software voor bits shiftlight

8 nov 2014
17
0
ik heb onlangs een r6 gekocht voor op het circuit.
hier zit een bits shiftlight op gemonteerd,maar deze werkt niet.

nu wil ik om te beginnen het ding opnieuw programmeren,maar heb er geen software bij.
(de bedrading lijkt me in orde)

heb er een beschrijving bij en hierin staat dat bij koppelen aan de pc het stuurprogramma automatisch word geinstalleerd.
dit gebeurd echter niet.
werkt zon ding ook in neutraal,of alleen onder het rijden?

kan iemand helpen??
 
Hoi Dennis, de BITS werkt op motortoerental, hoeft dus niet in de versnelling te staan. Welke versie heb je, nog met een stekker tussen blok en shiftlight en seriële poort aansluiting of de nieuwere met vaste kabel en usb aansluiting?
 
ik heb er ook nog 1 liggen, erg gave shiftlight. .

je kan hem programeren met de usb aansluiting aan je laptop/pc

je kan 2 aparte toerentallen ingeven, voor een groene led in het midden, en de rode aan de buitenkant van de shiftlight.

kijk aleen goed hoe hij staat, als je een dis bobine hebt moet hij op 2 stroke staan.

de software kun je vast nog wel ergens downloaden
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een berichtje naar de ontwikkelaar ervan gestuurd, even wachten of het aankomt. Ik heb in elk geval nog wel een oudere versie van het stuurprogramma, zou ik erbij moeten zoeken als je alvast daarmee aan de gang wilt.
 
ik zou die software wel willen proberen.
ik had al wat gevonden op de site van een duits bedrijf (memotec)
die heb ik ook al op 3 verschillende laptops geprobeerd,en de shiftlight word ook herkend alleen word er geen stuurprogramma geinstaleerd.
handmatig zoeken werkt ook niet.

heb geprobeerd een mail te sturen naar de fabrikant,maar dat adres werkt niet.
waarschijnlijk bestaat het bedrijf niet meer.
 
soms is de beste oplossing het probleem een paar dagen te laten liggen,en er dan weer eens mee aan de slag te gaan.
HIJ WERKT!!

bleek dat ik steeds het verkeerde bestandje installeerde.

toch veel dank voor de hulp.
 
cool, dit is die van mij, echt een fijn ding, die leds zijn echt fel .


Afbeelding033.jpg


Afbeelding034.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan