Kawasaki zx10 89' lekt benzine

RoytjeGeelen

Rookie
3 apr 2012
7
0
Huissen
Hallo iedereen,

Ik heb een tijdje terug een kawasaki ZX10 uit 1989 voor een prikkie gekocht, hij ziet er niet uit maar motorisch was hij prima, ik heb hem deels gedemonteerd en ben hem gaan opknappen.
Ik ben een half jaar weggeweest en toen ik hem hierna startte liep die nog goed. Nu 4 weken later wil ik hem starten en wilt die niet meer.... hij lekte benzine uit het luchtfilter dus heb hem zonder luchtfilter proberen te starten komt er dus benzine uit een van de carburateurs. hij krijgt benzine via een geïmproviseerd tankje, misschien dat ik hem verzuip of weet iemand hier wat ik fout doe:)??

Gr. Roy
 
carburateurs volledig reinigen ,blokolie aftappen want vermoedelijk is er benzine bij de blokolie gekomen doordat vermoedelijk 1 van de vlotternaalden is blijven hangen waardoor dus via je inlaatspruitstuk benzine in je blok is gelopen, dus olie verversen en een nieuwe oliefilter en dan proberen ,bij mijn andere motor een kawasaki zxr 750 was ook dit probleem en die starte ook weer gelijk na het reinigen en de rest dus succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan