KTM 690 sm prestige |valt constant uit|

xyvesz

Rookie
20 nov 2014
6
0
Dag mensen,

Ik heb mij zojuist aangemeld op deze website omdat ik met een vraag zit en zelf graag duidelijkheid zou willen.


1 maand geleden heb ik een nieuwe KTM prestige 690 sm gekocht.

Wat een ding, ik ben verliefd and waiting for
Summer!

Ik ging net even een stukje rijden maar het opstarten ging nogal moeizaam. Was er in totaal wel 30 min mee bezig om de motor aan te houden maar zodra ik gas geef en weg wil rijden valt de motor uit.. Lijkt mij dat de motor gwn niet warm genoeg is. Het lijkt mij alleen dat 30 min opwarmen wel genoeg zou zijn maar toch bleef de motor
Uitvallen.

Uiteindelijk rijd ie perfect en heb ik nergens last van. Het lijkt alleen zo
Lang.. Voordat ik weg kon rijden en zonder probleemen mijn weg kon vervolgen.

Met de motor naar mijn werk gaat nu dus niet werken want dan ben ik met de auto nog sneller...://

Kunnen het ook andere mankementen zijn of ligt het echt aan dat de motor gewoon eventjes de tijd neemt om warm te worden.

Als iemand mij wat meer kan vertellen dan hoor ik het graag!!

Tnx!
 
Ja idd daar heb je helemaal gelijk in. Het is meer dat ik het NU wil weten :p maar snap dat de oorzaak van alles kan zijn.

Het is dus niet de bedoeling dat de motor zo lang moet opwarmen. Good to know😉 😜

Iig bedankt voor je reactie martell!!

Als ik morgen langs ben geweest zet ik wel even een update op MF.

Cheers
 
Kerel dat je het wilt weten is begrijpelijk.
Maar zoals gezegd is, niet aanzitten maar wegbrengen of laten ophalen..
Het is niet jouw probleem, dat probleem mag je door naar de zaak schuiven waar hij is geleverd.
Ook niet moeilijk doen met lopen of duwen naar die zaak, rijd hij niet, bellen en op laten halen.

Opwarmen is onzin, het is geen stoomfiets.
 
Hey banditmax,

De motor komt uit 2007 en heeft +/- 14.000 erop zitten.

Starten en hij loopt prima en valt niet uit. Zodra ik weg rij(rustig) valt de motor uit.
 
Hey ruudje01 morgen ga ik idd langs de dealer.

Er zit 3 maanden garantie op dus ik zit nog goed:)

Haha jaja het is geen stoomfiets idd, ik bedacht zelf gwn een verklaring maar daarom ben ik ook naar dit forum gegaan;)

Bedankt voor de reacties
 
Terug
Bovenaan Onderaan