Nog boel meer piccies in 'pics deel III'



Tweede span : Moto Guzzi V 50 III, (polizia uitvoering), met onbekend span, zelfs bij 3e wiel treffen kon niemand met zekerheid zeggen wat het was.




Dit was laatste ritje naar Hollriede Duitsland, ter hoogte van Staphorst uitlaatklep afgebroken met gevolg van dien.
Helaas toen combinatie weg moeten doen ivm geen financien voor reparatie ivm opgroeiende kinderen.

Vraag me nu af of iemand weet waar deze combinatie nu eventueel nog rondhangt.

greets wim
 
Sommigen zijn natuurlijk heel handig, maar toch lijkt het bakje me iets te complex voor een éénmalige zelfbouw.. (?)
 
Heeft er trouwens iemand ooit al eens een overzicht geprobeerd te maken van alle soorten en merken zijspannen?
Ik weet dat TingTing ooit bezig was met een overzicht van voor 1940 maar juist van de wat actuelere spannen komen er nogal eens vragen naar boven wat het zou kunnen zijn.
 
Heeft er trouwens iemand ooit al eens een overzicht geprobeerd te maken van alle soorten en merken zijspannen?
Ik weet dat TingTing ooit bezig was met een overzicht van voor 1940 maar juist van de wat actuelere spannen komen er nogal eens vragen naar boven wat het zou kunnen zijn.

Hier staan er redelijk wat, maar ook niet geheel compleet
zijspannend.nl - Zijspannieuws

EZS RX5 staat er bijvoorbeeld niet op, terwijl er toch (relatief) redelijk wat rond rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook al het idee dat het amerikaans moest zijn. Het zijspanwiel is typisch iets wat die amerikanen vaak gebruiken.

Die franse lijst met zijspanoverzicht: Panorama Side-Car

Toch staat die Florida van hierboven er toch ook niet op ..


En is het gebakje dat bovenaan staat bij EZS, niet eigenlijk een EML ?

Edit; best nog wel erg veel merken zijn er eigenlijk :o :o
 
Laatst bewerkt:
Leuk filmpie,


Het lijkt wel of die mannen lassen aan een motorframe! :X :X Dat zal toch niet??
Met dat lassen aan het frame zou die in Nederland nooit goedgekeurd worden :N
En een beetje veel remvermogen op het zijspanwiel... Zal trouwens wel een duur stukje Zwitserse presiezie zijn :Y
 
Met dat lassen aan het frame zou die in Nederland nooit goedgekeurd worden :N
En een beetje veel remvermogen op het zijspanwiel... Zal trouwens wel een duur stukje Zwitserse presiezie zijn :Y
Met nadruk op duur.
Rare jongens die Zwitsers. De langskoker waar geen belasting op komt maken ze 5x10. De dwarsverbinding maken de van vier 2x2 kokertjes.
En vervolgens aflakken in Milka bruin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan