Klepspeling Suzuki GSX400FWS

Soesko

Die hard MF'er
14 dec 2008
739
1
Weet iemand toevallig binnen welke toleranties de klepspeling van een GSX400FWS moet liggen?
 
Laatst bewerkt:
Is dat hetzelfde blok als de Bandit 400/GSX400X/GSX-R400? Zoja, daarvan moet hier op het forum ergens een werkplaatshandboek zwerven, anders heb ik hem nog wel ergens op m'n PC staan
Nee, dat is hem ook niet. Ik heb wat speurwerk gedaan en ben erachter dat het GSX400FWS blok destijds nieuw ontwikkeld is en vervolgens is gebruikt in de GSXR400. Daarvan heb ik inmiddels een wph gevonden en dus ook de klepspelingswarden. Echter de GSX400FWS heeft 50 pk en de GSXR400 59 pk en ik sluit niet uit dat er andere nokkenassen inzitten.
 
moest ff zoeken.

in en uitlaat tussen 0.13 en 0.18 mm

ik heb hier een wphb van 20.511 kB heb je een plek waar ik um heen kan gooien?
 
full
 
Bedankt, goed bezig. De klepspelingswaarden komen overeen met die van de GSXR400. Als je de moeite zou willen nemen, dan mag je het WPH mailen naar: gixxerwil@hotmail.com. Dat is altijd handig om te hebben, zeker omdat er op internet weinig te vinden is van deze fiets.
 
Bedankt, goed bezig. De klepspelingswaarden komen overeen met die van de GSXR400. Als je de moeite zou willen nemen, dan mag je het WPH mailen naar: gixxerwil@hotmail.com. Dat is altijd handig om te hebben, zeker omdat er op internet weinig te vinden is van deze fiets.

_O-

dat past toch niet schatje
 
Terug
Bovenaan Onderaan