Velgen & frame poedercoaten

Juliansv650s

MF'er
22 aug 2014
130
0
Almere
Goedenavond allen!

Ik heb gister een sv 650s gekocht, wel deze:
5f2b1v.jpg


Maar ik wil eigenlijk de velgen & het frame matzwart hebben. Ook een rimstriping bij de velg. Alleen ik ben sowieso nog niet handig genoeg om die hele motor uit elkaar te halen. Iemand enig idee of dat ergens voor je gedaan kan worden ? Woon zelf in almere.
 
Ik zou eerst genieten van deze fiets :]

Ps ik woon ook in Almere en uit elkaar halen is het probleem niet :P _O-

Misschien kan Kevinblade wat voor je betekenen? Heeft eigen motorzaak in almere en zit hier ook op het forum, weet je iig dat je hem ook weer geheel inelkaar terugkrijgt...
 
Dat klinkt in ieder geval goed! ja het in elkaar zetten is het probleem denk ik ook ja haha :p Mn frame twijfel ik nog over, maar de velgen en het streepje wil ik wel snel gaan doen :D . Thanks in ieder geval alvast !
ik ga zeker genieten van deze fiets :D
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt in ieder geval goed! ja het in elkaar zetten is het probleem denk ik ook ja haha :p Mn frame twijfel ik nog over, maar de velgen en het streepje wil ik wel snel gaan doen :D . Thanks in ieder geval alvast !
ik ga zeker genieten van deze fiets :D
Ik zou dan meteen de wielen helemaal doen.
 
Persoonlijk , zou ik er dan nog goed over nadenken...
Denk dat als je de wielen zwart maakt het een beetje kleuren rommeltje wordt.
De wielen in dezelfde kleur laten spuiten als de body zou ik betere optie vinden, bespaart je ook weer op setje lagers ;)

Als je het frame zwart maakt, moet ook de achterbrug, subframe, wielen en voorpoten zwart worden.
Om te voorkomen dat het een rommeltje wordt.....

Maar da's mijn mening hoor....
Succes :W
 
Persoonlijk , zou ik er dan nog goed over nadenken...
Denk dat als je de wielen zwart maakt het een beetje kleuren rommeltje wordt.
De wielen in dezelfde kleur laten spuiten als de body zou ik betere optie vinden, bespaart je ook weer op setje lagers ;)

Als je het frame zwart maakt, moet ook de achterbrug, subframe, wielen en voorpoten zwart worden.
Om te voorkomen dat het een rommeltje wordt.....

Maar da's mijn mening hoor....
Succes :W

ja ik bedoel echt alles, maar dan ook echt alles. Enige wat er over blijft is dus Blauw en zwart. Sorry, was onduidelik
 
Terug
Bovenaan Onderaan