Algemeen TT Assen verzameltopic

van het control hesje van de dutch TT heb ik alleen 2013. [ dus als iemand hier van nog andere jaren over of dubbel heeft dan hoor ik dat graag ]. :Y


dit control hesje 2013 heb ik tevens dubbel om te ruilen.
 
Laatst bewerkt:
van deze roden medical hesjes zoek ik ook nog vele jaren.



dit medical hesje heb ik tevens dubbel om te ruilen.
 
Laatst bewerkt:
en mijn enige cleaning hesje. van 2001.


deze is wel wat vies maar mag niet in de wasmachine want de handtekening van jurgen van der goorbergh staat er op ;)
 
Laatst bewerkt:
tot nu toe heb ik dus 6 verschillende soorten TT assen hesjes = track / cleaning / medical / pitlane /control / service. zijn dit ze allemaal of zijn er nog meer soorten TT assen hesjes ?? wie het weet mat het zeggen .
 
Van de 0 kun je volgend jaar een 1 maken, kun je zo het circuit op _O-

:N daarom zullen ze misschien ook wel elk jaar een andere hesje hebben ontworpen . en zijn ze in 2003 begonnen om het jaartal er op te drukken . op de hesjes van 2002 en daar voor staan er geen jaartalen op gedrukt. op de mouw armbanden [ die ze droegen voor dat de hesjes kwamen ] stonden wel weer jaartalen gedrukt.
 
Je blijft me verbazen met wat je allemaal wel niet hebt, Tjeerd. :}

Ik zal morgen namiddag of woensdag de camera wel even tevoorschijn halen. :)
 
Vandaag iets binnen gekregen wat ik echt heel bijzonder vind. Een foto ansichtkaart van na afloop van de TT Assen 1939. Dit is meteen mijn 'pronkstuk' van mijn bescheiden verzameling. :)

DSC_05091_zps21f1ad15.jpg


Foto niet heel scherp, wil hem gerust eens inscannen.

De overige aankopen zullen moeten wachten, morgen eerst anderhalve week naar Keulen voor de Intermot. :)
 
Hallo Allemaal,
Ik heb nog zes vlaggetjes of vaandels over. Hier doe ik niets mee. Zelf verzamel ik pins.
Als iemand belang heeft bij de vlaggetjes wil ik ze wel ruilen voor pins. Ik lees het wel.
Groeten uit TT stad Assen, Eddy
full
 
Iets waar ik extreem blij mee ben heb ik vandaag binnen mogen krijgen, het programmaboekje van de TT van 1948. Dit is de TT waarin Dick Renooy, uitkomende voor het Amersfoortse Eysink in de 125cc klasse de TT wint. Tevens valt in dat jaar het eerste dodelijke slachtoffer op de TT baan als de Fin Loennfors onderuit gaat, een tegenstander raakt en aan zijn verwondingen bezwijkt.

Interessant historisch materiaal, leuk om te hebben! :)
 
Hallo Allemaal,
Ik heb nog zes vlaggetjes of vaandels over. Hier doe ik niets mee. Zelf verzamel ik pins.
Als iemand belang heeft bij de vlaggetjes wil ik ze wel ruilen voor pins. Ik lees het wel.
Groeten uit TT stad Assen, Eddy[afbeelding]
Hallo Eddy,

Enkele van je vaantjes lijkt me erg mooi om te hebben, want de meeste vaantjes op jouw foto's heb ik nog niet. Alle drie de vaantjes van foto 1 en de groen/witte van foto2 heb ik nog niet. Helaas heb ik niet zoveel pins dus ik zou niet kunnen ruilen. Ben je alleen naar pins op zoek of ook naar andere dingen? Misschien dat we dan alsnog kunnen ruilen of zou je ze ook willen verkopen?

Groetjes,
Joris
 
Hallo Joris,
Jammer dat je geen dubbele pins hebt.
Verkopen doe ik niet, dan geef ik ze liever weg aan iemand die ze graag wil (jij)
Ik wil ze wel naar je opsturen maar heb geen adres gegevens van je.
Als je natijd de portokosten naar mij overmaakt is het ook goed.
Ik lees het wel weer.
Groeten Eddy
 
Hallo Joris,
Jammer dat je geen dubbele pins hebt.
Verkopen doe ik niet, dan geef ik ze liever weg aan iemand die ze graag wil (jij)
Ik wil ze wel naar je opsturen maar heb geen adres gegevens van je.
Als je natijd de portokosten naar mij overmaakt is het ook goed.
Ik lees het wel weer.
Groeten Eddy
Dat vind ik wel heel bijzonder! :} En de portokosten zijn zeker voor mij, ik zet er ook graag een fles wijn o.i.d. tegenover!

Ik stuur je mijn adresgegevens even via een persoonlijk bericht.
 
Nee hoeft niet hoor.
Ik vind het al leuk als ik iemand blij kan maken.
Bij mij ligt het maar te liggen.
Ik stuur je gelijk wat andere dingen mee waar ik niets mee doe maar waar jij misschien wel iets mee kan. (zie foto)
Groetjes Eddy
full
 
Afgelopen week was ik bij mijn (trap-)fietsenmaker.
Hij had ik de vensterbank een doos staan met TT-tegeltjes om te verkopen.

EgbertO
 
deze ingelijste poster gewonnen, bij veiling riders for health, tijdens vriendendag TT.
voorzien van handtekeningen van Rossi, Marquez en Bradl
full
 
Hallo Allemaal,
Ik heb nog zes vlaggetjes of vaandels over. Hier doe ik niets mee. Zelf verzamel ik pins.
Als iemand belang heeft bij de vlaggetjes wil ik ze wel ruilen voor pins. Ik lees het wel.
Groeten uit TT stad Assen, Eddy[afbeelding]

deze eerste 2 zoek ik ook nog. :Y maar ik zie dat ze al een goed plekje hebben gevonden . ;)
 
Help, hoe kan ik een privébericht vinden en openen. Ik heb al op alles geklikt, behalve de goede.
Klinkt weer lekker slim :$
 
hoi Eddy. klik bij iemand anders het icoontje aan verstuur privé bericht .
en klik dan op

Motor-Forum
> Privédiscussies links boven in de hoek.

ps ik verzamel ook zelf alle TT assen pins en ik heb nog een paar dubbel denk ik.

plaats anders even een foto van alle TT assen pins die je al hebt .
kan ik kijken als ik nog iets voor je heb.
 
nog makkelijker . rechts boven in de hoek klik op = Overige acties... daar weer privé discussies aanklikken .
 
Terug
Bovenaan Onderaan