kawasaki zxr400 kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Golf1TD

Rookie
27 nov 2014
4
0
Hallo,

Ik ben Rune Hulsebosch en hier nieuw op het forum, ik ben bezig met mijn motorrijbewijs en heb volgende week avd examen.

Nou is de vraag die ik heb een technische vraag wat betreft het kopen van een kawasaki zxr400.

De motorfiets in kwestie is een met 27000 kilometer.
Ik zou graag weten wat de aandachtspunten zijn en wat ik de komende kilometers kan verwachten aan kosten.

hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen.

Mvg,
Rune Hulsebosch
 
Kerel neem iemand mee die verstand heeft van motorfietsen. Je hebt zelf nog geen rijbewijs en kunt dus niets testen. 27000km is niet zo veel, maar je weet nooit he?
Vraag dus gewoon iemand mee, die het zo door heeft wat voor machine jij wil kopen. Dat scheelt n hoop evt gelazer... Je zal niet de eerste zijn die eigenlijk een mooi glimmend prul koopt.
En voor het zelfde geld heb je wel n prima bike voor vele km's...
 
Het testen is het probleem niet, technisch is geen probleem ben zelf automonteur. Doelde meer op of dit type motoren vaste kwaaltjes hebben.

Mvg,
Rune Hulsebosch
 
Heb zelf jarenlang een zxr 400 gehad.Geen problemen mee gehad.Wel voor aankoop diversen gezien.
Waaronder 1 met gehorige kleppen/nokkenas ketting. Kijk voor een model vanaf '99 toen is zijn de laatste modificaties doorgevoerd. Remmerij voor is van een zxr 750 dus dat zit wel goed. Verder de gebruikelijke dingen nalopen.
 
nokkenas pitting
Slepers die vroegtijdig verslijten
Nokkenaskettingspanners, zijn heel spannend van die dingetjes.
Scheurende frame,s onder het balhoofd op de las, ( komt alleen voor als je met 200 km/u de grindbak induikt ).
Koppakkingen gaan regelmatig lek.
Maar het is eigenlijk echt een prima motor en voor een 400cc erg snel
 
Gewoon zijn normale onderhoud op tijd en rustig warmrijden heb ik er 15000 km zonder problemen mee gereden. Wel met een aangepaste luchtbox en dynokitje.
Prima stuurfiets om mee te beginnen.
Vanaf 99 is dus ook een mod. Geweest mbt nokkenasspanner.
Geen last gehad van lekke koppakking.
 
Kijk jongens hier heb ik wat aan!
De username is i.v.m met mijn uitgelopen hobby met het restaureren van golfjes 1 ;p

Poging tot uploaden van foto:
full
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de hulp jongens, ik zou vandaag heen gaan om te kijken maar het bedrijf waar ik mee mailde zeiden ineens dat de zxr al verkocht was 2 week geleden. Ze dachten dat ik het over een zzr had.

Dus jammer maar helaas. Ik heb wel wat aan de aandachtspunten gehad! Die zal ik meenemen naar de volgende bezichtiging.

Deze mag dicht.
 
Bedankt voor de hulp jongens, ik zou vandaag heen gaan om te kijken maar het bedrijf waar ik mee mailde zeiden ineens dat de zxr al verkocht was 2 week geleden. Ze dachten dat ik het over een zzr had.

Dus jammer maar helaas. Ik heb wel wat aan de aandachtspunten gehad! Die zal ik meenemen naar de volgende bezichtiging.

Deze mag dicht.



Bijna had ik je MP aangeraden, maar ik wist niet dat die gekke dingen zo duur zijn.

:o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan