Voedingskabel Garmin Zumo 210

CBHolic

MF'er
21 nov 2014
42
0
Hallo,

Aangezien mijn oude motor al even de deur uit is met de originele voedingskabel van mijn Garmin Zumo 210 ben ik op zoek naar een nieuwe.

Aangezien ze de Garmin Zumo 210 niet meer maken kan ik ook geen voedingskabel meer vinden die ik op mijn batterij van de moto kan aansluiten.

Ik heb hiervoor al 2 keer naar de klantendienst van Garmin gebeld maar zij weten het ook niet en gingen het laten onderzoeken door Garmin in Rusland. :/

De originele voedingskabel lijkt volgens mij zo goed als op deze.

Nu staat er enkel bij compatibele toestellen:

zūmo® 340LM
zūmo® 350LM
zūmo® 390LM, Europa



Wie kan mij verder helpen? Kan ik deze ook gebruiken voor mijn Zumo 210

Zoals je ziet is er op die aansluiting zo'n siliconen afdekdopje omdat die kabel altijd op de moto blijft. Dit was bij mijn vorige ook.
 
De Garmin Zumo 3XX serie heeft een mini-USB aansluiting dus als jou Garmin Zumo 210 ook een mini-USB aansluiting heeft zou hij moeten passen. ;)

Zumo 3XX serie heeft naast de usb aansluiting een aansluiting voor op de houder.
is met 2 contacten, dit is ook de kabel die TS in de link toont.
voeden via de USB heeft het nadeel dat deze niet (water)dicht is.

via ebay zie ik veel kabels voor de 210 aangeboden :)
NAVI KFZ LADEGERÄT LADEKABEL 2A FÜR Garmin Zumo 210 CE Navigationssystem Navigat | eBay
 
Ik heb wel ééntje nodig met zo'n 90° bocht omdat het anders de GPS niet in mijn houder kan.

20z5ox0.jpg


Hier zie je welke aansluiting dit is, zoiets als het fototoestel.
Dit is mini usb?

6pahpu.jpg
 
Zo'n USB stekker met haakse bocht kon ik ook niet vinden. Bij de lokale elektronicazaak wel gevraagd en hun antwoord was meteen "voor een Garmin zeker, die hebben we helaas niet maar die vraag krijgen we elke week". Toen maar een hoekje uit de houder gezaagd. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan