kawa vn750 vulcan projectje !

zadelveren er onder zorgt voor iets meer comfort voor je eigen achterste en mss je rug.

ik vraag me af hoeveel invloed het heeft op de wegligging. Door er een soort hardtail van te maken, ligt hij achteraan veel minder baanvast. Soms ook veel gevaarlijker heb ik me laten vertellen...

Iemand ervaringen mee? (positief en negatief)? Ik twijfel zelf om mijn achterveren te verwijderen vandaar de vraag.

En Jeroen, je eerste project vond ik alvast zeer geslaagd. Dit 2de begint er ook weer heel aardig op te lijken. Ik heb het alleen niet zo voor die uitlaten die de hoogte in blazen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk (wat niet?)

Ik denk dat t ook beetje te maken heeft met je rijstijl.
Invloed heeft t zeker wel maar heb er geen of weinig last van .
 
Stuurtje ben ik alleen nog niet tevreden over ..


full

full

full
 
Toch vind ik de achterkant wel erg goed te doen zo, lekker laag.

Misschien een rechter stuur of een apehanger. Zou wel je koplamp wat lager zetten.
 
Ben je zo hard gevallen dat je kop met pleisters zit?
Hahaha...

motor is wel netjes geworden zo ;)
 
Valt mee hoor dan had ik ze met paint alleen wat groter moeten maken hahahahahahh !
 
Het filmpje bekeken en dan krijg je toch een beter beeld vind ik persoonlijk. Het ziet er keurig uit. Mooi spuitwerk ook! :9~ Er van genieten en dan op naar het volgende project?
 
Het filmpje bekeken en dan krijg je toch een beter beeld vind ik persoonlijk. Het ziet er keurig uit. Mooi spuitwerk ook! :9~ Er van genieten en dan op naar het volgende project?

Thanks! Filmpjes geven idd een heel ander beeld . ;)

heb gister wat onderhoud gedaan . Kan er weer lang een lang seizoen tegenaan.
bougies vervangen
olie ververst
olie filter vervangen
koppelingsplaten vernieuwt

rijd als nieuw ... 8-)
 
Je lage achterkant vind ik mooi zo.

Dat zou ik ook wel willen. Heb op ebay wel schokbreker vervangers (heet dat zo?) gezien maar die zijn niet de goede maat.

Zou je niet voor mij ook een setje kunnen maken, uiteraard tegen betaling. Ik kan niet lassen , anders was ik er wel aan begonnen. Omdat ik dezelfde motor heb kan je ze precies namaken. Als je tenminste er de zin en tijd voor hebt.
p
 
Hallo Jeroendek,

mooie verbouwing man!! Heb je de originele dempers nog?
ik ben op zoek naar een paar originele dempers, wil je die ook verkopen?

gr Willem
 
Originele dempers heb ik niet meer ... oud ijzer ... waren niet mooi en niet goed meer...
 
hee ik zie je project nu pas :o

ook weer vlak in de buurt... ben zelf inspiratie en onderdelen aan het verzamelen voor mijn/ ons vulcan 1500 project.

ziet er verder netjes uit man, spuitwerk ook :Y
 
thanx! ik ben normaal ook meer van de ape stuurtjes heheh maar nu een keer laag stuurtje ..
 
hee ik zie je project nu pas :o

ook weer vlak in de buurt... ben zelf inspiratie en onderdelen aan het verzamelen voor mijn/ ons vulcan 1500 project.

ziet er verder netjes uit man, spuitwerk ook :Y



ben benieuwd wat je van vulcan gaat maken :P ..

ben nu bezig met een vt600 van m.n broertje is bijna klaar alleen spuitwerk nog en effe puntjes op de i
full

.

zadeltje laten bekleden en dan lekker toeren ..

en bezig met beetje veranderen van shadow vt750 ace .. komt mooie apehanger op 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Heb ik tzt ook nog wel een betaald spuitklusje voor je Jeroen, weet alleen nog niet wat erop moet........duurt gelukkig nog wel even. ( word wel zwart maar misschien weer zoiets als bij mijn oude 1400)

( ps: nogmaals bedankt voor het lenen van je trailer)
 
hee ik zie je project nu pas :o

ook weer vlak in de buurt... ben zelf inspiratie en onderdelen aan het verzamelen voor mijn/ ons vulcan 1500 project.

ziet er verder netjes uit man, spuitwerk ook :Y

Ken je Jeroen niet?
Best wel een aardige vent hoor, zag hem afgelopen zaterdag nog _O- _O-
 
Heb ik tzt ook nog wel een betaald spuitklusje voor je Jeroen, weet alleen nog niet wat erop moet........duurt gelukkig nog wel even. ( word wel zwart maar misschien weer zoiets als bij mijn oude 1400)

( ps: nogmaals bedankt voor het lenen van je trailer)

altijd goed 8-) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan