MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maareh, ik weet niet hoor, maar het hele jaar stond in ieder geval mijn facebook timeline vol met gezanik over dat er in Nederland geen aandacht is voor motorsport (nee ik zat ff niet op MF, maar kan me voorstellen dat mensen hier er ook zo over dachten) en nou ziet het er naar uit dat er wel wat wordt uitgezonden en is het nog niet goed... -O-

Ja, het zal vast vol zitten met reclames, en ja, als het echt ruk is ga ik ook weer een abo op MotoGP aanschaffen, maar is het een idee om het eerst even af te wachten voor we het afschieten, en tot die tijd gewoon blij te zijn dat er weer ietsje meer aandacht voor is hier in NL...?
:^

mijn punt precies
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

Maareh, ik weet niet hoor, maar het hele jaar stond in ieder geval mijn facebook timeline vol met gezanik over dat er in Nederland geen aandacht is voor motorsport (nee ik zat ff niet op MF, maar kan me voorstellen dat mensen hier er ook zo over dachten) en nou ziet het er naar uit dat er wel wat wordt uitgezonden en is het nog niet goed... -O-

Ja, het zal vast vol zitten met reclames, en ja, als het echt ruk is ga ik ook weer een abo op MotoGP aanschaffen, maar is het een idee om het eerst even af te wachten voor we het afschieten, en tot die tijd gewoon blij te zijn dat er weer ietsje meer aandacht voor is hier in NL...?
Is het niet fantastisch dat de Nederlandse motorsportliefhebbers nu kunnen kiezen tussen gratis MotoGP en WSBK met reclame, of zonder reclame tegen betaling. *O* *O* *O*
De motorsport is straks weer bereikbaar voor 99% van de Nederlanders :Y
 
Is het niet fantastisch dat de Nederlandse motorsportliefhebbers nu kunnen kiezen tussen gratis MotoGP en WSBK met reclame, of zonder reclame tegen betaling. *O* *O* *O*
De motorsport is straks weer bereikbaar voor 99% van de Nederlanders :Y
Gratis?
 
Eh.. Eurosport iig, Eurosport2 niet idd :$

Ga er een beetje vanuit dat de wedstrijden op Eurosport worden uitgezonden, gebeurde meestal tenminste.
De gewone Eurosport is ook iets waar we voor betalen ,tv abbotje he ;)

Maare we kunnen het opnieuw bekijken op Eurosport de komende jaren.
 
Laatst bewerkt:
Eurosport 2 moet je toch hebbem volgend jaar ivm Michael vd Mark *O*
 
Eerste 5 GP's op Eurosport 1, dat is mooi, en dan? Hopen dat het zo blijft maar ik zie het gebeuren dat het verhuisd naar Eurosport 2 en omdat je het toch wil blijven volgen neem je een uitgebreider abonnement.. :/
 
Is er al bekend of het op eurosport 1 of 2 zal zijn? Anders moeten we het abonnement van UPC weer aanpassen. Dan is het bijna net zo duur als bij Sport1 maar dan met recalmes. Laten we hopen op eurosport 1.

Edit: beter lezen Stekman :)
 
Laatst bewerkt:
De gene die het programma gaat doen heeft in Valencia tegen een kennis van mij gezegd dat ze alles gaan uitzenden. ;)

Maar ik blijf toch m´n abbo houden van Motogp.com :Y
Zit daar ook aan te denken.
Commentaar is dat nederland's of Engels ?
Versta het allebei niet .
Dus maakt eigenlijk niet uit :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan