Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

heb met zo'n carver gereden. Als er iets saai is is het dat ding wel.......
Bij ieder bocht een piepje dat je te snel gaat en dat kantelen gebeurt ook elektronisch en met enige vertraging lijkt het wel.
neuh niets voor mij.
 
heb met zo'n carver gereden. Als er iets saai is is het dat ding wel.......
Bij ieder bocht een piepje dat je te snel gaat en dat kantelen gebeurt ook elektronisch en met enige vertraging lijkt het wel.
neuh niets voor mij.


En dan vroeger ze er in die tijd nog 45.000 pleuro voor ook. B| En de enkele keer dat er nog eens 1 op MP opduikt, vragen ze nog steeds de hoofdprijs. B| B|
 
Vreemd, omdat je tot je verdriet niet in zo'n ding gezien wilt worden lijkt me..
 
Ach, ik vind het toch altijd wel leuk hoor.
Je hebt er net zoveel bekijks mee als met een zijspan en je bent aanzienlijk smaller terwijl je droog zit met een muziekje aan in een uniek Nederlands product.

Ik werk bij het bedrijf dat ontstaan is uit het faillissement van Carver. Wij hebben alle proto's in onze werkplaats staan naast een aantal productie versies. Ik rij er regelmatig mee en heb dan toch altijd wel erg veel lol.
 
Zojuist gespot in de Motoplus, stukkie over Hardenberg. Een gast op zoek naar onderdelen voor een GL1200 denk ik??

;)
full
 
Haha oud _O-

Maar een vermelding in een blad is prachtig idd ;)
 
En die dame leek nog wel zo aardig.....


Oud gedaan.... (toe maar weer :( )
 
rbmw_03.jpg


Nais op de iets te kleine wiellukus, mooie voorvork.
 
Verder vind ik er niet veel an. Hoge korte bak en die tank is echt foeilelijk. Ter hoogte van het balhoofd zou het veeeeeel lager moeten ;)
 
Maar die staat wel weer op veel te smalle bandjes, das jammer als je er al zoveel werk van maakt. Die tank is ook stukken mooier ja. Hij stond ook op de koning zelfbouwdag in juni toen ik er met de Vox stond. Vorig jaar had hij gewonnen met die solo die er ook voorbij komt. Op basis van een GS volgens mij. Lastig lijkt me om als jury je eigen smaak niet mee te laten tellen.

Maar dat spannetje is erg mooi inderdaad, ook de afwerking. Niet in fabriekstaat, maar juist gebruikt vintage. Leuke stijl. Ik hou niet zo van de korte/geen achterkant.
 
Laatst bewerkt:
Knap gebouwd, maar qua styling is het niet mijn ding.

En hij heeft twee cilinders te weinig........ ;)
 
Ruig barrel!

En dan ook nog turbo èn intercooler?
Ben wel benieuwd of het ook echt werkt dan...
 
En een Lambda sonde, er zit meer in die fiets dan het uiterlijk doet vermoeden. Niet mijn smaak, maar wel gaaf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan