Custom uitlaten

punishernl

Rookie
2 dec 2014
1
0
rotterdam
hallo ik heb een yzf 750 r en heb twee uitlaten erop zitten, nou zitten deze hoger dan de normale uitlaat en vroeg mij af wat een redelijke oplossing zou zijn zonder allerlei werkstukken te gaan vervaardigen of dat iemand hiermee ervaring heeft.
ps ik heb al een soort van beugel gemaakt die ik ervoor zou kunnen gebruiken maar weet nog niet of deze past.

wat ik ook gelijk vraag is of ik ergens ovalen uitlaatklemmen met het montage punt aan de "zijkant" van de uilaat zit.
 
hallo ik heb een yzf 750 r en heb twee uitlaten erop zitten, nou zitten deze hoger dan de normale uitlaat en vroeg mij af wat een redelijke oplossing zou zijn zonder allerlei werkstukken te gaan vervaardigen of dat iemand hiermee ervaring heeft.
ps ik heb al een soort van beugel gemaakt die ik ervoor zou kunnen gebruiken maar weet nog niet of deze past.

wat ik ook gelijk vraag is of ik ergens ovalen uitlaatklemmen met het montage punt aan de "zijkant" van de uilaat zit.
Ik zou het zo laten.

Ze zitten er immers al op.
 
Ik regel dat soort dingen meestal hier mee:

2ffb51cbe7a8d7d85e5dac39782deca8_zpsa4ca99f3.jpg


Scheelt weer lassen.
 
hallo ik heb een yzf 750 r en heb twee uitlaten erop zitten, nou zitten deze hoger dan de normale uitlaat en vroeg mij af wat een redelijke oplossing zou zijn .................

Oplossing voor wat????? :? :? :?

zonder allerlei werkstukken te gaan vervaardigen of dat iemand hiermee ervaring heeft...........

Ervaring met wat????? :? :? :?


ps ik heb al een soort van beugel gemaakt die ik ervoor..........


Voor wat????? :? :? :?

zou kunnen gebruiken maar weet nog niet of deze past.

.

Wat wil je nu eigenlijk weten :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan