Gestolen KTM 690 supermoto 85-MD-JD

Rogier1990

Rookie
25 okt 2014
4
0
Beste motor forum leden,

Zoals gisteren al aangegeven is door andere leden, is mijn oranje KTM 690 supermoto uit 2009 afgelopen donderdag om 19:30 in de Hertogstraat te nijmegen gesloten..... Deze stond idd bij Termaat (waar ik werk) en is voor onze neus weggehaald!! Het is een kenmerkende motor, met krassen aan de rechterzijde op de koplamp, tank, handkap en op beide Akra dempers. Het kenteken is 85-MD-JD. De motor is door 2 jongens voortgeduwd (waarvan 1 op een scooter) door een stukje Nijmegen Centrum, alvorens in de Muchterstraat voor het laatst gezien te zijn..... Daar hebben we nog gezocht 10 min nadat hij weggehaald is, maar tevergeefs. Wie kan mij meer vertellen over mijn speeltje????

Ik had mij graag onder andere omstandigheden voorgesteld, maar helaas. Ik ben 24 jaar en had eindelijk de ultieme speelfiets (in mijn ogen) maar helaas niet langer dan 4 maanden van kunnen genieten.

Kijk aub uit naar deze motor!

Foto's volgen!!
 
Edit: misschien niet zo handig om neer te zetten :X

Ik ben vaak in Nijmegen en omgeving, al is er natuurlijk helaas geen garantie dat 'ie daar nog is. Ik ga het signalement goed onthouden en m'n ogen uitkijken.
 
Laatst bewerkt:
eigenlijk zou er een facebook pagina van het forum voor gestolen motoren moeten zijn.
dan zou ik ook kunnen delen
 
1926766_817376388326260_5004056023944934198_n.jpg
 
Toen ik de topictitel zag dacht ik gelijk " dit zal wel weer in Nijmegen gebeurd zijn". Is het nog waar ook. :/

Ik hoop dat je hem terugvindt en hou de 180cc facebookpagina in de gaten.
 
De motor is door 2 jongens voortgeduwd (waarvan 1 op een scooter) door een stukje Nijmegen Centrum, alvorens in de Muchterstraat voor het laatst gezien te zijn.
Niet de slimste manier zou ik dan denken...mijn gevoel zou zeggen dat ie daar nog ergens in de buurt zou staan.
Maar k.t is het zeker.
 
Mijn CX is van de week terug gevonden in een vijver in Tolhuis. Slot geforceerd en accukap weg. Ze hebben er dus maar een heel klein eindje mee gereden. Hopelijk komt jouwe ook nog "boven water".
 
:( Triest zeg.

Ben je al bij winkeliers binnengelopen langs de route - misschien heeft iemand een camera die op de weg kijkt en is bereid wat beelden na te kijken, datum en tijdstip zijn immers bekend.

Sterkte kerel.
 
Ding is voor Termaat gestolen. VOlgens mij had ik al ergens als tip gegeven om de 180cc facebook pagina in de gaten te houden
 
Ding is vandaag zelfs overgeschreven , staat ook niet meer als gestolen geregistreerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan