Husqvarna 900

Husqvarna 900

  • Mooi

    Stemmen: 167 87,9%
  • Lelijk

    Stemmen: 17 8,9%
  • Weet Niet

    Stemmen: 6 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    190
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi allemaal,

Ik ben sinds een week in het bezit van een nuda 900r. Heeft iemand toevallig een arrow racing collector onder de nuda liggen? Hoe is het geluid in combinatie met een stock uitlaat? Plus, is er een garage/winkel in nederland die het voorgaande verkoopt?

Ik hoor graag van jullie.

Gr Tan

niet de mijne...

 
Beste Nudisten,

Na al 2 jaar in het bezit te zijn van een Nuda R (momenteel in het bezit van een soort van halve nuda) en hier regelmatig te hebben mee gelezen vond ik het tijd om me hier ook maar eens met de laatste Nuda zaken te bemoeien. Mr.Onderbroek is de naam, en tja, die naam heb ik echt al een flinke tijd op dit forum. Sorry heer Boxershort.

Nu heb ik gelijk enkele vragen, namelijk:
- Ik heb laatst de achterbrug van mijn Nuda af gehaald (om tot de conclusie te komen dat de achterbrug van een F800R toch echt niet past) en zag tot mijn grote verbazing dat er aan de rechterzijde, waar de achterbrug op het frame scharniert, een zwarte plastic bus zit die er aan de linkerkant niet zit. Klopt dit? of moet ik de plaatselijke Nuda-boer snel een bezoekje brengen? meende wel flink wat speling te voelen wat verdween toen de schokdemper weer bevestigd was, lijkt me alsnog niet de bedoeling.
- Ik heb hier ook gelezen dat er meerdere mensen zijn met 'probleempjes' in het balhoofdlager. deze zijn bij mij ook erg ver heen (lees: verrot). valt dit onder garantie of mag ik zelf mijn portemonnee trekken?

Met naakte groeten,
Mr. Onderbroek
 
Beste Nudisten,

Na al 2 jaar in het bezit te zijn van een Nuda R (momenteel in het bezit van een soort van halve nuda) en hier regelmatig te hebben mee gelezen vond ik het tijd om me hier ook maar eens met de laatste Nuda zaken te bemoeien. Mr.Onderbroek is de naam, en tja, die naam heb ik echt al een flinke tijd op dit forum. Sorry heer Boxershort.

Nu heb ik gelijk enkele vragen, namelijk:
- Ik heb laatst de achterbrug van mijn Nuda af gehaald (om tot de conclusie te komen dat de achterbrug van een F800R toch echt niet past) en zag tot mijn grote verbazing dat er aan de rechterzijde, waar de achterbrug op het frame scharniert, een zwarte plastic bus zit die er aan de linkerkant niet zit. Klopt dit? of moet ik de plaatselijke Nuda-boer snel een bezoekje brengen? meende wel flink wat speling te voelen wat verdween toen de schokdemper weer bevestigd was, lijkt me alsnog niet de bedoeling.
- Ik heb hier ook gelezen dat er meerdere mensen zijn met 'probleempjes' in het balhoofdlager. deze zijn bij mij ook erg ver heen (lees: verrot). valt dit onder garantie of mag ik zelf mijn portemonnee trekken?

Met naakte groeten,
Mr. Onderbroek

-hier staan alle onderdelen tekeningen:
Star Twin Nuda Parts: the online shop for Husqvarna Nuda OEM parts

-Je zegt dat je motor 2 jaar is, dus ik vrees dat hij fabrieksgarantie is...zelf betalen dus :P tenzij je dealer lief is. :9
 
En dan blijkt in ene dat Boxershort op MF – in MrOnderbroek – zowaar een (digitale) evenknie te hebben gevonden. Tweeledigheid troef. Want: in naam én motorfiets! Over (onderbroeken-)lol gesproken.

1. Beste Nudisten,

2. Na al 2 jaar in het bezit te zijn van een Nuda R…..

3. …..(momenteel in het bezit van een soort van halve nuda)…..

4. …..en hier regelmatig te hebben mee gelezen…..

5. …..vond ik het tijd om me hier ook maar eens met de laatste Nuda zaken te bemoeien.

6. …..Mr.Onderbroek is de naam,…..

7. …..en tja, die naam heb ik echt al een flinke tijd op dit forum.

8. Sorry heer Boxershort. 


Nu heb ik gelijk enkele vragen, namelijk:
9. - Ik heb laatst de achterbrug van mijn Nuda af gehaald (om tot de conclusie te komen dat de achterbrug van een F800R toch echt niet past)…..

10. …..en zag tot mijn grote verbazing dat er aan de rechterzijde, waar de achterbrug op het frame scharniert, een zwarte plastic bus zit die er aan de linkerkant niet zit. Klopt dit? of moet ik de plaatselijke Nuda-boer snel een bezoekje brengen? meende wel flink wat speling te voelen wat verdween toen de schokdemper weer bevestigd was, lijkt me alsnog niet de bedoeling.

11. Ik heb hier ook gelezen dat er meerdere mensen zijn met 'probleempjes' in het balhoofdlager. deze zijn bij mij ook erg ver heen (lees: verrot). valt dit onder garantie of mag ik zelf mijn portemonnee trekken?

12. Met naakte groeten, Mr. Onderbroek
1. Een goedenavond, daarzo in Bodegraven. :)

2. Kijk aan, de betere berichten….. *O*

3. …..alleen zijn we hier dan weer minder enthousiast over. -O-


4.
Boxershort over het fenomeen 12 13 in een dozijn:
…de 12 belangstellenden: driver, Heavys, keeskapstok, koekeroe, kowalski, Lascap, luckyducky, pandazz, pepe, robbert19702001, …Ron… en steks…..
Klaarblijkelijk dus tóch méér meelezers….. ;)



5. En hoé gezellig is dat! :Y
Heeft dan toch nog best wel lang geduurd? Posten van uw eerste berichtje hierzo? O-)

6. Aangenaam! :W

7. Ik ook. :P

8. What's in a name. De ene onderbroek Boxershort is de andere Onderbroek niet, zullen we maar zeggen. :X Excuses zijn daarom volstrekt niet nodig hoor, heer Onderbroek. ;)

9. En dus; tot zover het gedachtegoed dat "alle" onderdelen van een F800R naadloos op die van een Nuda 900(R) passen. :Z

10. Géén idee. Alle, door u, opgesomde ongemakken zijn (tot nu; zeg ik daarbij) mijn Nuda-deur voorbijgegaan (zowel bij de voormalige '13- als '14-Nuda). Persoonlijk zou ik er voor kiezen om "even" wat professionele hulplijnen in te schakelen. Zoals daar zijn:

Hulplijn 1.

Hulplijn 2.

Hulplijn 3.

Ongetwijfeld kunnen één van deze dealers u van juiste informatie voorzien. Maar goed. Indien de Nuda-fiets nieuw is aangeschaft, kunt u natuurlijk ook even klankborden met uw eigen dealer. Desalniettemin geef ik mijn mening graag voor betere (…..). :j

11. Waar u in punt 2 al melding van maakte; de Nuda is thans 2 jaar in bezit.
Nu wil het toeval (…..) dat u op deze bewuste fiets óók 2 jaar fabrieksgarantie heeft.
Inmiddels is het 2014. Er zou dus sprake kunnen zijn van een garantiegrensgeval. O-)

12. Nou dan. Succes met het fixen van uw Nuda en tot een volgende keer maar weer. :W
 
Laatst bewerkt:
nee, de 3 bouten op het zwarte kapje dat voor de accu zit losmaken en dan de accupolen zelf losmaken. dan kan je de accu er zo uit halen. wel krap, maar t past net.
 
Ja!
Voor het eerst everrr een nuda gespot hier in de achterhoek *O*

Ik zag m op de rotonde bij Hummelo-laag keppel

Iemand van hier?

TBW?


Hierbij een zeeeeeeeeeeeeeeer late reactie maar dat was ik Robert Snijkamp ;) Kan het me nog herinneren en ik zag aan het pak dat jij het was. Voor mij ook de eerste Nuda tijdens een eigen ritje wat ik tegen kwam. :D
 
hij zelf schreef..:


Boxershort over het fenomeen 12 13 in een dozijn:


…de 12 belangstellenden: driver, Heavys, keeskapstok, koekeroe, kowalski, Lascap, luckyducky, pandazz, pepe, robbert19702001, …Ron… en steks…..
... -O- ...


...definitie dertien in een dozijn : van onbetekenende, onbeduidende personen of zaken zegt men: zo gaan er wel dertien in een dozijn (dus in een twaalftal); men kan er dus nog wel één op toe krijgen, van zo weinig waarde zijn ze...


... '( '( ...
 
De hoffelijkheid in dit topic is een verademing!
Maar niet alleen op MF. Ook in het dagelijkse leven sta ik er zo in. Minachting, belediging(en) en/of schofferingen tegen één of meerdere personen en/of groepen. Het is eenvoudigweg niet mijn manier van communiceren en heb daar ook volstrekt geen behoefte aan.
Sla mijn afgelopen 717 geposte berichten er op na. U zult er geen vinden.

Desalniettemin zal ik trachten in de nabije toekomst mijn postings minder cryptisch
te omschrijven, om op die manier een babylonische spraakverwarring te voorkomen. :/
 
En zo schreef boxershort weer een tekst die het 2x lezen vereist om uberhaubt te begrijpen wat er nu weer staat :P

_O-

En de accu eruit halen valt idd wel mee maar geduld is een vereiste :X

En vergeet niet zoals mij de eerste keer de dubbele massakabel te bevestigen... O-)

Anders werkt alles!...
Behalve het starten _O-

En dan kan die er weer "ff" uit :P |(
 
Boxershort zit nu diep bedroefd op de bank...:

.....Toch wel een soort van jammer..... :/

Zeker gezien het feit dat bovenstaande (geknipte en geplakte) tekst door mij vanuit een oogpunt van ironie is geschreven (beschreven, omschreven, geef het een naam). "Zij" (waartoe ook u behoort) zorgen door hun bijdrage(n) dat er altijd wel iets van beweging in dit topic blijft zitten. En dát zorgt weer voor de nodige (inter-)actie. Vanwege mijn oprechte waardering naar hen, heb ik datgene daarom met een knipoog opgetekend.



[...]

Maar niet alleen op MF. Ook in het dagelijkse leven sta ik er zo in. Minachting, belediging(en) en/of schofferingen tegen één of meerdere personen en/of groepen. Het is eenvoudigweg niet mijn manier van communiceren en heb daar ook volstrekt geen behoefte aan.
Sla mijn afgelopen 717 geposte berichten er op na. U zult er geen vinden.

Desalniettemin zal ik trachten in de nabije toekomst mijn postings minder cryptisch
te omschrijven, om op die manier een babylonische spraakverwarring te voorkomen. :/
...nog even en ik ga van pure blijdschap een foto van de Triumph plaatsen... :+

...ik ben trouwens ook niet van het krenken, van het tegen gevoelige schenen schoppen, of van het onjuist bejegenen...

...want het is allemaal al zo triest in de wereld...
...blij dat ik nog enig vertier uit sommige topics haal...

...want als je 'zo' ergens aankomt (zie onderstaande foto...) dan weet je, zonder dat je echt goed hoeft te kunnen rekenen, dat 't deze week weer zwaar geld gaat kosten...



...en 'floep'..., weg was tie..., 66 kilometer later weer terug gevonden...; flink beschadigd... '(
%28zk%29%2011%20November%202014%20%28a%29%20rondje%20Kato%20%28a%29%20en%20het%20kapje%20verliezen-X2.jpg




...nou..., verder motorisch nix te melden... :/



...wel nog even netwerken hier ; want ...Ron... zoekt nog steeds een baan... B|
...en netwerken schijnt te werken heb ik vandaag begrepen...

...75 tot 80% van de vacatures worden ingevuld middels netwerken (heb ik ook vandaag begrepen)..., m.a.w., kom maar op... :Y
 
Laatst bewerkt:
Mijnheer Snijkamp constateerde onlangs…..

…..heer Onderbroek Boxershort toont zich 2 dagen weer hier en de 2 windstreken vullen de pagina's vanzelf :P …..
…. en ging er daarom – op deze regenachtige vrijdagavond in november – eens even lekker voor zitten.

En zo schreef boxershort weer een tekst die het 2x lezen vereist om uberhaubt te begrijpen wat er nu weer staat :P

'k Wilde even het één-en-ander toelichten en bedacht mijzelf: ;) "…..Kom….. Laat ik 'gewoon' een epistel :o proza :X stukkie schrijfuh :P vanuit mijn Point-of-View." :+ Niets meer, niets minder. :j
 
...Ron... ziet wéderom een gelegeheid het Nuda-topic een duw in de goede richting te geven.

1. ...nog even en ik ga van pure blijdschap een foto van de Triumph plaatsen... :+

2. ...ik ben trouwens ook niet van het krenken, van het tegen gevoelige schenen schoppen, of van het onjuist bejegenen...

3. …want het is allemaal al zo triest in de wereld...

4....blij dat ik nog enig vertier uit sommige topics haal...

5. ...want als je 'zo' ergens aankomt (zie onderstaande foto...) dan weet je, zonder dat je echt goed hoeft te kunnen rekenen, dat 't deze week weer zwaar geld gaat kosten...

...en 'floep'..., weg was tie..., 66 kilometer later weer terug gevonden...; flink beschadigd...  '( 
[afbeelding]

6. ...nou…, verder motorisch nix te melden...  :/ 

7. ...wel nog even netwerken hier ; want ...Ron... zoekt nog steeds een baan... B| 

8. ...en netwerken schijnt te werken heb ik vandaag begrepen...

9. ...75 tot 80% van de vacatures worden ingevuld middels netwerken (heb ik ook vandaag begrepen)..., m.a.w., kom maar op...  :Y
1. …..Alweer?..... -O- :+

2. Dat weet ik. Daarvoor kennen wij elkaar inmiddels lang genoeg.
Zodoende weet je wat je aan elkaar hebt. ;)

3. Vooralsnog zie ík nóg géén verbetering op korte termijn. :N

4. Laten we er daarom maar hier op MF het beste van maken. :)

5. Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? :?
Edit: even bijgelezen. Nou. Da's lekker dan. En nu? -O-

6. Idem. Nuda staat gepoetst-en-wel aan de druppelaar in de woonkamer. *D
't Wachten is op het mooie voorjaar van 2015. :]

7. Krijg ik ondertussen toch stellig de indruk dat u actief bezig bent uw carrièrekansen van nieuwe impulsen te voorzien. :+ Lees ik daar in de gauwigheid; 18x iets uit de R-Serie, 2x uit de K-Serie en 2x uit die van de F-Serie, die meerijden in de optocht. :P Feitelijk ontbreekt er alleen nog een BMW-vertegenwoordiger uit het C-segment. *D
'k Zou d'r bijna enthousiast van worden en mijzelf spontaan aanmelden. O-)

8. Zekers! :Y Laat in ieder geval zien dat u er bent. *D Maar minstens zo belangrijk; zorg ervoor dat u niet kopje onder gaat in de zee van werkzoekenden. Tracht uzelf, daar waar mogelijk, te onderscheiden t.o.v de rest. Tot zover het theoretisch gedeelte.....

9. .....schakelen we dan thans in één vloeiende beweging over naar de praktijk: dan blijkt helaas dat ik – en velen met mij – u helaas een positief antwoord schuldig moeten blijven. :/
 
Laatst bewerkt:
Goed. Genoeg gemauwd voor nu. On Topic!

Hoe dat nu beter te doen dan met een plaatje. Want, zoals vriendje boomhauer reeds eerder memoreerde: plaatjes zijn leuk! En als dat ook nog eens Husqvarna (Nuda)-gerelateerde afbeeldingen zijn, wordt het al helemaal snel een dolle boel. :Z

NitroWillem besprak met naam en toenaam.....

Late reactie naar aantal maanden maar idd, dat was ik met mn GPR systeem op mn Nuda. Almelooooo power sound hahaha
m50d218yuez.jpg

Ziehier: de Ghettoblaster van mijnheer Snijkamp. 8-)

Geluidsopnamen hiervan heb ik recentelijk nog live mogen ervaren. :]
In één woord samengevat? Wereldgeluid! :9~
 
Laatst bewerkt:
Boxershort duikt in de tragedie van kapjes en hotelkamers...:

5. Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? :?
Edit: even bijgelezen. Nou.
Da's lekker dan. En nu? -O-


7. Feitelijk ontbreekt er alleen nog een BMW-vertegenwoordiger uit het C-segment. *D
'k Zou d'r bijna enthousiast van worden en mijzelf spontaan aanmelden. O-)

5. blijkbaar het peperdure afdekkapje niet goed genoeg in 'de klik' geduwd... :/ Met andere woorden ; eiguh-schuld-dikke-bult !... B|

En nu ?

Nu zal op termijn de terug gevonden afdekkap hersteld en gespoten worden, en voor de aardigheid heb ik vandaag besloten dat het duo-zadel zal worden overgetrokken met kanariegroen vinyl.

Als in : dat heb niemand... ;)

Jullie op jullie Nudaas doen dan zo'n zadel met zo'n wit stukje aan den achterzijde, ik doe hetzelfde bij de Triple-doos, maar dan ipv wit, groen... ;)

...klik...


7. als U zich verdiept in het schematische kameroverzicht kunt U zien dat er nog 1 bed vrij is... :Y
 
Laatst bewerkt:
…Ron... denkt in oplossingen.

1. Jullie op jullie Nudaas doen dan zo'n zadel met zo'n wit stukje aan den achterzijde, ik doe hetzelfde bij de Triple-doos, maar dan ipv wit, groen... ;)
...klik...

2. als U zich verdiept in het schematische kameroverzicht kunt U zien dat er nog 1 bed vrij is... :Y
1. Kan inderdaad een keurige oplossing zijn. ;)

2. …..Weet je,…. eigenlijk lijkt me zoiets nog wel leuk ook. :Y
'k Zie ook dat GLK en wederhelft meegaan. :)

De makke – in mijn geval – is alleen,
dat ik niet zover vooruit kan plannen voor wat betreft vakantiedagen e.d. -O-

In het beste geval kan ik zoiets pas 1 à 2 maanden van te voren beslissen. Daar kun jij, als organisator van het geheel, niet op wachten. Noch de mensen die dat hotel runnen, zo is mijn vermoeden. :/
 
Laatst bewerkt:
Kachel warm stoken en 2500 watt lamp er op. Denkt ze spontaan weer dat het zomer is.
 
Boxershort lijkt een 2015 toertje eigenlijk best zitten...:

2. …..Weet je,…. eigenlijk lijkt me zoiets nog wel leuk ook. :Y

In het beste geval kan ik zoiets pas 1 à 2 maanden van te voren beslissen. Daar kun jij, als organisator van het geheel, niet op wachten.

Noch de mensen die dat hotel runnen, zo is mijn vermoeden. :/
...ja hoor..., daar kan ik wel op wachten... :Y

...want mijn geduld reikt ongeveer verder dan de afstand enkele reis naar komeet 67P/Churyumov-Gerasimenko... :/

...en ik weet ook zeker dat er reeds aangemelde mensheid afhaakt op het moment dat de datum van vertrek richting 2015 Sauerland nadert...

...want zo gaat dat altijd...
...1 persoon heeft zelfs al afgehaakt...

...en tegen de tijd dat er bij Huize Boxershort witte rook opstijgt, dan kan uw persoonlijke reisleider altijd een digitaal berichtje naar het desbetreffende hotel zenden aangaande de mogelijkheden van het vullen van nog een bed...

...'gewoon' tussen neus en lippen door het desbetreffende topic in de gaten houden, dan wel een persoonlijk berichtje sturen naar het vers geopende kantoor van reisburo R-reizen, of, of, of, of...


... :W ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan