Jack Miller

Niemand iets te melden over die (domme)actie van Miller en Rins (of marquez). Om zo vroeg in de race zo' n risico te nemen?

Ik kan er met de pet niet bij dat ze zulke domme acties zo vroeg in de race riskeren.

Ik dacht het 2 races geleden al toen min of meer bekend werd dat hij naar de MotoGP zou gaan: Die Miller wordt geen kampioen.
Ik denk toch echt dat Rins kampioen gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
Al mijn commentaar erover al gedaan in het Motorland vergadertopic. :P

Ik vond het ook niet bijster verstandig van Miller, hoewel ik wel begrijp dat hij het probeert. Als het gelukt was zou je dat dapper hebben genoemd; een ongeluk als dit is de reden dat we het normaal dapper noemen...
 
.
full
 
Miller is toch wel een misselijk ventje....
Eerst in de kwalificatie druk gebaren en geïriteerd niet normaal met de rijders om hem heen die een sleepje zoeken en in de race rijdt hij Kent en Binder eraf.

Weet iemand of hij daar nog strafpunten voor heeft gekregen?
Die gast gaat het volgend jaar heel moeilijk krijgen met dit gedrag.
 
Miller is toch wel een misselijk ventje....
Eerst in de kwalificatie druk gebaren en geïriteerd niet normaal met de rijders om hem heen die een sleepje zoeken en in de race rijdt hij Kent en Binder eraf.

Weet iemand of hij daar nog strafpunten voor heeft gekregen?
Die gast gaat het volgend jaar heel moeilijk krijgen met dit gedrag.
Misselijk ventje :? ...misschien heb je gelijk.
Laat hem maar komen richting de Motogp,zijn gedrag/irritatie op de baan zal zeker moeten veranderen.
Kent en Binder er af rijden, :N viel wel mee.....klein tikkie 8-)
Rossi had zijn vader kunnen zijn :+,daar luistert hij wel naar ;) .


Maar winnen in eigen land op die wijze is van zeer grote klasse :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} .
 
Geweldige race van Miller, ik zag geen enkele manier hoe hij deze race zou kunnen winnen zelfs in de slipsteam van de Honda kwam hij er amper voorbij terwijl andersom vlogen ze hem aan alle kanten voorbij.
 
Geweldige race van Miller, ik zag geen enkele manier hoe hij deze race zou kunnen winnen zelfs in de slipsteam van de Honda kwam hij er amper voorbij terwijl andersom vlogen ze hem aan alle kanten voorbij.
Als Marquez kampioen word prima maar Miller heeft bij mij een streepje voor.

2 broertjes die in het zelfde jaar wereldkampioen worden,toch wel heel bijzonder.
 
Die actie op Kent was wel op het randje, ook al raakt hij kent niet, maar moest wel volledig uitwijken waardoor hij crashte en binder meenam, zal me niks verbazen als hij hier nog een strafpunt voor krijgt, maar het zal wel bij een racing incident blijven.
 
Leuke gast...maar geen wonder dat hij geérgerd is :(
Hij rijd de pits door, met wel 10 man achter hem aan _O-
rijden ze een snelle ronde, komen ze een grote groep langzame wachters tegen
...Snel rijden en dan de pits in....zou verplicht moeten zijn..
Hoop wel dat hij het nog gaat halen..het WK..maar het zal moeilijk worden |(
 
Laatst bewerkt:
Miller is toch wel een misselijk ventje....
Eerst in de kwalificatie druk gebaren en geïriteerd niet normaal met de rijders om hem heen die een sleepje zoeken en in de race rijdt hij Kent en Binder eraf.

Weet iemand of hij daar nog strafpunten voor heeft gekregen?
Die gast gaat het volgend jaar heel moeilijk krijgen met dit gedrag.


full


echt een griezeltje, z'n team was zeker niet blij met zijn irritante rare gebaren in de training
 
Laatst bewerkt:
Leuke gast...maar geen wonder dat hij geérgerd is :(
Hij rijd de pits door, met wel 10 man achter hem aan _O-
rijden ze een snelle ronde, komen ze een grote groep langzame wachters tegen
...Snel rijden en dan de pits in....zou verplicht moeten zijn..
Hoop wel dat hij het nog gaat halen..het WK..maar het zal moeilijk worden |(
Ik snap ook niet waarom ze in de Moto2 en Moto3 niet gewoon hetzelfde formaat aanhouden als in de MotoGP: maak een A en een B groep, beperk het aantal coureurs tot maximaal 17 in een groep en deel strafpunten uit voor dit soort gedrag.

Of maak een Superpole formaat zoals vroeger in de WSBK's, stuur de coureurs de baan op met 45 seconden interval of zo, dan komt het echt aan op die ene snelle ronde zonder slipstreamen.
 
Ik snap ook niet waarom ze in de Moto2 en Moto3 niet gewoon hetzelfde formaat aanhouden als in de MotoGP: maak een A en een B groep, beperk het aantal coureurs tot maximaal 17 in een groep en deel strafpunten uit voor dit soort gedrag.

Of maak een Superpole formaat zoals vroeger in de WSBK's, stuur de coureurs de baan op met 45 seconden interval of zo, dan komt het echt aan op die ene snelle ronde zonder slipstreamen.
Mooiste systeem ....god god wat genoot ik daar altijd van , en zocht altijd een plekje tussen de fanatieke engelsen :Y _O- *O* *O* *O* *O*
 
Mooiste systeem ....god god wat genoot ik daar altijd van , en zocht altijd een plekje tussen de fanatieke engelsen :Y _O- *O* *O* *O* *O*
Mee eens, ik heb nog steeds enkele superpole's op mijn harde schijven staan om terug te kunnen kijken. Prachtig kwalificatiesysteem. De langzaamste coureurs eerst en de snelste mannen het laatst voor optimale spanningsopbouw, en daarnaast komt elke coureur voor een volle ronde maximaal in beeld dus ook goed voor de sponsoren. Dat systeem mis ik echt. :Y
 
Ik snap ook niet waarom ze in de Moto2 en Moto3 niet gewoon hetzelfde formaat aanhouden als in de MotoGP: maak een A en een B groep, beperk het aantal coureurs tot maximaal 17 in een groep en deel strafpunten uit voor dit soort gedrag.

Of maak een Superpole formaat zoals vroeger in de WSBK's, stuur de coureurs de baan op met 45 seconden interval of zo, dan komt het echt aan op die ene snelle ronde zonder slipstreamen.

Je kunt wel wat nadelen verzinnen bij het aanpassen van de QP. In de MotoGP heb je nog een FP4. Door de systemen die je voorstelt heb je óf meer tijd nodig om alle sessies te laten verlopen, óf minder trainingstijd voor de teams. Met name Superpole geeft je in feite niet meer een uurtje om te kwalificeren, maar twee minuutjes zonder verdere rijtijd. Toch? :X

De paddock splitsen heeft waarschijnlijk niet het gewenste effect want dat houdt het slipstreamen niet tegen, en strafpunten zijn ook heeeeeel moeilijk te verantwoorden / consequent uit te delen in situaties die je als precies gelijk kunt bestempelen.

Ik zou zelf Superpole niet erg vinden, zou wel tof zijn!
 
Je kunt wel wat nadelen verzinnen bij het aanpassen van de QP. In de MotoGP heb je nog een FP4. Door de systemen die je voorstelt heb je óf meer tijd nodig om alle sessies te laten verlopen, óf minder trainingstijd voor de teams. Met name Superpole geeft je in feite niet meer een uurtje om te kwalificeren, maar twee minuutjes zonder verdere rijtijd. Toch? :X
Dan plakken we er toch gewoon een extra dag of alleen een namiddag aan vast? ;) Beginnen we met de persconferentie op donderdagochtend en dan 's middags de eerste sessie trainingen, zaterdagochtend de laatste sessie trainingen en vanaf zaterdagmiddag is het de superpole. Kom je een stuk dichter bij het "speedweek" idee van vroeger dan wat de organisatoren nu allemaal proberen met ballonvaarten en dat soort onzin.

De paddock splitsen heeft waarschijnlijk niet het gewenste effect want dat houdt het slipstreamen niet tegen, en strafpunten zijn ook heeeeeel moeilijk te verantwoorden / consequent uit te delen in situaties die je als precies gelijk kunt bestempelen.

Ik zou zelf Superpole niet erg vinden, zou wel tof zijn!
Precies, daarom ook lekker naar een superpole systeem. Mooiste wat er is, vind ik. :P
 
Die actie op Kent was wel op het randje, ook al raakt hij kent niet, maar moest wel volledig uitwijken waardoor hij crashte en binder meenam, zal me niks verbazen als hij hier nog een strafpunt voor krijgt, maar het zal wel bij een racing incident blijven.


Is er eigenlijk al wat bekend over strafpunten of niet? Vind dat Vazquez er ook wel eentje verdient voor die actie op Fenati, dat was een stuk erger dan Miller's move...
 
Wat een eikel die Miller. Om zo dom te reageren naan Marquez en Rins. Te zielig om in de uitloop ronden Rins een had te geven....
Slechte verliezer.
Een van de mooiste races dit jaar.
Schitterend!!!
 
Wat een eikel die Miller. Om zo dom te reageren naan Marquez en Rins. Te zielig om in de uitloop ronden Rins een had te geven....
Slechte verliezer.
Een van de mooiste races dit jaar.
Schitterend!!!

Adrenaline en emotie's...
 
Terug
Bovenaan Onderaan