tankdop suzuki

thijsschetters

MF veteraan
20 aug 2006
2.956
504
Huijbergen
Hoi allemaal,

Ik snap het even niet meer. Had voor mijn Suzuki gsx-r 750 srad uit 97 een tankdop besteld uit Amerika, lees China.
In het lijstjes waar hij op past staat gsx-r 750 van 1996 t/m 2003. Op het plaatje staat een tankdop met 3 boutjes in een driehoek.
Nu haal ik de tankdop van mijn motor, en zie ik dat de tankdop vast zit met 4 boutjes in een vierkant.
Even verder gekeken en bijna overal zie je tankdoppen voor Suzuki's met 3 boutjes. Is mijn tank nou anders dan alle anderen of wat is hier aan de hand? :p
Alvast een diclaimer mocht ik het mis hebben; ik kon niet wachten met mijn tankdop monteren dus was vanuit mijn werkplek even naar mijn motor gegaan om hem gauw te monteren. Kan dus zijn dat ik in de haast niet goed heb gekeken, maar kan het me bijna niet voorstellen.

Mvg Thijs
 
Ik geloof het wel dan ja. Maar zoals ik al zei; er staat in het lijstje met motoren waar hij op past o.a. de gsx-r 750 van '96 t/m '03. Dus mijn vraag is eigenlijk of zij nu compleet verkeerd zitten met de motoren waar hij op past, of dat er 2 versies zijn of iets dergelijks.
 
Heb ze een mail gestuurd, maar slechts voor de vorm.
Het gaat hier om the2wheels.com, ben ervan overtuigd dat zij het netjes op willen gaan lossen. Maar feit blijft dat het meest gunstige geval is dat ik hem terug op mag sturen op mijn kosten en ik mijn geld terugkrijg. Dit betekent dat ik iets wat ongeveer 25 euro kost aangetekend naar Amerika mag verzenden... Kan ik hem net zo goed hier in NL voor 15 euro verkopen. Het is dus meer nieuwsgierigheid of er meerdere typen tankdoppen voor gsx-r's zijn, en van me af schrijven dat ik baal. :p Ik ben niet in de veronderstelling dat ik iets met dit topic bereik. ;)

Mvg Thijs
 
Toch nog even een lovend woordje voor the2wheels.com. Ik had ze zonder verwachtingen een mail gestuurd. De mail die ik terugkrijg is een excuus voor het ongemak, en dat ze een vervangende op willen sturen aan me.

Hij moet uiteraard nog komen, maar tot nu toe lijkt het heel netjes afgehandeld te worden.

Mvg Thijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan