Bol d'Or liefhebbers show your bike VII

:] nu de mijne :}

 
Forum gevonden??, dacht dat er een strenge sellektie was :? maar ok
full



deze brommert dus ( ex Bol Dor rijder )
 
Laatst bewerkt:
Een van mijn vele ex-bollen staat al met foto op de eerste pagina, en ik lees ook weer mee.....
Ivm ruimtegebruik voorlopig geen bolletje meer voor mij. Maar er komt er vast wel weer een keer een.
 
Als er bij mij weer een komt is het een 1100r of een Cbx. :)

Ohhh, een Cbx :9 dat zou ik ook nog wel willen. Alleen ik ben er nog geen betaalbare tegen gekomen . . . Tenminste, een exemplaar dat nog tegen een redelijke kost in ere kan hersteld worden. Ik hoop nog steeds op een unieke "schuurvondst".
 
Ik heb een Bol dor 750 gehad. Bouwjaar 1981 in blauw. Kenteken MB 38 ZS Heeft iemand de motor hier in bezit ?
 
Volgens de gegevens van RDW heeft deze Bol al 20 jaar dezelfde eigenaar en is deze niet verzekerd. Dus grote kans dat hij al lang stilstaat.
In het volgende pdf van RDW staat hoe je de gegevens van de huidige eigenaar kunt opvragen, maar wanneer deze zich niet bekend wil maken, zal je die gegevens niet krijgen.

404 | RDW
 
Theo, kzie dat je de sealings gaat vervangen en met perslucht de kleppen op de plaats wil houden.
die aansluiting gaat je in de weg zitten, ik doe het zelf met lange lont .Steek die door bougiegat in de cilinder en druk hiermee de kleppen vast met je zuiger. Heb je meer ruimte om te vervangen.

bedoel maar.,
 
Theo, kzie dat je de sealings gaat vervangen en met perslucht de kleppen op de plaats wil houden.
die aansluiting gaat je in de weg zitten, ik doe het zelf met lange lont .Steek die door bougiegat in de cilinder en druk hiermee de kleppen vast met je zuiger. Heb je meer ruimte om te vervangen.

bedoel maar.,

Dat van een touwtje of lont heb ik wel meer gelezen, bedankt voor het meedenken .
Ik had er nog niet aan gedacht , dat het in de weg zou zitten morgen even kijken.
misschien een "knietje" op het eind, ik ga kijken :}
 
Vanmiddag compressie gemeten "steenkoud"blok. 2cil 6.7 atm en 2cil 7.4 atm ik dacht wel aardig,
M'n hulpstukje (perslucht aansluiting) , zit niet in de weg maar ik ga wel een haakse koppeling maken voor m'n luchtslang. Want die zit wel in de weg. _O-
 
Nou je toch bezig bent hiermee meet nog eens compressie met een klein beetje olie op de zuiger, als je daar progressie mee boekt weet je wat verlies langs de zuiger hebt.
Maar het zijn wel heel mooie waardes wat je he
bt gemeten met een koud blok.

grtzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan