Bryan Schouten

Uit de reacties op fb kan het wel eens Supersport worden voor Bryan volgend jaar.
 
Ze hebben het over EK SUPERSTOCK 600.
Sinds vanmiddag staat dat ook in een artikel op racesport.nl (via FB).
Maar nog niets officieel door Schouten bevestigd.
 
Laatst bewerkt:
EK Supersport?? Dat is dan dus EK Superstock. EK Supersport ken ik niet.
Klopt. 😃
Typefout. Sorry

Maar wist je dat er vroeger (misschien voor jou tijd) een ek supersport was met Harry van Beek op Kawa?!
Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Ik ben benieuwd wanneer Schouten zelf met het nieuws naar buiten komt met dit nieuws!
 
Laatst bewerkt:
Een tweedelig interview door Motopaddock.nl met Bryan Schouten:

http://www.motopaddock.nl/nieuws/interview-bryan-schouten-1-‘gp-wereld-is-bikkelhard

en

http://www.motopaddock.nl/nieuws/interview-bryan-schouten-2-‘moto3-geen-optie-meer’

Interessante is dat hij het Spaans Open als een stap terugziet maar de stap naar het EK Superstock 600 niet. Hij wil dan dus duidelijk een andere richting uit. Mijn zege heeft 'ie, laat maar eens wat je kunt Bryan!

In vergelijking met wereldkampioenschap moto3 is het Spaans Open (als ik me niet vergis, een kampioenschap met EK status) een stap terug idd. Wil hij de overstap maken naar Supersport/Superbikes, om daar wereldkampioen te worden (zijn doel) denk ik dat hij moet beginnen in de Stock600 klasse, zeker om ervaring op te doen op een compleet andere machine. Sprong van 1 seizoen WK moto3 naar een WK supersport motor is te groot, denk ik, gok ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik sla het Spaanse open toch een stuk hoger aan de het EK Superstock.
Gaat om z'n aspiraties... Hij wil wereldkampioen worden. Moto3 gaat hem niet worden, zegt hij zelf, waarom dat terug naar het Spaans Open moto3? Het lijkt erop dat hij zijn zinnen gezet heeft op wereldkampioen worden in 1 van de productie wereldkampioenschap klasses. Lijkt mij de stap richting Stock600 logischer. Of ligt dat aan mij?

Goed eerst maar eens afwachten wat hij nou daadwerkelijk gaat doen.
 
Hij wil geen Moto 3 meer rijden. Gelul, als hij een zak geld krijgt om zich in te kopen bij een goed team, weigert hij heus niet. Maar als je dit alles niet hebt kun je dat makkelijk zeggen natuurlijk.
 
Ik sla het Spaanse open toch een stuk hoger aan de het EK Superstock.

Soms moet je wel eens een stap terug doen om er twee vooruit te kunnen maken. Moto3/GP lijkt mij een dood spoor voor de huidige lichting Nederlanders terwijl Michael laat zien dat er andere mogelijkheden zijn om succesvol te zijn.
 
Laatst bewerkt:
:^

Voor het in de kijker rijden zie ik het EK Superstock (ook) als een mooie springplank. :9
 
Ik sla het Spaanse open toch een stuk hoger aan de het EK Superstock.

ik denk het niet.
ze doen alle Europese top circuits aan en reizen heel europa door samen met alle WKSB teams.
dat vindt ik toch echt een beter keuze.
de potentie heeft hij denk ik wel en de situatie is een beetje te vergelijken enkele jaren terug met vd Mark.
De rest is geschiedenis. Vd Mark heeft toen een gelukkige goede stap gemaakt en de mazzel gehad bij ten Kate in de EK superstock in te kunnen stappen.

Ik hoop heel erg dat hij een zitje krijgt bij Ten Kate. Dat zou echt top zijn :Y

Kijk naar de progressie van Tessels. Die is wel mooi 2e geworden dit seizoen. Ook een top prestatie. *O*

Aangezien Bryan geen geld of weinig geld mee kan brengen verwacht ik dat hij bij een goed team komt (team met geld!) :Y
 
Aangezien Bryan geen geld of weinig geld mee kan brengen verwacht ik dat hij bij een goed team komt (team met geld!) :Y

Dit is één van de allermooiste kromredenaties die ik ooit gezien heb. _O- :}

Dus hoe minder geld je als coureur hebt, hoe beter/rijker het team waar je moet gaan rijden.
Dan zullen Rossi, Marquez en Lorenzo echt geen cent te makken hebben.... :9

Overigens is de rest van je verhaal de spijker op z'n kop. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dit is één van de allermooiste kromredenaties die ik ooit gezien heb. _O- :}

Dus hoe minder geld je als coureur hebt, hoe beter/rijker het team waar je moet gaan rijden.
Dan zullen Rossi, Marquez en Lorenzo echt geen cent te makken hebben.... :9

Overigens is de rest van je verhaal de spijker op z'n kop. ;)
Mee eens, maar ik snap de redenering wel.

Wat hij bedoelt te zeggen (denk ik), is dat omdat Bryan aankondigt met groot nieuws te komen (volgens de media aangaande het Stock 600 kampioenschap) moet het wel bij een team zijn dat vertrouwen in hem heeft en een goede basis heeft, zoals het Ten Kate Honda team of het San Carlo Puccetti team of zoiets. Een zitje bemachtigen in een derderangs Stock 600 team is geen "groot nieuws".
 
Mee eens, maar ik snap de redenering wel.

Wat hij bedoelt te zeggen (denk ik), is dat omdat Bryan aankondigt met groot nieuws te komen (volgens de media aangaande het Stock 600 kampioenschap) moet het wel bij een team zijn dat vertrouwen in hem heeft en een goede basis heeft, zoals het Ten Kate Honda team of het San Carlo Puccetti team of zoiets. Een zitje bemachtigen in een derderangs Stock 600 team is geen "groot nieuws".

Precies! Dat bedoel ik. En meestal moet je bij zo'n derderangs team (wat) geld meenemen. Een voorbeeld kan ik zo even niet verzinnen behalve die van Kevin van Leuven. Die heeft zich volgens mij ingekocht in het G&S kawa team in de bsb 600 stock klasse.
 
Superstock 600 vind ik nou niet echt groot nieuws.
Tja, vrijwel alle zitjes binnen de GP3 waren bezet, de WSS misschien te duur? Zomaar even met een onbekend team het Spaans Open rijden is Iwema al duur komen te staan, de opties worden steeds kleiner. Een stap terug naar het ONK of het IDM is verspilde moeite voor een coureur die verder wil. Een top team in het Stock 600 vind ik ook geen bijzonder groot nieuws maar het zou voor hem wel mooi zijn.
 
T'is maar hoe je het bekijkt.
Ik denk voor hem zelf groot nieuws en voor ons leuk nieuws :]

Sorry, maar als hij bij Ten Kate gaat rijden vindt ik het wel groot nieuws.
(Dus bekijken jullie het maar ff met niet of wel groot nieuws!) _O- _O- _O-

Hij heeft trouwens in de CEV eigenlijk ook voor ten kate gereden. In ieder geval op een Ten Kate Honda.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan