MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kansloze zender dat Eurosport, of ze moeten het via British Eurosport gaan uitzenden.
Dan kan het nog is wat worden, maar dat ontvang je hier weer niet... -O-

Eurosport Internationaal kan geen klokkijken ( laat vooral de podium ceremonie van het WTCC of nog erger van Tennis zien terwijl er een motorrace begint die volgens jezelf live wordt uitgezonden... ), verandert per dagdeel van programmering, heeft zijn prioriteit bij curling, dames voetbal en kunstschaatsen liggen en het blijven Fransen... :X
 
Denk niet dat Dorna in zee gaat met Eurosport op basis van huidige programmering van Eurosport.
Zal denk ik dicht in de buurt komen van wat nu via MotoGP.com en Sport1 ook te zien is.
Ik denk dat Eurosport hiermee ook mee wil in de ontwikkelingen van meer, sneller, beter en voluit.
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat Dorna in zee gaat met Eurosport op basis van huidige programmering van Eurosport.
Zal denk ik dicht in de buurt komen van wat nu via MotoGP.com en Sport1 ook te zien is.
Ik denk dat Eurosport hiermee ook mee wil in de ontwikkelingen van meer, sneller, beter en voluit.
Dat denk ik dus ook. Volgens mij was het vroeger echt zo slecht nog niet op Eurosport hoor. De races veelal live, alleen kon niet altijd voor de podiumceremonie en de interviews gewacht worden. Nou ja, dat lijkt me overkomelijk als de races verder gewoon weer op het gratis, open kanaal van Eurosport gezien kunnen worden.

Wat wel balen zou zijn, is als Eurosport moeilijik gaat doen met de races afwisselend op ES1 en ES2 uit te zenden. Dat lijkt me wel een probleem.
 
Ik heb ook geluiden gehoord dat het misschien ook terugkomt bij de BBC dat zou nog beter zijn!
 
Mijn abo op Motogp.com is nu iig beeindigd. Die reclames van Eurosport daar kom ik echt wel overheen en om al die trainingen te gaan bekijken daar heb ik toch geen tijd voor. Volgend jaar gewoon lekker Eurosport kijken dus, net als vroeger. Wat hadden we het goed voor elkaar toen alleen beseften we dat niet. Alle races live, alleen met af en toen een korte reclame tussendoor. En maar schelden met z'n allen op Eurosport.
 
Mijn abo op Motogp.com is nu iig beeindigd. Die reclames van Eurosport daar kom ik echt wel overheen en om al die trainingen te gaan bekijken daar heb ik toch geen tijd voor. Volgend jaar gewoon lekker Eurosport kijken dus, net als vroeger. Wat hadden we het goed voor elkaar toen alleen beseften we dat niet. Alle races live, alleen met af en toen een korte reclame tussendoor. En maar schelden met z'n allen op Eurosport.


Geen stress, ik praat je wel bij wanneer jij badminton zit te kijken :+
 
Geen stress, ik praat je wel bij wanneer jij badminton zit te kijken :+

Ik heb geen stress m'n beste. Jij blijkbaar wel omdat je er nu al van uit gaat dat alle sporten voor de Motogp gaan? Eurosport heeft al gezegd dat dat niet het geval gaat zijn omdat Motogp belangrijk is voor hen, en omdat Dorna dat ook niet zou accepteren. Als jij je abo op Motogp.com wilt behouden, be my guest, alleen denk ik dat je wel eens bedrogen uit kunt komen omdat ES ook de exclusieve online rechten heeft en het dus de verwachting is dat dat deel van motogp.com hier op zwart zal gaan als het seizoen begint. Dat is uitgelegd in dat andere topic hier over hetzelfde onderwerp.
 
Ik heb geen stress m'n beste. Jij blijkbaar wel omdat je er nu al van uit gaat dat alle sporten voor de Motogp gaan? Eurosport heeft al gezegd dat dat niet het geval gaat zijn omdat Motogp belangrijk is voor hen, en omdat Dorna dat ook niet zou accepteren. Als jij je abo op Motogp.com wilt behouden, be my guest, alleen denk ik dat je wel eens bedrogen uit kunt komen omdat ES ook de exclusieve online rechten heeft en het dus de verwachting is dat dat deel van motogp.com hier op zwart zal gaan als het seizoen begint. Dat is uitgelegd in dat andere topic hier over hetzelfde onderwerp.


Geen stress, ik heb geen stress. Wanneer Motogp minder aanbiedt dan verwacht mag worden dan is het een gevalletje geld terug. Wat hier in topics wordt uitgelegd/verteld is vaker niet waar dan waar dus ach :X
 
Lees ik nou goed dat Eurosport weer badminton gaat uitzenden ipv die domme motorsport? Kan ik weer kijken naar mijn indonesische vrienden en niet weer naar een zekere Markés of Rozzie.... om van Loorénzus en zoo maar te zwijgen! Dat gejakker op je scherm ook altijd, lekker rustgevend badminton of kunstbiljarten, is toch veel beter voor je hart.....
 
Mijn abo op Motogp.com is nu iig beeindigd. Die reclames van Eurosport daar kom ik echt wel overheen en om al die trainingen te gaan bekijken daar heb ik toch geen tijd voor. Volgend jaar gewoon lekker Eurosport kijken dus, net als vroeger. Wat hadden we het goed voor elkaar toen alleen beseften we dat niet. Alle races live, alleen met af en toen een korte reclame tussendoor. En maar schelden met z'n allen op Eurosport.

World Superbike zouden ze dit jaar ook alles live van uitzenden.... :X
 
Ik heb geen stress m'n beste. Jij blijkbaar wel omdat je er nu al van uit gaat dat alle sporten voor de Motogp gaan? Eurosport heeft al gezegd dat dat niet het geval gaat zijn omdat Motogp belangrijk is voor hen, en omdat Dorna dat ook niet zou accepteren. Als jij je abo op Motogp.com wilt behouden, be my guest, alleen denk ik dat je wel eens bedrogen uit kunt komen omdat ES ook de exclusieve online rechten heeft en het dus de verwachting is dat dat deel van motogp.com hier op zwart zal gaan als het seizoen begint. Dat is uitgelegd in dat andere topic hier over hetzelfde onderwerp.

Eurosport zegt wel meer,draaikontenzender :P
 
juist omdat de rechten zo duur zijn, krijg je dus 3x reclame tijdens een race.

Om het op tv te kijken, heb je dus geen andere keus dan Eurosport.

En als ze op Eurosport 2 gaan uitzenden, moet je alsnog een abbo afsluiten. (wat ze wss gaan doen, want dat is betaalTV, dus verdienen ze nog iets terug van hun dure uitzendrechten)

Heb Sport1 maar opgezegd, want buitenlands voetbal, golf en tennis, interesseert me dus geen f*ck, maar die hadden tenminste goede uitzendingen zonder reclames en goed commentaar.
 
Maar hoe zit het nou met dat motogp abonnement, blijft dat gewoon werken in Nederland?
Ik las dus ergens dat dat in Spanje niet werkt omdat SKY?? daar de exclusieve rechten heeft. Dit zou dus ook best wel eens kunnen voor Nederland, en je dus Eurosport player moet kopen.
 
Kun je toch niet vergelijken met MotoGP wat veel meer kijkers trekt, ze gaan echt geen dure rechten binnenhalen en het vervolgens niet altijd live uitzenden.
Heb je de kijkcijfers het laatste jaar gezien? In Europa zijn de kijkcijfers van MotoGP met maar liefst 90% gedaald, en liggen VER onder die van de Superbikes.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan