Jack Miller

Inderdaad het is een apart menneke. Echter op de baan is het een ander verhaal. Vechten kan en durft ie. Met alle respect voor Pedrosa ..hij gaat snoeihard rond maar echt het gevecht aangaan ho maar. En wat te denken van MM? Die heeft in de Moto2 ook heel wat idiote acties geplaatst. Alle " MotoGP kenners" Nu 2 voudig wereldkampioen. Hij wordt door HRC op handen gedragen. Ben echt eens benieuwd of Miller net zo is op een echte motor waar een bult vermogen in zit.
 
Ik ben heel benieuwd wat Jack Miller nu echt kan. Na een dag mag je er zeker nog geen conclusies aan verbinden, na een volledig jaar misschien nog niet eens. Is het te vroeg voor hem? Is de overstap te groot? We zullen zien. Waar ik bang voor ben bij Jack Miller is dat hij een contract kreeg aangeboden dat hij niet kon afslaan: een driejarig HRC contract met de mogelijkheid (de hoop?) om Dani Pedrosa te vervangen. Maar ongetwijfeld alleen als de prestaties er naar zijn in 2015 en '16 om dat af te dwingen. Zo niet, dan zie ik in 2017 eigenlijk wel het team waar HRC baas Nakamoto eerder vandaag al over sprak: Marquez en Marquez in het Repsol Honda Team, en dan blijft er voor Miller niets anders over dan een ander team (ik kan me niet voorstellen dat HRC nog eens drie motoren zal inzetten)...

De komende jaren zullen voor hem zeker interessant worden, en leuk voor ons.
 
_O-
Jack Miller: MotoGP 'like sex with pants on!'

Een opgewonden Miller en niet anders dan positieve opmerkingen :)

PA1625984.0008.jpg
 
"Really I'm not so far away. I'm doing better than I expected so this is a bonus. We haven't touched the traction control since I hopped on the bike nor the wheelie control. I was asking Honda to put the wheelie control on but they said, 'No, you've got to keep learning son. You've got a long way to go before you're allowed any of the help-outs.'

Als ik het goed begrijp staat traction control en wheelie control uit.... 2.7 van MM... 0.2 achter Laverty. Netjes
 
Laatst bewerkt:
"Really I'm not so far away. I'm doing better than I expected so this is a bonus. We haven't touched the traction control since I hopped on the bike nor the wheelie control. I was asking Honda to put the wheelie control on but they said, 'No, you've got to keep learning son. You've got a long way to go before you're allowed any of the help-outs.'

Als ik het goed begrijp staat traction control en wheelie control uit.... 2.7 van MM... 0.2 achter Laverty. Netjes


Klopt, in alle verslagen wordt gezegd dat hij zonder elektronische hulpmiddelen rijdt. Idd erg netjes vond ik! :}
 
Ik las dat het vaak met rookies gebeurd. Vinales reed iig de eerste dag ook zonder elektronische hulpmiddelen.
Maverick Viñales 'The power is amazing!'
Viñales revealed that he spent the day riding without electronic aides – bar wheelie control – in a bid to get to grips with the increased power of the Suzuki. When it came to adapting to Bridgestone's grippy front tyre the Spaniard felt comfortable.
 
Miller is volgens mij ook de enige die ik geslaagde staande wheelies zie maken op een moto3 bike.
Die jongen is nergens bang voor en heeft heel wat in zijn mars volgens mij
 
Miller is volgens mij ook de enige die ik geslaagde staande wheelies zie maken op een moto3 bike.
Die jongen is nergens bang voor en heeft heel wat in zijn mars volgens mij


:Y
Ik ben t afgelopen seizoen ook echt wel fan van m geworden.
Gewoon gaan en knallen met ding.
Oke, toegegeven.... Hij kan best wel zeiken af en toe!

maar dat doe ik ook wel es!:P
 
ben pas de laatste races fan van hem geworden

hou wel van coureurs die met het mes tussen de tanden racen
 
Ik mag hem niet.

Nog een graadje erger dan Stones :r
Laatste race wachtte hij iemand op om vervolgens zijn middelvinger op te steken.
De arrogante eikel moet nog leren om zelfreflectie toe te passen.
Vast en zeker ook een trailer trash achtergrond, te stom om een mediatraining te begrijpen.
 
Nog een graadje erger dan Stones :r
Laatste race wachtte hij iemand op om vervolgens zijn middelvinger op te steken.
De arrogante eikel moet nog leren om zelfreflectie toe te passen.
Vast en zeker ook een trailer trash achtergrond, te stom om een mediatraining te begrijpen.

Een jaar of 18, en ongetwijfeld geen 'normale' opleiding gehad. Zelfs de kinderen die we wel leerplichtig en al naar school sturen, snappen in de meeste gevallen zelfreflectie en mediatraining nog lang niet op hun 18e.

Dat we dit vragen van de geroutineerde jongens in de koningsklasse, daar kan ik mee leven. Hetzelfde vragen van iemand die net z'n eerste seizoen in de spotlight heeft gehad, is niet helemaal fair. Die lagere klassen zijn er niet voor niets: dat is waar ze het vak nog steeds gewoon aan het leren zijn. De plek waar ze vooral ook leren wat het is om in wereldkampioenschappen te rijden, want goed racen kunnen ze al sinds hun 15e.

Laat de kinderen en pubers in de MotoGP lekker ontwikkelen. Het is naar mijn idee verkeerd om te denken dat die ontwikkeling al geweest moet zijn.

(Overigens is dit ook weer zo'n argument dat we beschermend moeten zijn met jonge GP-rijders, die op 15-jarige leeftijd al de Moto3 ingeslingerd worden, of Miller die nu als heethoofdige puber op een volwassen MotoGP-machine gezet wordt...)
 
Nog een graadje erger dan Stones :r
Laatste race wachtte hij iemand op om vervolgens zijn middelvinger op te steken.
De arrogante eikel moet nog leren om zelfreflectie toe te passen.
Vast en zeker ook een trailer trash achtergrond, te stom om een mediatraining te begrijpen.

Gewoon een leuke gast :} ....doodsaaie coureurs hebben we al genoeg...wat maakt dat nou uit dat hij zijn emoties eens laat gaan ...gewoon bloedfanatiek...daarom krijgen we zulke mooie acties...hij geeft nooit op...natuurlijk heeft hij spijt als hij de beelden terugziet

Ben blij dat er verschil zit in coureurs..en zoals je ziet in motorforum schrijvers :X
 
Laatst bewerkt:
Dankzij Miller was dit een egt een fantastisch Moto3 seizoen, Nog nooit eerder zo genoten van de laagste klasse petje af voor al die jongens! :)
 
Gewoon een leuke gast :} ....doodsaaie coureurs hebben we al genoeg...wat maakt dat nou uit dat hij zijn emoties eens laat gaan ...gewoon bloedfanatiek...daarom krijgen we zulke mooie acties...hij geeft nooit op...natuurlijk heeft hij spijt als hij de beelden terugziet

Ben blij dat er verschil zit in coureurs..en zoals je ziet in motor-forum schrijvers :X
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan