wie wil alu plaatje maken?

thijsschetters

MF veteraan
20 aug 2006
2.956
504
Huijbergen
Ik wil voor mijn motor een tellerophanging maken. Het moet dus redelijk stevig zijn, er mag weinig beweging in zitten. Daarom zal het denk ik een 3of 4 mm dik aluminium moeten zijn. De gaten voor de rubbers en de doorvoer voor de kabel wil ik er zelf in maken, en ik wil hem ook zelf verder op maat maken. Het punt is met name dat ik geen beschikking heb over een zetbank die zulk dik materiaal kan vouwen. Daarnaast denk ik dat er een aantal vouwen in zitten die te kort op elkaar zitten om te zetten, en dat er dus gelast zal moeten worden.
De vraag is dus, wie wil het volgende voor mij maken en opsturen, uiteraard tegen betaling. Het moet 3 of 4 mm dik worden, en het plaatje moet 20 cm breed worden. Dit is het zij-aanzicht:

lZwFVwWSdRcuQ1pjSIekftX_tNe8HdaFVMvrCxZgLQ=w402-h207-p-no


Alvast bedankt voor de hulp!

Mvg Thijs Schetters
 
Laatst bewerkt:
Rvs wil ook wel scheuren. :Y

Kan ik wel voor je maken,heb hier wel 3mm alu liggen.Heb wel een zetbank maar die pakt niet 3mm ben ik bang,dus zal moeten lassen.U zegt het maar. :+
 
Hoi Thijs.
Dat kan ik wel voor je maken zonder te lassen. Laat maar weten of je alum. of rvs zou willen.

Zie dat Jerryt en Roughnekk me voor zijn en ik laat de eer aan hen. Indien er toch onverhoopt probleempjes zijn kan je me nog altijd een pb sturen. Je projektje gaat dus al zeker lukken Thijs. :W
 
Laatst bewerkt:
kijk, dat is nog eens een hoop aanbod! Heb in eerste instantie een PB naar roughneckk gestuurd, omdat hij het aan een stuk kan zetten. Ik ben nu al blij met de gedachte dat het goed komt. Uiteraard wordt het de teller in rubbers in de plaat gemonteerd. RVS wil ik minder graag omdat alu beter bij de motor past, en makkelijker zelf te bewerken is achteraf. Dan bedoel ik dat het makkelijker slijpt, vijlt, en boort. Alvast bedankt voor het helpen en meedenken iedereen!

Mvg Thijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan