze denken niet zoals ons en kunnen het ook alles behalve begrijpen. Een knal voor hun harses begrijpen ze helaas wel en het zal ze alleen maar rotter maken. Dit soort mensen horen in de psychiatrie thuis. Ook biedt een klap geen garantie dat zo'n gek je niet vervolgens gaat bewerken met z'n mes.

Wellicht dat een hoes minder uitnodigt om aan je motor te kloten? En misschien dat je inderdaad een camera ergens kan stoppen... als het nu vaker gebeurd.
 
Weer een klus voor de M-F knokploeg zo te horen.
Camera ophangen is het enige wat je kan doen denk ik, als de dader een of andere leipo is kan het zo maar weer gebeuren.
 
Zodra die hand in zijn jaszak gleed had hij een goede muilpeer van mij ontvangen.

En mocht je erachter komen wie de dader is, dan zijn er hier wel een paar (ik incluus) die je even willen bijstaan in het bijbrengen van wat fatsoen bij die mongool.

:^

Idd, goeie knal voor ze kannis is het enige wat helpt! Fatsoen...? dat meppen we er wel in!

*meld zich aan voor MF-knokploeg... :P *
 
Ja, vooral slaan. Dan zal hij in het vervolg zijn werkterrein uitbreiden vanwege een nog grotere haat. Dan pakt ie alle motoren en misschien ook wel motorrijders. Beter kan je zorgen dat hij nooit meer gevonden kan worden. Dat is pas écht het probleem oplossen. :P

De meeste gekken lopen BUITEN het gesticht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan