Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga al aan de gang :) , maar af en toe moet er ook gewerkt worden. En daar gaat altijd meer tijd in zitten dan verwacht. ;)

Jammer is dat hé? :P

Wordt hier het schema om 22.30 gepost (als men geen FB of bij de prijsuitreiking was).........wat verwacht je nu van mensen, dat ze 24/7 achter de pc zitten?

En in de OP staat nu iig het belangrijkste wat ik wil weten.....het schema.


TS, zou er ook een link naar de ZAC organisatie zelf zetten, altijd makkelijk voor nieuwkomers.

Niet zo happen...
Werd al eens eerder geopperd iets meer info in de OP te zetten en we hadden TS geloof ik al even niet meer gelezen hier, vandaar mijn reactie.
 
Op mijn FB pagina (ook zonder FB account toegankelijk) heb ik een samenvatting staan van wat er besproken is op de meeting afgelopen zondag.

Voor de TV zonder FB het relaas van een TD onder de OP:...... ofzoiets.....
"Bij deze een samenvatting van wat er afgelopen zondag besproken is bij de meeting van de ZAC:

- Buitenlandse circuits als Hockenheim, Spa, Nurnburgring zijn te duur door de monopolie van de “huis”organisator en dus echt niet mogelijk.
- Zolder geeft geluid een te groot probleem en is de vulling van de dag niet optimaal waardoor het ook niet rendabel zal zijn.
- Meppen werd ook over gesproken, maar “moet nog geasfalteerd worden” en dat schijnt al 5 jaar lang zo te zijn. Is nog niet afgeschreven!
- Assen en Zandvoort zijn de 2 circuits die zeker zijn voor 2015.
- Misschien komt Oschersleben er nog bij. Eind september word daar een 24uurs race met auto’s gehouden en die eindigt op zondagmiddag. Mogelijk kunnen wij dan zondagmiddag een training rijden en op de maandag nog een training, kwalificatie en 2 races. (Is nog erg twijfelachtig omdat de Duitsers die de dag verder op zouden vullen niet willen komen door een ander evenement.)
Voor mij zou ik dan zaterdag er heen rijden, nog een beetje races kijken en dan zondag/maandag rijden en dinsdag weer naar huis gaan.
- Mogelijk, maar nog niet zeker word de race in augustus op CPZ een endurance race nog niet bekend hoe en wat qua punten en invulling.

- Marth de Graaf, doet een opleiding m.b.t. Communicatie en sport marketing. Hij neemt de social media en communicatie op zich voor een betere en snellere berichtgeving.

- De 600cc en 1000cc worden gesplitst. Waar de grens precies zal komen is nog niet bekend, maar mijn 750 zal bij de 1000’s zitten. De 600 en 1000 rijden wel door elkaar maar 600cc start 20sec later.
- TOMS cup word ROOKIE cup, mogelijk met als grens “sneller dan 2.10 is door naar SPORT/RACE". Dit om een laagdrempelige instap te creëren voor nieuwe rijders.
- Er zullen weer 2 schrapresultaten zijn (Je kan dus 1 dag missen of 2 slechtste scores vallen af).
- Vrij rijden snel en minder snelle groep indien de dag invulling dit toelaat. Er zijn gesprekken met “2 the Experience” om ook instructie aan te bieden.

- VOORLOPIGE kalender! Let dus op, kan nog wijzigen!
o Begin/midden april – Assen
o Dinsdag 5 mei – CPZ (feestdag)
o Maandag 1 juni – Assen
o Maandag 6 juli – Assen
o Maandag 17 augustus – CPZ
o Zaterdag 5 september – Assen
o Maandag 5 oktober – Assen
- BBQ/eindfeest op laatste dag (dit jaar niet gelukt was wel het plan geweest)."

;)
 
Misschien is het spam of zit niemand er op te wachten, maar ik wilde hem hier toch effe posten..... :)

Highlights (kwa beelden dan ;) ) van het seizoen in de ZAC!!
 
Ik denk dat ik komend jaar ook weer een paar dagjes mee kom doen. Ik denk dat dit met een daglicentie zal zijn. Ik heb in 2012 mijn licentie gehaald, moet ik nog op speciale dingen letten?
 
Denk dat het voornaamste is dat je materiaal voldoet. Dus helm die op de helmenlijst staat, rugprotector verplicht, borging van onderdelen op de motor, geluidsniveau.
 
Denk dat het voornaamste is dat je materiaal voldoet. Dus helm die op de helmenlijst staat, rugprotector verplicht, borging van onderdelen op de motor, geluidsniveau.

Dat is allemaal wel in orde, zal koelvloeistof even wisselen voor demi water.
 
Thanks Hoekske, dat dacht ik ook. Maar wordt helemaal gek op
de KNMV site. Zo lekker overzichtelijk. Ik zoek nog even door!
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet is het nog verplicht.

Mijn achterremklauw is niet geborgd, voor wel. Achter is bij mij bijna niet goed te doen. Voorheen was het akkoord als dat daarom met een streepje verf gemarkeerd werd. (ook bij de ZAC)
 
Laatst bewerkt:
Mijn achterremklauw is niet geborgd, voor wel. Achter is bij mij bijna niet goed te doen. Voorheen was het akkoord als dat daarom met een streepje verf gemarkeerd werd. (ook bij de ZAC)

Achter is volgens mij niet verplicht, maar je moet ff heel hard
PEEEEETEEEERR roepen, misschien dat onze geliefde keurmeester dan ff uit zijn winterslaap komt ;)
Of stuur m ff een mailtje
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook Ten Kate mailen of ze die bouten en rempinnen niet zo hebben liggen borgbaar en wel. Heb je gelijk een leuk kerstkado Ruud! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan