35KW kit verwijderen

Fazer1993

Rookie
14 okt 2014
9
0
Brunssum
Beste mede-motormuizen,
Groot feest! Mijn 35KW tijd zit erop, ik heb namelijk 2 jaar mijn rijbewijs. Bij het kopen van de motor heb ik door de dealer een 35KW setje op de motor laten zetten. Het is een setje van het merk Alpha Technik en het zou gaan om ringen. Ik heb met de dealer gesproken en hij vertelde mij dat de sproeiers bij het plaatsen van de set niet zijn aangepast, omdat dit niet nodig is bij een dergelijke set. Graag zou ik dit setje nu weer verwijderen. Kan iemand mij vertellen waar deze ringen hoogstwaarschijnlijk zitten en hoe dit verwijderen ongeveer in zijn werk gaat. Gisteren heb ik de tank van mijn motor gehaald om eens te oriënteren waar de ringen zouden kunnen zitten, maar het leek me bij nader inzien onverstandig om alles los te schroeven terwijl ik nog niet eens wist waar de ringen zouden kunnen zitten. Het gaat om een Yamaha Fazer 600 uit 2003 (FZS600). Een foto ter verduidelijking, dit is wat ik kan zien na het verwijderen van de tank. Onder deze bobinerail zitter de carburateurs met luchtfilters etc.

Fazer1993,
full
 
Bedankt voor jullie snelle reacties, zijn er nog dingen waar ik op moet letten tijdens het demonteren? Ik vind lastig om te bepalen welke onderdelen en ik welke volgorde ze eraf moeten.

Het is niet belangrijk in welke volgorde ze eraf moeten. Het is belangrijk in welke volgorde ze er weer op moeten. :) In ieder geval onthouden welke schroef je waar uit gedraaid hebt. En hou moertjes en ringen bij de boutjes, etc.

Nog een tip: leg de boutjes en moertjes neer op de volgorde waarin je ze er af hebt gehaald. Dan kun je ze er in omgekeerde volgorde weer op zetten.

En zorg dat niemand die boutjes en moertje in een andere volgorde gaat zitten leggen. :( :X Even je 'grappige' vrienden bij voorbaat met de dood bedreigen enzo.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan