XV920 cockpit

todebro

MF'er
20 sep 2014
37
0
Goirle
Voor de ombouw van mijn XV920 tot caferacer wil ik mijn digitale cockpit vervangen voor een gewone analoge kilometerteller met een paar controlelampjes.
Weet iemand of ik zomaar de cockpit kan verwijderen ?
Start dan de motor nog of zit hier nog iets van sturing in ?
 
ik heb dit schema al bekeken, maar hierin staan de componenten aan blokken aangegeven met hieraan een aantal aansluitdraden. De functie van deze draden staat niet beschreven.
 
ik heb dit schema al bekeken, maar hierin staan de componenten aan blokken aangegeven met hieraan een aantal aansluitdraden. De functie van deze draden staat niet beschreven.
Wel.

Je kunt aan de kleur zien welke draad welke is.
In het schema kun je zien aan welk onderdeel een draad zit.

Aan de hand daarvan weet je waar een draad voor is.

Voorbeeld:
Roze en lichtbruin gaan naar de toeter.
Roze en lichtbruin zijn dus voor de toeter.

:)
 
Beste Martell,
Ook dat snap ik.
Maar aan verschillende relais zitten meerdere kleuren draden, waarvan er verschillende voor de spoel zijn en andere voor het schakelcontact.
Er lopen ook verschillende draden van deze relais en van de controlunit en ignitor naar het digitale cockpit.
Geen probleem indien dit voor indicatielampjes e.d. is, maar wel lastig wanneer er een signaal/spanning vanuit het dashboard nodig is om deze andere componenten goed te laten werken.
 
Beste Martell,
Ook dat snap ik.
Maar aan verschillende relais zitten meerdere kleuren draden, waarvan er verschillende voor de spoel zijn en andere voor het schakelcontact.
Er lopen ook verschillende draden van deze relais en van de controlunit en ignitor naar het digitale cockpit.
Geen probleem indien dit voor indicatielampjes e.d. is, maar wel lastig wanneer er een signaal/spanning vanuit het dashboard nodig is om deze andere componenten goed te laten werken.
Wie weet hij het: beyond cool in "Yamaha XV Virago topic [deel II]"

Ik weet niet of hij een 920 met digitale tellers had, of niet.

Hij heeft er iig in zitten knippen :)
 
vanmorgen getest en motor loopt gewoon, zonder digitaal dashboard. Ik heb inmiddels al veel draadjes losgehaald/doorgeknipt/opgebonden. begin er langzaam steeds meer verstand van te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan