Vraag m.b.t. Suzuki gsx 650 f sportuitlaat (mivvGP)

moto123

Rookie
20 nov 2014
2
0
friesland
Hallo,

Ik heb sinds een aantal maanden een GSX 650 f met abs.
De motor komt uit 2010 en is dus zonder carburateur.

Nu wil ik graag een andere uitlaat er onder gooien, ik zag op marktplaats een mivv GP staan. Is het mogelijk deze op mijn motor te plaatsen zonder tune/Pc zonder al te veel schade aan te richten? (Ik weet dat de afstelling niet optimaal zal zijn) ook staat bij de advertentie op Mp dat de originele katalysator vervalt. Ik neem aan dat dit ook weer wat tegendruk wegneemt?

Hoop dat ik hier een antwoord kan vinden aangezien er op Google veel verschillende zijn!

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb sinds een aantal maanden een GSX 650 f met abs.
De motor komt uit 2010 en is dus zonder carburateur.

Nu wil ik graag een andere uitlaat er onder gooien, ik zag op marktplaats een mivv GP staan. Is het mogelijk deze op mijn motor te plaatsen zonder tune/Pc zonder al te veel schade aan te richten? (Ik weet dat de afstelling niet optimaal zal zijn) ook staat bij de advertentie op Mp dat de originele katalysator vervalt. Ik neem aan dat dit ook weer wat tegendruk wegneemt?

Hoop dat ik hier een antwoord kan vinden aangezien er op Google veel verschillende zijn!

Alvast bedankt

Ja
Ja,maar dat merk je niet denk ik.

en als je deze bedoelt :

http://link.marktplaats.nl/a1011430551

Die geven dit type op :
s.030.l2s

wat in deze prijslijst vermeld staat met CARB(ON) neem ik aan.

dan istie 309 :o

Overigens is het wel aan te raden om de motor af te laten stellen omdat nieuwe motoren al erg arm staan afgesteld vanwege milieu eisen, ook met een standaard uitlaat rijd dat fijner/soepeler als die is afgesteld op een vermogensbank.
 
Laatst bewerkt:
Ik begreep van Mr. Tovami, mr. Ruud Frederiks dat het alleen bij circuitbakken bovenin het toerental gebied wat kan schelen. Maar meten is weten. :Y

Zelf voor iemand een uitlaat vervangen bij een GSX650F (Streetfighter van Louis.de) 'oldskool' carburateurversie en zelfs daar geen verschil op de bank..



 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan