Het Grote Kawasaki W650 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Iwan ,die gaat in November nog lekker een stukkie sturen .
Het lijkt net of we down under wonen want daar komt het voorjaar eraan.
Nou de mijne staat aan de druppellader te overwinteren .
Nu nog effe een paar foto's plempen .
Groet Eddy. :W
Nou Eddy,

Voordat je weet is al 11 steden tocht geweest :Y :Y :Y en kunnen we weer uit winter :z :z :z ontwaken 8-)
Voor mij begint winterstop 15 december tot 1 maart, maar moet nog bedenken of ik voor of na een grote servicebuurt laat geven bij Nol :? :? :?
Groeten
Iwan
 
Ik doe mijn grote beurt volgende week. :) Moet een nieuwe ketting en tandwielen gemonteerd worden en nieuwe olie. :Y :Y Heb deze bij Nol besteld :9 :9 De rest heb ik al gedaan zoals banden en remmen. Ik heb mijn W nu precies een jaar op naam en heb ongeveer 8000 km gereden :] :] :] . De ketting en tandwielen hebben er nu 20.000 km :] :] op zitten dus best wel snel aan vervanging toe vindt ik. :P :P Hebben jullie nu die foto's van Eddy gezien via die link die ik heb geplaatst :? :?
Ik denk dat het weer volgende week een stuk minder wordt, dan zet ik mijn W ook mooi in de winterstalling :z :z :z
We houden contact via dit medium. Groet Jan :W :W
 
Wilde vandaag nog even een stukje gaan rijden, maar gooide de garagedeur op m,n achterlicht. Je snapt het al kapot natuurlijk, eerst maar eens uitzoeken wat er op zit is volgens mij nl. een lucas achterlicht en die kan ik bij peter's clasic parts wel krijgen.
Dus vandaag op m'n oude zundapp nog even rondgetoerd, ook leuk, geloof dat ik na deze mooie dag dan ook de w maar in de stalling zet.
Eerst maar eens een nieuw achterlicht zien te scoren.

gr.martin








Ik doe mijn grote beurt volgende week. :) Moet een nieuwe ketting en tandwielen gemonteerd worden en nieuwe olie. :Y :Y Heb deze bij Nol besteld :9 :9 De rest heb ik al gedaan zoals banden en remmen. Ik heb mijn W nu precies een jaar op naam en heb ongeveer 8000 km gereden :] :] :] . De ketting en tandwielen hebben er nu 20.000 km :] :] op zitten dus best wel snel aan vervanging toe vindt ik. :P :P Hebben jullie nu die foto's van Eddy gezien via die link die ik heb geplaatst :? :?
Ik denk dat het weer volgende week een stuk minder wordt, dan zet ik mijn W ook mooi in de winterstalling :z :z :z
We houden contact via dit medium. Groet Jan :W :W
 
As je nou 'n egt ouwe fiets had, met Lucas, had je gewoon je arm zijdelings op en neer kunnen bewegen als stopteken.

Flauw, ik geef het toe. Maar het ding is toch al zo goed mogelijk gekopieerd?

De Kawa 750 twin verbouwende
 
Nou Eddy,

Voordat je weet is al 11 steden tocht geweest :Y :Y :Y en kunnen we weer uit winter :z :z :z ontwaken 8-)
Voor mij begint winterstop 15 december tot 1 maart, maar moet nog bedenken of ik voor of na een grote servicebuurt laat geven bij Nol :? :? :?
Groeten
Iwan

Mij hebben ze geleerd om de motor niet met de oude olie in de winterstop te zetten, :z :z omdat alle troep die in de olie zit zich dan gaat vast zetten in het blok. |( |( Anderzijds komt er weer condens in de nieuwe olie tijdens de winterstop. :Y :Y Dus hij die het weet mag het zeggen. ;) ;) Ik doe het voor de winter. :Y
Groet Jan. :W
 
Martin, een stuk dichter in de buurt bij jouw is JVMotors uit Zwartsluis , zijn nog iets billijker qua prijsvorming en kunnen ook alles leveren ,en als je alleen een glaasje nodig hebt ,die heb ik nog liggen .
Groet Eddy. :W
 
As je nou 'n egt ouwe fiets had, met Lucas, had je gewoon je arm zijdelings op en neer kunnen bewegen als stopteken.

Flauw, ik geef het toe. Maar het ding is toch al zo goed mogelijk gekopieerd?

De Kawa 750 twin verbouwende

Bertus, daar worden wij veel te oud voor om tijdens het rijden met onze armen te gaan zitten zwaaien. :] _O- :] _O- :] _O- Dan had ik mijn Norton wel kunnen houden. http://img537.imageshack.us/img537/1558/9skArv.jpg :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Wat is hij mooi he.

'( '( By the way hoe gaat het met het Kawa project Bertus :9~ :9~
 
Martin Op het Duitse forum worden veel onderdelen aangeboden. Daar vindt je ongetwijfeld wel een achterlicht voor een schappelijke prijs.
Groet Jan
 
Hallo Eddy,
Goeie tip, ben wel eens bij jv motors geweest, leuke zaak en ook niet zo gek ver weg, echt leuk om een keer te gaan shoppen op een zterdag



Martin, een stuk dichter in de buurt bij jouw is JVMotors uit Zwartsluis , zijn nog iets billijker qua prijsvorming en kunnen ook alles leveren ,en als je alleen een glaasje nodig hebt ,die heb ik nog liggen .
Groet Eddy. :W
 
Collega W650 liefhebbers,

Wie heeft er voor een schappelijke prijs een set originele tankemblemen voor mij?
Ik hoor graag van jullie!!
alex.wycisk@gmail.com

Groetjes Alex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan