Dit onderwerp is gesloten.
Inderdaad, als je een keer op hoevelaken hebt gereden, dan wil je nooit meer Deil!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:12 schreef Twin het volgende:
Joh ga dan de volgende keer mee, wanneer we weer naar hoevelaken gaan!![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:18 schreef Brainz het volgende:
Zojuist Orpheus gespot in Veenendaal (verassend hè?) op de hoek Wageningselaan Tinneweide, je reed mu bijna van de scooter![]()

quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:16 schreef Roadk!ll het volgende:
waarom zie ik nooit iemand?
alleen 1x sjorsy tegengekomen toen hij ging kijken naar zijn (Nu eigen) VTR..
hoe kom ik in de sjoebersstraat?![]()
hij had niet eens een sticker op die motor!![]()
PS: iedereen op vrijdag avond langs de Esso rijden aan de rijksstraatweg in Twello!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:16 schreef Roadk!ll het volgende:
waarom zie ik nooit iemand?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:20 schreef Inbox4me het volgende:
Minuut geleden gespot: wit/groen/blauwe Kawa op de Emmastraat in Hilversum. Berijder had een donkerblauw/zwart/grijs pak aan, en volgens mij een grijze helm. Ik zat zó geconcentreerd naar de nummerplaat te kijken dat ik verder geen details gezien heb, maar bij deze ben je gespot![]()
Spottijd: 15:25, de tijd van de server loopt achter![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:09 schreef bikepreacher het volgende:
Die zwarte Bandit 1200 met die halve MF sticker, dat was ik, Bikepreacher. ik zag een gele supersporter links af de parkeerplaats opdraaien en ging er achteraan. Stonden nog een paar bikes. Kon niet verder en had om kwart voor 4 een afspraak in Den Haag, dus maakte rechts omkeert. Lekker weertje trouwens, maar wel druk in Scheveningen. Leuk dat ik eens gespot ben. Zal zelf ook goed opletten.
Groeten,
Hans
Sv 1000 s..
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3