*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Via de downloadknop haal je ze binnen via het originele formaat :YGisteren eindelijk tijd gehad om de kentekenplaathouder te maken. Daarna was ik te gierig om te zien wat het resultaat is, dus ik heb alles gemonteerd zonder te spuiten. Maar dat komt nog wel een keer! :+

Foto's..... Eens zien waar ik ze ga uploaden...


Hier dus! Kawa nu met Undertail, hugger en triboseat:
[afbeelding]
[afbeelding]

Staat best aardig die zilverkleurige hugger! 8-)
Blijft een prachtfiets. :Y :9~
 
Zou dit hem worden?
ninja-h2-introduces-the-old-kawasaki-logo-rendering-surfaces-240-hp-rumored-video_2.gif


Op basis van:
Kawasaki-H2-profile.jpg

Ik snap alleen niet dat ze een rendering maken en dan de motor grijs maken ipv groen :?
 
Laatst bewerkt:
Mits het weer goed is gaan mijn motormaatje en ik in het weekend van 18 oktober nog een rondje Zwitserland doen......en de passen moeten open zijn uiteraard.....
2050 km in drie dagen....pfff...oke we hebben al eens 3200 km in 4 dagen gedaan :Y

Dag 1 Thuis naar Meiringen 800 km > Glaubenberg + Glaubenbüelen + Brünigpass.

Dag 2 Meringen naar Todtmoos 500 km > Grimselpass + Furkapass + Sustenpass + Grimselpass + Nufenenpass + Gotthardpass + Klausenpass + stukje Schwarzwald.

Dag 3 Todtmoos naar thuis 750 km binnendoor door Schwarzwald en de Eifel over de mooie stuurwegen

:9~ *O* :] 8-) ik heb er zin in ....ik hoop echt dat het weer dan goed is :Y

Anders kunnen we nog altijd naar Schwarzwald en/of de Vogezen....ook niet verkeerd :X
 
*O* Mijn rimstriping gp style is binnen *O* nu moet ik ze nog fatsoenlijk op de velgen zien te krijgen -O-...............
 
Mits het weer goed is gaan mijn motormaatje en ik in het weekend van 18 oktober nog een rondje Zwitserland doen......en de passen moeten open zijn uiteraard.....
2050 km in drie dagen....pfff...oke we hebben al eens 3200 km in 4 dagen gedaan :Y

Dag 1 Thuis naar Meiringen 800 km > Glaubenberg + Glaubenbüelen + Brünigpass.

Dag 2 Meringen naar Todtmoos 500 km > Grimselpass + Furkapass + Sustenpass + Grimselpass + Nufenenpass + Gotthardpass + Klausenpass + stukje Schwarzwald.

Dag 3 Todtmoos naar thuis 750 km binnendoor door Schwarzwald en de Eifel over de mooie stuurwegen

:9~ *O* :] 8-) ik heb er zin in ....ik hoop echt dat het weer dan goed is :Y

Anders kunnen we nog altijd naar Schwarzwald en/of de Vogezen....ook niet verkeerd :X

Haha Rense jij geniet er echt van eej goed zo geeft hem maar de sporen :} :9~ :9~ :9~
 
*O* Mijn rimstriping gp style is binnen *O* nu moet ik ze nog fatsoenlijk op de velgen zien te krijgen -O-...............
Als het de voorgevormde is die ik op de beurs heb gekocht, is dat niet zo moeilijk. Wel opletten dat er verschil zit tussen rechts en links... de helft is dus gespiegeld tov van de andere helft...
10498337_685011748219339_2849734691602252625_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha Rense jij geniet er echt van eej goed zo geeft hem maar de sporen :} :9~ :9~ :9~~

Ja Joop dat zie je heel goed. Rijden in de bergen is echt helemaal mijn ding....zeg maar een verslaving... 8-) dit is het mooiste wat er is op het gebied van motorrijden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan