Cal Crutchlow #35

Inderdaad, omstandigheden omstandigheden. Boeiend, erop blijven zitten is het eerste deel van hoog finishen. Knappe race en een prachtig resultaat voor Cal! :)

Wat een geweldige race van Cal! *O* Mag ook wel even gezegd worden hier. Je kan toch wel door de grond zakken op het moment dat je hem weer ziet liggen in de laatste ronde nog wel..

Ik dacht nog, hopelijk doet hij rustig aan de laatste ronde dan blijft hij overeind. Doet hij dat eens, had hij juist moeten blijven pushen met die asymmetrische voorband B|

Wat een geweldige race van Cal! *O* Mag ook wel even gezegd worden hier. Je kan toch wel door de grond zakken op het moment dat je hem weer ziet liggen in de laatste ronde nog wel..

Ik dacht nog, hopelijk doet hij rustig aan de laatste ronde dan blijft hij overeind. Doet hij dat eens, had hij juist moeten blijven pushen met die asymmetrische voorband B|
Echt zonde idd, toch heeft ie iets geweldigs laten zien. Hij zei ook dat hij toch wat met zijn houding gedaan heeft om nu meer competatief te zijn. Goed voor zijn motivatie in ieder geval.

PA1625367.0008.jpg

Sunny skies and ideal temperatures gave rise to a positive first day for CWM LCR Honda and one of their two new riders for next season, Cal Crutchlow.

The Briton enters his fifth season in MotoGP in 2015, and quickly got to grips with his new Honda RC213V, the third different machine he has ridden in the premier class. The Coventry-born rider spent the day adjusting the bike to his personal preferences, making a series of short runs as he lapped for the first time on the Honda.

Crutchlow was the eighth fastest rider on the day, with a best lap of 1’31.847, and will continue his adaptation to his new CWM LCR Honda over the next two days of tests on Tuesday and Wednesday at Valencia.

Crutchlow commented, “It’s been a good first day with the CWM LCR Honda Team, and I’m pleased to say that we all worked well together. We made some small settings adjustments throughout the day that I thought were positive, but ultimately I’m learning to ride the Honda for the first time; it was a different experience, but enjoyable nonetheless. Today is just a familiarisation day and we made some shorter runs because I didn’t really understand some things in some corners, but we are quite pleased with the initial pace of me riding the Honda.”

Go Cal! *O*

of hij nog advies gaf aan zijn Rookie teammaat Miller: ''euhm yes if he pays me its no problem'' :)

Laatst bewerkt:
of hij nog advies gaf aan zijn Rookie teammaat Miller: ''euhm yes if he pays me its no problem'' :)

Hahaha _O-

Wat een prachtvent. Ik hoop zo dat hij de flow van zijn laatste races door kan zetten naar volgend jaar. Ben erg benieuwd hoe dicht hij met die Honda bij podiums kan komen.

Ik vind het pak daarintegen wat minder... En dan bedoel ik niet de kleuren enzo,
maar hij lijkt veels te ruim. Als je het vergelijkt met de pakken van de Honda en
Yamaha coureurs.

Klopt ja, maar misschien is dat ook wel persoonlijke voorkeur? Lijkt me toch dat die fabrikanten die pakken op op maat maken zoals de coureur ze wil.

Terug
Bovenaan Onderaan