Indicatorlampjes

CBOnyx

Die hard MF'er
5 okt 2009
995
3
Zwijndrecht (Zuid-Holland)
Heb voor mijn CB650SC een mooie toerenteller en snelheidsmeter gekocht, echter zonder indicatielampjes (neutraal, grootlicht, enz enz)
Zijn hier lossen compacte setje van te koop dat iemand weet?...of is het zelf knutselen met ledjes ?
Wellicht heeft iemand dat al eens gedaan en een mooi voorbeeld ?
 
Heb voor mijn CB650SC een mooie toerenteller en snelheidsmeter gekocht, echter zonder indicatielampjes (neutraal, grootlicht, enz enz)
Zijn hier lossen compacte setje van te koop dat iemand weet?...of is het zelf knutselen met ledjes ?
Wellicht heeft iemand dat al eens gedaan en een mooi voorbeeld ?
Die zijn los te koop.

Ook zijn er motormodellen waar het een losse unit was, dus gebruikt te krijgen.
Zoals bijv sommige XV's
$_57.JPG

Tot slot is het te maken uit kunststof+leds, of metaal+leds.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan die vijf ledjes in een busje ter grootte van een filmkokertje gieten. Dan heb je een netjes afgewerkt klustertje dat je naast je teller kunt plaatsen.
Of gewoon vijf gaatjes in je kroonplaat boren en daarin lijmen.
 
Ik heb ook zo'n goedkoop setje gekocht maar vond ze erg slechte kwaliteit. Ik heb ze in mijn kroonplaat gestoken.

Ik heb er nadien zo'n gekocht: 12mm 12V LED Metal Pilot Dash Panel Indicator Light Lamp Screw Terminal Car Boat | eBay

Van een verkoper alpinetech ofzo, erg goede service want die heeft er mij in 8mm verzonden terwijl ze nog niet online stonden. Ook goede communicatie en snelle verzending. De kwaliteit ervan is goed en het ziet er gewoon zeer goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan