uitlaat verbuigen

rikkie cbr

Die hard MF'er
2 feb 2013
679
185
Van het weekend geprobeerd mijn originele uitlaat te monteren, zaten andere op maar de ori uitlaten zaten erbij toen ik hem kocht.
Echter de linkerpijp zit bij de aansluiting een knikje in. Ook geen ramp echter nu haal ik het voorste ophangpunt niet.
Even geprobeerd om een beetje bij te buigen maar helaas te weinig spinazie gegeten.
Vraag is of dit zal lukken om te buigen na verhitten of toch te laten doen?
Adresje in de buurt van alphen aan den rijn zou ook prettig zijn.
Alvast bedankt,
Erik
Oh ja het is maar een klein stukje, scheel t ongeveer een centimeter bij voorste ophangpunt als hij op depijp naar voren zit en op het achterste ophangpunt.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor motor? Als ik naar je andere posten kijk een Firestorm? Plaats anders eens een paar foto's van het probleem, het is best ongebruikelijk als de originele dempers niet meer terug willen.
 
Ja is een firestorm, zal van de week ff een foto maken.
Roodgloeiend maken gaat denk ik niet lukken met mijn zippo.
Denk dat ik maar gewoon met de andere uitlaten blijf rijden, zijn alleen niet ce gekeurd dus wordt pas een probleem voor het voorjaar als ik naar duitsland wil.
 
Ja is een firestorm, zal van de week ff een foto maken.
Roodgloeiend maken gaat denk ik niet lukken met mijn zippo.
Denk dat ik maar gewoon met de andere uitlaten blijf rijden, zijn alleen niet ce gekeurd dus wordt pas een probleem voor het voorjaar als ik naar duitsland wil.
Verwar CE niet met e-keur.
 
Nee zitten er niet op, originele uitlaten en de ander zijn/horen exact dezelfde pijp te hebben, bij de originele zit er echter een knikje waar de pijp de bocht maakt zodat de aansluitopening te ver naar achter komt.
Moeilijk te omschrijven zo ga morgen of overmorgen even een foto maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan