fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Als iemand in de op wil met een foto stuur maar pb met link

Zie boven :Y *O*


@Brian: motor is zeker veel tijd en liefde in gestoken en heel veel geld :X

Momenteel is er nog niets aan de vering gedaan , dat is de volgende stap.. Wil er een soort FZ8 SPR van maken 8-) Bedoeling is een Ohlins schokbreker + ohlins vorkveren icm olie , maar dat komt later ergens volgend seizoen :)
 
Eh voila voor de OP
2014-05-25%2Bmotorrit%2Belse%2BGroep%2BZeeland57bijsn.jpg


Vakantieoutfit
IMG_8535.JPG


IMG_8582.JPG


Nog veel meer vakantiekiekjes:
https://plus.google.com/photos/113595947077396544142/albums/6020320333041434817?banner=pwa

Ik heb m'n bj 2010 FZ8N eind april 2014 gekocht bij Termaat motoren met 7000 km op de teller. Nu ruim half jaar later de teller al op 20.000 km. Bij aankoop was motor al voorzien van een hele waslijst aan accessoires.
fz8n%2Btermaat.jpg


Ik heb er daarna allleen nog Barracuda radiatorcovers opgezet
baracuda%2Bzijkappen%2B03.JPG


Vandaag de FZ8N weggebracht voor de 20.000 km beurt. Dan wordt meteen de koppelinghuismodificatie uitgevoerd (hopelijk is dan het gekraak bij het in de 1e versnelling zetten weg)
 
Door een opmerking in het fazer topic ook hier present
Is hier zo te lezen wel een stuk stiller maar daar kan aan gewerkt worden.
Mocht er een foto in de ops geplaatst kunnen worden?
Bij deze
full
 
Laatst bewerkt:
Mijn FZ8 geeft ook een klak geluid bij in de eerste versnelling te zetten


Eh voila voor de OP
[afbeelding]

Vakantieoutfit
[afbeelding]

[afbeelding]

Nog veel meer vakantiekiekjes:
https://plus.google.com/photos/113595947077396544142/albums/6020320333041434817?banner=pwa

Ik heb m'n bj 2010 FZ8N eind april 2014 gekocht bij Termaat motoren met 7000 km op de teller. Nu ruim half jaar later de teller al op 20.000 km. Bij aankoop was motor al voorzien van een hele waslijst aan accessoires.
[afbeelding]

Ik heb er daarna allleen nog Barracuda radiatorcovers opgezet
[afbeelding]

Vandaag de FZ8N weggebracht voor de 20.000 km beurt. Dan wordt meteen de koppelinghuismodificatie uitgevoerd (hopelijk is dan het gekraak bij het in de 1e versnelling zetten weg)
 
Dat klak geluid is volgens mijn echt een Yamaha kwaal als je van neutraal in eerste versnelling zet had hiervoor een xt660x die deed dat ook, volgensmijn kan het geen kwaad
 
Door een opmerking in het fazer topic ook hier present
Is hier zo te lezen wel een stuk stiller maar daar kan aan gewerkt worden.
Mocht er een foto in de ops geplaatst kunnen worden?
Bij deze[afbeelding]

Welkom !
Hoe meer hoe gezelliger kunnen misschien van voorjaar wel keer een rit organiseren met alles fz1 en fz8 })
 
Dat klak geluid is volgens mijn echt een Yamaha kwaal als je van neutraal in eerste versnelling zet had hiervoor een xt660x die deed dat ook, volgensmijn kan het geen kwaad

Was bij mij geen klakken maar kraken. Toen ik m'n FZ8N gekocht had viel me dat meteen op en daarom e.e.a. opgezocht op internet. Ook vond ik het terugschakelen voor hairpins in de bergen stroef gaan. Bleek dus een modificatie van het koppelingshuis voor te zijn maar ja ik had m'n fz8 van bj2010 2e-hands gekocht. Echter wel met 2 jaar garantie *D
Onder coulance is deze modificatie nu in combinatie met de 20.000 km beurt uitgevoerd. Ik merk nu meteen het verschil: nu een klak bij inschakelen 1e versnelling bij koude motor i.p.v. gekraak.
Verder ook veel soepeler terugschakelen bij lage snelheid.
 
Was bij mij geen klakken maar kraken. Toen ik m'n FZ8N gekocht had viel me dat meteen op en daarom e.e.a. opgezocht op internet. Ook vond ik het terugschakelen voor hairpins in de bergen stroef gaan. Bleek dus een modificatie van het koppelingshuis voor te zijn maar ja ik had m'n fz8 van bj2010 2e-hands gekocht. Echter wel met 2 jaar garantie *D
Onder coulance is deze modificatie nu in combinatie met de 20.000 km beurt uitgevoerd. Ik merk nu meteen het verschil: nu een klak bij inschakelen 1e versnelling bij koude motor i.p.v. gekraak.
Verder ook veel soepeler terugschakelen bij lage snelheid.

Dat lijkt me ook niet goed inderdaad dacht dat je die klak bedoelde lijkt me fz1 geen last van te hebben maar hebben ze bij de fz1 daar wat aan veranderd dan tov de fz1 dacht zal wel zelfde in elkaar zitten
 
Ik weet een manier om van die 'klak' af te zijn ;)

- motor op contact
- schakelen naar z'n 1
- koppeling in
- motor starten
- koppeling op laten komen

Geen klak ... Direct feest :+
 
Heeft er iemand een idee waar ik een mooie radiator cover kan kopen vind dat standaard plastic plaatje voor me radiator niet zo mooi
 
Ik weet een manier om van die 'klak' af te zijn ;)

- motor op contact
- schakelen naar z'n 1
- koppeling in
- motor starten
- koppeling op laten komen

Geen klak ... Direct feest :+


_O-

Ik heb een andere manier geprobeerd. Werkt heel goed kan ik je zeggen ;)
 
Jup! Zekers... Niet dat ik er wat op tegen heb maar motorscooters zijn niet mijn 'cup of tea'..

Naked bikes en supersport .. das pas mooi :Y

Dat is ook mooi. Maar na een tijdje wil je weer eens wat anders. Enne op mijn leeftijd ga je ook voor comfort *D De volgende stap is een beemer O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan