Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zijn 4 sessies voor ik geloof 120 euro. Beter geregeld als bij msh want bij de zac worden dit jaar de groepen in snelheid ingedeeld als ik me niet vergis. Je rijd dan ook de nieuwe ruskenhoek wat bij andere organisaties niet is.
Het grote voordeel is ook dat je de hele dag de gezellige zac sfeer snuift en je nog wat spannende wedstrijden kunt kijken. *O*

Oke bedankt voor de info
4 sessies is wel jammer als je helemaal vanuit het zonnige zuide moet kome. maar misschien dat de zac sfeer dit wel goed maakt. ga denk ik wel ff een dagje mee. al is het maar om de sfeer te proeven en het racen een beetje te ervaren.

gr
 
Hallo heren

Zal me even voor stellen
Ik ben Mark. heb nu een jaar circuit ervaring met een cbr600f3
Met deze motor ben ik dit weekend bij jj suspension geweest voor een veringsbeurt ect.
Ben daar aan de praat geraakt met heuveltje (Frank) en die maakte mijn nieuwsgierig naar het zac racen.
Nu ben ik op de site van rz motorsport gaan lezen en ik moet dus een licentie hebben.
Maar ik heb op assen pas een dag gereden en dat was nog in de regen ook. Dus veel ervaring heb ik daar nog niet.
Nu heb ik de zac kalender eens bekenen en het lijkt me wel gaaf om bijv. 5 sept. eens een race mee te doen. dan heb ik nog ff de tijd om wat ervaring op te doen op assen.
Maar die toms cursus 8 april zit al vol.

Is er een andere mogelijkheid om bijv via een andere firma een licentie te krijgen waar ik dan weer een daglicentie mee kan aanvrage.

wie kan mij hier mee helpen.

MVG

Mark Schoof

He Mark, een wedstrijd is nog leuker dan vrij rijden maar dan heb je wel een licentie nodig. Wellicht goed wat Stefan (BlackBee) zegt om eerst een keer vrij te rijden met de ZAC, krijg je een beter beeld en kun je meteen je "nieuwe"motor testen als JJ deze onder handen heeft genomen!
Laat maar weten wanneer je wilt gaan wellicht kun je meerijden.

Gr Frank
 
Oke bedankt voor de info
4 sessies is wel jammer als je helemaal vanuit het zonnige zuide moet kome. maar misschien dat de zac sfeer dit wel goed maakt. ga denk ik wel ff een dagje mee. al is het maar om de sfeer te proeven en het racen een beetje te ervaren.
gr

7 dingen die me gelijk binnenschieten...
1. 4 sessies voor 120 euro is echt RETEGOEDKOOP!
2. 4 sessies is normaal voor een racedag. bij de OW Cup zijn het zelfs maar 3.
3. elke dag dat je wacht met beginnen met racen ga je spijt van krijgen.
4. van racen leer je ontzettend veel, en wordt je in no-time een stuk vaardiger en sneller van.
5. voor ieder niveau is een aparte klasse, dus don't worry dat je nog niet zo snel bent.
6. de sfeer bij de ZAC is open en hulpvaardig waardoor je zo wegwijs bent.
7. Assen zal nooit dichterbij komen, dus raak er maar aan gewend dat je een stuk moet rijden :)

vooral puntje 3 wordt je wel duidelijk na een paar keer meedoen :)
 
He Mark, een wedstrijd is nog leuker dan vrij rijden maar dan heb je wel een licentie nodig. Wellicht goed wat Stefan (BlackBee) zegt om eerst een keer vrij te rijden met de ZAC, krijg je een beter beeld en kun je meteen je "nieuwe"motor testen als JJ deze onder handen heeft genomen!
Laat maar weten wanneer je wilt gaan wellicht kun je meerijden.

Gr Frank

heey frank

ja ga ik zeker doen. als ik een dag plan dan laat ik het je zeker weten en als ik mee mag rijden zou dat helemaal super zijn

krijg er al zin in maar de winter is nog lang
 
7 dingen die me gelijk binnenschieten...
1. 4 sessies voor 120 euro is echt RETEGOEDKOOP!
2. 4 sessies is normaal voor een racedag. bij de OW Cup zijn het zelfs maar 3.
3. elke dag dat je wacht met beginnen met racen ga je spijt van krijgen.
4. van racen leer je ontzettend veel, en wordt je in no-time een stuk vaardiger en sneller van.
5. voor ieder niveau is een aparte klasse, dus don't worry dat je nog niet zo snel bent.
6. de sfeer bij de ZAC is open en hulpvaardig waardoor je zo wegwijs bent.
7. Assen zal nooit dichterbij komen, dus raak er maar aan gewend dat je een stuk moet rijden :)

vooral puntje 3 wordt je wel duidelijk na een paar keer meedoen :)

Haha ja daar het je een punt of ja 7 eigenlijk ;)

En punt 3 daar zal je zeker gelijk in hebben

Maar is het voor mij verstandig om zonder ervaring mee te doen aan die toms cursus. is daar ook een nivo indeling of niet. anders ga ik die cursus gewoon doen en dan kan ik dit jaar gewoon nog een wedstrijd mee doen
 
vrij rijden is juist erg goedkoop , normaal ben je bij andere organisaties bijna 200 euro kwijt voor 5 sessies . dus de brandstofkosten heb er al weer uit 8-)

:W tot in assen :]
 
Zo de kogel is door de kerk.
heb me zojuist ingeschreven voor de toms cursus. Op naar 8 april.
nu nog de motor afbouwe en gaan met dat ding :]
 
Zo de kogel is door de kerk.
heb me zojuist ingeschreven voor de toms cursus. Op naar 8 april.
nu nog de motor afbouwe en gaan met dat ding :]

O kon je er nog tussen? Mooi man, welkom. ga je geen spijt van krijgen *O*
Als je die Gulf tent met Gulf cbr600RR ziet tov box 17 (meestal) dan staat de kofiie klaar ;)

O ja, wij komen ook uit t zonnige zuiden dus geef maar een gil als je gezamenlijk die kant op wil rijden
 
Laatst bewerkt:
O kon je er nog tussen? Mooi man, welkom. ga je geen spijt van krijgen *O*
Als je die Gulf tent met Gulf cbr600RR ziet tov box 17 (meestal) dan staat de kofiie klaar ;)

O ja, wij komen ook uit t zonnige zuiden dus geef maar een gil als je gezamenlijk die kant op wil rijden

Ja kon me nog gewoon inschrijven via de site dus zal wel goed kome.
Ik drink geen koffie maar kom zeker wel ff een praatje maken. Vind de sfeer hier wel heel behulpzaam. bevalt goed.

Gezamelijk rijden is idd ook wel een goed plan. Frank had me ook al een aanbod gedaan,

Gaan jullie ook 8 april die kant op of is er dan nog geen wedstrijd?
 
Zo de kogel is door de kerk.
heb me zojuist ingeschreven voor de toms cursus. Op naar 8 april.
nu nog de motor afbouwe en gaan met dat ding :]
Das mooi, aan het begin van het jaar meteen de Toms en daarna gewoon de rest van de races meerijden. Krijgt Ron gelijk wat concurrentie voor het kampioenschap!!
 
8 april is onze 1ste race, we rijden de 7e die kant op, meestal eind vd middag maar weet ik nu nog niet zeker.
Geen koffie, dan kom je toch de 7e een biertje drinken?
Biertje schrikt je toch niet af hé want er zijn hier mensen die dat heel eng vinden :+ :o
 
8 april is onze 1ste race, we rijden de 7e die kant op, meestal eind vd middag maar weet ik nu nog niet zeker.
Geen koffie, dan kom je toch de 7e een biertje drinken?
Biertje schrikt je toch niet af hé want er zijn hier mensen die dat heel eng vinden :+ :o

haha nee een biertje gaat er zeker wel in. kom ook uit het zuide he ;)
Maar de 8ste is op een woensdag en de toms cursus wordt gegeven op maandag 8 april.
Maar 8 april is op een woensdag. weet een van jullie misschien of het nu de maandag of woensdag wordt. zoon toms cursus zal toch wel op de zelfde dag gereden worden dan een zac wedstrijd
 
haha nee een biertje gaat er zeker wel in. kom ook uit het zuide he ;)
Maar de 8ste is op een woensdag en de toms cursus wordt gegeven op maandag 8 april.
Maar 8 april is op een woensdag. weet een van jullie misschien of het nu de maandag of woensdag wordt. zoon toms cursus zal toch wel op de zelfde dag gereden worden dan een zac wedstrijd
zal wel een foutje op de site zijn, ga maar uit van woensdag 8 april
 
Idd, 8e verwacht ik ook.

Maar wel ff waarschuwing, Ron heeft altijd van dat Belgische spul bij zich. Hertog Jan is dan beter, maar Ron compenseert smaak met een grotere koelkast ;)
 
Idd, 8e verwacht ik ook.

Maar wel ff waarschuwing, Ron heeft altijd van dat Belgische spul bij zich. Hertog Jan is dan beter, maar Ron compenseert smaak met een grotere koelkast ;)
Hey Roy, hij komt uit t zuiden, wij weten echt bier te waarderen, denk dat ie geen moeite heeft met Jupiler. ;) *O*
 
Hey Roy, hij komt uit t zuiden, wij weten echt bier te waarderen, denk dat ie geen moeite heeft met Jupiler. ;) *O*


hahah inderdaad geen moeite mee.
Als jullie 7 april al die kant op gaan en jullie vertrekken niet voor 5 uur dan wil ik wel met jullie mee die kant op rijden. moet alleen nog ff een slaapplek regele. misschien maar in de auto slape of zo. regel wel wat voor die tijd.
 
8 april is onze 1ste race, we rijden de 7e die kant op, meestal eind vd middag maar weet ik nu nog niet zeker.
Geen koffie, dan kom je toch de 7e een biertje drinken?
Biertje schrikt je toch niet af hé want er zijn hier mensen die dat heel eng vinden :+ :o

Je houdt hem een paar uurtjes niet in de gaten en hij heeft het weer over bier hoor :+ :+ :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan