MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max IV

Rookie
19 jul 2009
22
0
MotoGP in Nederland vanaf 2015 op Eurosport

De komende vier seizoenen zal het MotoGP wereldkampioenschap in de Nederlandse en Belgische huiskamers op Eurosport te zien zijn, Eurosport heeft hiervoor de exclusieve rechten verkregen.
 
MotoGP in Nederland vanaf 2015 op Eurosport

De komende vier seizoenen zal het MotoGP wereldkampioenschap in de Nederlandse en Belgische huiskamers op Eurosport te zien zijn, Eurosport heeft hiervoor de exclusieve rechten verkregen.
Woehoe! *O* *O* *O*
 
hmmm toen ik de kop las 'Goed Nnieuws....'dacht ik "hee Eurosport gaat MotoGP uitzenden zonder dat er om de 6 minuten een reclameblok komt van 5 minuten"..... :')

maar niet dus, ik slaap weer verder :+
 
Laatst bewerkt:
Wat nou goed nieuws? -O-

Reclame, reclame en dan een gedeelte van de race. -O-

Bij Sport1 was het tenminste een race zonder reclame.
 
Morgen wordt mijn motogp.com videopass vernieuwd. Lekker de wintertesten bekijken. Vandaag en gisteren was o.a. Freddie Spencer co-commentator tijdens de live feed, dat soort dingetjes maken het wat mij betreft die videopass wel helemaal waard!
 
Soms vraag je je af of er eigenlijk wel webmasters op dit gedeelte van het forum komen.

Nee hoor,is maar een miniem gedeelte van motor-forum.
Dit is relatief een onbelangrijk gedeelte :)
Kom er ook niet meer zo vaak,altijd dezelfde personen en meningen :Z

:W
 
Laatst bewerkt:
Frank is beter ;) maar misschien worden zij net zo goed in 2015 :?

Frank is absoluut beter. Lekker boeiend als hij zich versprak, ik zie ook heus wel dat hij het één bedoelt maar in alle hectiek het ander zegt.

Patrick vd Goorbergh heeft enorm veel technische kennis, dat spreekt mij ook wel aan.
Diederick vind ik persoonlijk niks, anderen zullen hem misschien wel ok vinden.

Iwan vd Valk hebben ze gelukkig wel terug naar Moto73 gestuurd.
 
Weeink is te oud, daarom zit ie er heel vaak naast.
Heel irritant.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan