Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
De blade is vandaag ook aan zn winterslaap begonnen, hopelijk niet voor lang. Begin van de week nog ff een sprintje getrokken, was benieuwd naar de 0-200 tijd:
Valt niet tegen voor een motor uit 2004 :P
 
Dag mannen,

Ik heb een vraag waar jullie mij wel mee kunnen helpen.
Zit er veel verschil in de cbr1000rr 2004 model en het 2006 model kwa prestaties? ( soepel rijgedrag, sturen, evt verbeteringen?)

Ik wil graag een van de twee modellen gaan kopen alleen ik weet nog niet goed welk model ik zal nemen.

Bedankt voor eventuele reacties!
 
Dag mannen,

Ik heb een vraag waar jullie mij wel mee kunnen helpen.
Zit er veel verschil in de cbr1000rr 2004 model en het 2006 model kwa prestaties? ( soepel rijgedrag, sturen, evt verbeteringen?)

Ik wil graag een van de twee modellen gaan kopen alleen ik weet nog niet goed welk model ik zal nemen.

Bedankt voor eventuele reacties!
Mocht je budget het toelaten, ga voor de '06. Beter sturen en soepelere afgifte.
 
Dag mannen,

Ik heb een vraag waar jullie mij wel mee kunnen helpen.
Zit er veel verschil in de cbr1000rr 2004 model en het 2006 model kwa prestaties? ( soepel rijgedrag, sturen, evt verbeteringen?)

Ik wil graag een van de twee modellen gaan kopen alleen ik weet nog niet goed welk model ik zal nemen.

Bedankt voor eventuele reacties!

Qua stuurgedrag is het absoluut te merken vind ik. Ik sluit me ook aan bij Rummer, mocht je het budget hebben gewoon voor 06 of 07 gaan.
 
Maaaarrrr bij de 08 moet je opletten want ........ :X :X :X








8-)
 
Laatst bewerkt:
Sommigen eerste modellen uit die periode zuipen nogal veel olie. Verder is het handig om de framenummer te laten checken bij een erkend Honda dealer want wederom sommigen uit die periode komen voor een gratis terugroepactie om de koppeling te vervangen.


Of om te checken of ie een recall heeft gehad voor het olieverbruik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan