Welke K&N aanschaffen?

gs500driver

Die hard MF'er
19 jul 2010
772
0
Hallo,

Ga voor mn GS750 een nieuwe luchtfilter aanschaffen.. de airbox die der nu op zit is te ver om nog te redden.. dus plan B is een setje K&N's. Ik weet het.. er zijn veel mensen tegen blablabla.. maar aan die opmerkingen heb ik dus niets. De K&N's komen er.. ik twijfel alleen over welke.

Ik zou kiezen tussen deze 2 soorten:
K&N RC-2454 Universal Clamp-On Air Filter, Universal Air Filters
of
K&N RC-1070 Universal Clamp-On Air Filter, Universal Air Filters

Speelt de vorm een rol? Kan die grotere bijvoorbeeld meer lucht aan zuigen?

Tweede vraag: Waar kopen jullie je K&N's? Heb al enorm uiteenlopende prijzen gezien op het net.. Iemand een linkje waar ze op dit moment het voordeligste zijn?

Filters komen hier op (GS750 '77):
full


:W
 
Qua vorm zal het niet veel uitmaken of 2 of 4 stuks. K&N zijn wel goede luchtfilters, heb zelf op mijn V-Max ook een. Ik heb 'm op ebay.de gekocht.
Voor mijn caferacer heb ik onderstaande van Louis.de gekocht. Zijn ook goed en goedkoper.

full
 
Ik ben een half jaar geleden van die generieke filtertjes hierboven over gestapt op K&N. Kon gelijk de complete sproeier bezetting aanpassen omdat de "flow" van die China filtertjes toch echt een stuk minder is.
 
Originele k&N's of een ander goed merk voor losse filter. Er leuk uitzien doen de meesten, echter het verschil is in werking is groot.

Op ebay komen ze wel eens langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan